Elite: Dangerous

coolaroola

Member
Karmea tunnustaa, mutta imaisin Dangerousin vasta pari viikkoa sitten halvennuksesta PS Storesta. Edellisen kerran olen pelannut Eliteä Amigalla 90-luvulla. Nasahdin koukkuun tällä(kin) kertaa aivan saman tien ja nyt on monta iltaa huhkittu federaation renkinä.

Männä iltana kuskasin turistia 31 hypyn päähän Cobra Kolosella, ja eikös tietysti perillä ollessa ukko vaatinut, että "now get me back". En ollut tätä tajunnut tehtävää hyväksyessäni ja tokaisin siihen, että voi morjens, ja pudotin ukon systeemin lähimmälle asemalle. Lopetin session aika pian tämän jälkeen, mutta seuraavana päivänä loggautuessani sisään noteerasin pankkitilini paisuneen about 500k crediitillä, eli tehtävän palkkiosummalla. Onko kyseessä bugi vai kävikö mulle ns. kertaluontoinen joulu?

Lince

Active Member
ko kyseessä bugi vai kävikö mulle ns. kertaluontoinen joulu?
Rahtaus hommia olen tehnyt pääasiassa ja muutamat turistit siinä sivussa. Loppuun asti olen vienyt turisti tehtävät, joten en tiedä, että miten käy, kun kesken lopettaa sellaisen tehtävän.
Rahtauksessa olen muutaman kerran lopettanut tehtävän kesken ja siitä tulee sakkoa sekä varastettua tavaraa tulee siitä rahdista.

MAINOS

Ylös Bottom