Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elite: Dangerous

Karmea tunnustaa, mutta imaisin Dangerousin vasta pari viikkoa sitten halvennuksesta PS Storesta. Edellisen kerran olen pelannut Eliteä Amigalla 90-luvulla. Nasahdin koukkuun tällä(kin) kertaa aivan saman tien ja nyt on monta iltaa huhkittu federaation renkinä.

Männä iltana kuskasin turistia 31 hypyn päähän Cobra Kolosella, ja eikös tietysti perillä ollessa ukko vaatinut, että "now get me back". En ollut tätä tajunnut tehtävää hyväksyessäni ja tokaisin siihen, että voi morjens, ja pudotin ukon systeemin lähimmälle asemalle. Lopetin session aika pian tämän jälkeen, mutta seuraavana päivänä loggautuessani sisään noteerasin pankkitilini paisuneen about 500k crediitillä, eli tehtävän palkkiosummalla. Onko kyseessä bugi vai kävikö mulle ns. kertaluontoinen joulu?
 
ko kyseessä bugi vai kävikö mulle ns. kertaluontoinen joulu?

Rahtaus hommia olen tehnyt pääasiassa ja muutamat turistit siinä sivussa. Loppuun asti olen vienyt turisti tehtävät, joten en tiedä, että miten käy, kun kesken lopettaa sellaisen tehtävän.
Rahtauksessa olen muutaman kerran lopettanut tehtävän kesken ja siitä tulee sakkoa sekä varastettua tavaraa tulee siitä rahdista.
 
pelaako tätä kukaan enään pleikalla?
pistin juuri uudestaan latautumaan ja kohta lähden lentelee
 
Jos omistaa vain perusversio, niin kohta pääsee horizon lisärin kautta moninpelin ja planeetan pinnan kimppuun, kun se ilmaiseksi muuttuu.

 
Elite Dangerous: Odyssey - Dev Diary: Forging You…:


Tuleekohan tämä laajennus myös Pleikkari 4, vai vain PC ja next gen?

Pitää kyllä nostaa Eliten tekijöille hattua, kun jalat maassa lupaavat asioita ja tulee ihan hyvällä tahdilla pihalle. Sitten pelin kehitys jatkuu taas kaikessa hiljaisuudessa, kunnes on sopiva aika kertoilla tulevasta, i like it.
 
Avaruuskärpänen puraisi viime aikaisten scifi ja avaruussarjojen myötä. Seurauksena oli komentajan paluu linnunradalle vuosien tauon jälkeen. Vanha peli ja konsolilla kaipaisi parempaa resoluutiota, mutta edelleen imaisi vahvasti mukaansa. Elite Dangerous tarjoaa kuitenkin hyvin ainutlaatuisen tunnelman ja ympäristön.

Toivottavasti saavat Odyssey lisäosan kuntoon PC:llä ja vielä julkaisevat sen myös konsoleille, ainakin edes sitten uusille konsoleille. Elite Dangerousin PS5-versio on kovasti toiveissa!
 
Avaruuskärpänen puraisi viime aikaisten scifi ja avaruussarjojen myötä. Seurauksena oli komentajan paluu linnunradalle vuosien tauon jälkeen. Vanha peli ja konsolilla kaipaisi parempaa resoluutiota, mutta edelleen imaisi vahvasti mukaansa. Elite Dangerous tarjoaa kuitenkin hyvin ainutlaatuisen tunnelman ja ympäristön.

Toivottavasti saavat Odyssey lisäosan kuntoon PC:llä ja vielä julkaisevat sen myös konsoleille, ainakin edes sitten uusille konsoleille. Elite Dangerousin PS5-versio on kovasti toiveissa!
Ja vielä kun saisivat mukaan HOTAS ja VR tuen kuten PC:llä.
 
Ylös Bottom