Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu

Voinko elää enää tämän asian kanssa, olenko lukenut Aku Ankkaa väärin ja kaikki on mennyt ohi mutta onko poikien vanhemmat oikeasti kuollut?
 
Olisin siis mieluumin nähnyt kaiken tämän hyvin hoidetun toteutuksen jossain muussa henkilössä, henkilössä jonka tarinaa ei olisi kerrottu "uudella tavalla" eikä ratsastanut jo tunnetulla nimellä.
Ns. supersankarit ei minusta kaipaa mitään draamana kerrottua origin storya.
Tästä tuli vähän mieleen se kun supersankarileffoista intoileva duunikaveri tuli Jokerin julkaisun aikoihin kertomaan, että tää mun pitää kans nähdä. Että on oikeasti hyvin näyteltyä ja toteutettua ja mitä vielä.
Piti vastata että pliis, mulla on satoja ja satoja hyvin näyteltyjä ja toteutettuja leffoja näkemättä, ei mun tarvii katsoa just tätä seuraavaks, vain siksi että kerrankin diggaamassasi supersankarikategoriassa tehtiin ”jotain muuta”.

Tämä siis ottamatta Jokeriin yhtään mitään kantaa, en ole vielä nähnyt.
 
Olisin siis mieluumin nähnyt kaiken tämän hyvin hoidetun toteutuksen jossain muussa henkilössä, henkilössä jonka tarinaa ei olisi kerrottu "uudella tavalla" eikä ratsastanut jo tunnetulla nimellä.
Ns. supersankarit ei minusta kaipaa mitään draamana kerrottua origin storya.
Minusta taas Joker oli juuri siksi niin loistava elokuva ja virkistävä versio koska se ei oikeastaan kertonut yhtään siitä Jokerista, jota ihmiset odotti. TAi saattoi kertoakin mutta ehkä sitten taas ei. Parasta on että sillä ei ole oikeastaan väliä onko se siitä Jokerista vai ei, koska oli otettu tiettyjä juttua sarjakuvan hahmosta ja rakennettu ikään kuin "realistinen versio" siitä, millainen oikean elämän Jokeri voisi olla. Eikä sellaisen hahmon syntymiseen tarvitse liittyä Batman, supersankarit tai sarjakuvat yhtään mitenkään.

Ottaisin kernaasti yhtä luovia versiointeja muistakin lähdemateriaaleista.

Onko seuraava hitti Aku Ankasta työttömänä alkoholisoituneena luuserina joka saa äkillisesti kuolleen veljensä angsti teini lapset huollettavakseen samaan aikaan on/off tyttöystävän Iineksen suhmuroidessa heroiini kauppias Hannun kanssa..
Erityisesti tämän versioinnin minä haluaisin heti! Leffan nimi Donald ja kertoisi surkimuksesta, jolla ei onnistu mikään. Yksi päivä siskonpojat ilmestyy kuvioihin kun sisko menehtyy ja sitten tyyppi yrittää elää uutta elämäänsä.

Vaikeinta olisi päättää genre. Yllättävät siskonpojat voisi mennä helposti komediaksi tai lässynlää-draamaksi mutta parasta olisi jos siitä tehtäisiin Jokerin kaltainen hulluuteen luisuminen: kaikki paska vain menee Donaldilla jossain kohtaa yli kun Daisykin paneskelee Gladstonen kanssa.

Milloin tuo on tulossa? Voisi varata liput etukäteen.

Ei enää uusimman kaanonin mukaan. Della Duck esiteltiin uudessa (mainiossa) Ankronikka-sarjassa.
Pöh. Mitään uusia höpötyksiä aleta ottaa kaanoniksi. Varsinkin kun ainakin minun mielestäni Ankronikka on aina ollut ihan eri juttunsa mitä ne oikeat ankat (eli sarjikset).
 
Cruella oli myös yllättävän hyvä versio hahmosta joka on varmaan kaikille tullut tutuksi 101 dalmatialaista leffasta.
No kaikille paitsi minulle koska en ole koskaan sitä katsonut, mutta kyllä mä kuitenkin hahmon tiesin.
Tässä versiossa nähdään Cruellan tarina lapsesta asti ja miten se lyöttäytyi parin pikku rikollisen kanssa yhteen jo lapsena kunnes lopulta pääsi muotimaailmaan mukaan suunnittelijaksi.
Mukaan mahtuu tietenkin juonittelua, ryöstöjä, ainakin yks murha ja draamaa.
Cruella on kyllä yllättävän hyvä. Lähdin katsomaan elokuvaa myös aika nollaodotuksilla ja olin kyllä positiivisesti yllättynyt. Emma Stone on 5/5.
 
Tulipa katsottua Beauty and the Beast 2016 vai oliko se 2017?

No eniveis oli kyllä hyvä uudelleen tehty versio vanhasta klassikosta. Näyttelijät toimi erinomaisesti ja tehosteet oli hienoja. Vanha tuttu tarina joten ei siinä sen ihmeempiä. Elokuva ei sinänsä tuntunut liian pitkältä vaikka kesti lähes kaksi ja puoli tuntia, mutta olisi siitä muutaman laulun voinut poistaa.

Suosittelen kyllä jos disneyn elokuvat iskee, tämä on erinomainen nykyajan versio.

4.5/5
 
Voinko elää enää tämän asian kanssa, olenko lukenut Aku Ankkaa väärin ja kaikki on mennyt ohi mutta onko poikien vanhemmat oikeasti kuollut?
Ei enää uusimman kaanonin mukaan. Della Duck esiteltiin uudessa (mainiossa) Ankronikka-sarjassa.

Pöh. Mitään uusia höpötyksiä aleta ottaa kaanoniksi. Varsinkin kun ainakin minun mielestäni Ankronikka on aina ollut ihan eri juttunsa mitä ne oikeat ankat (eli sarjikset).
Kaanonia tai ei, niin videopelien ystäville tuo uusi DuckTales ja Della Duckin debyytti oli kyllä loistava. Nosti aikoinaan ihokarvat pystyyn ja niin edelleenkin!

 
Nyt on viimeistään aika kattoa ehkäpä maailmankaikkeuden paras komediasarja Community:
Danny Pudin ja Donald Gloverin hassuttelut oli sarjan parasta antia, mutta Gloverin poisjäänti oli viimeinen puukonisku muutenkin (IMO) jo väsähtäneelle sarjalle.
 
Ylös Bottom