Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulukai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Cruella oli myös yllättävän hyvä versio hahmosta joka on varmaan kaikille tullut tutuksi 101 dalmatialaista leffasta.
No kaikille paitsi minulle koska en ole koskaan sitä katsonut, mutta kyllä mä kuitenkin hahmon tiesin.
Tässä versiossa nähdään Cruellan tarina lapsesta asti ja miten se lyöttäytyi parin pikku rikollisen kanssa yhteen jo lapsena kunnes lopulta pääsi muotimaailmaan mukaan suunnittelijaksi.
Mukaan mahtuu tietenkin juonittelua, ryöstöjä, ainakin yks murha ja draamaa.
Cruella on kyllä yllättävän hyvä. Lähdin katsomaan elokuvaa myös aika nollaodotuksilla ja olin kyllä positiivisesti yllättynyt. Emma Stone on 5/5.

Tulipa katsottua Beauty and the Beast 2016 vai oliko se 2017?

No eniveis oli kyllä hyvä uudelleen tehty versio vanhasta klassikosta. Näyttelijät toimi erinomaisesti ja tehosteet oli hienoja. Vanha tuttu tarina joten ei siinä sen ihmeempiä. Elokuva ei sinänsä tuntunut liian pitkältä vaikka kesti lähes kaksi ja puoli tuntia, mutta olisi siitä muutaman laulun voinut poistaa.

Suosittelen kyllä jos disneyn elokuvat iskee, tämä on erinomainen nykyajan versio.

4.5/5

Voinko elää enää tämän asian kanssa, olenko lukenut Aku Ankkaa väärin ja kaikki on mennyt ohi mutta onko poikien vanhemmat oikeasti kuollut?
Ei enää uusimman kaanonin mukaan. Della Duck esiteltiin uudessa (mainiossa) Ankronikka-sarjassa.

Pöh. Mitään uusia höpötyksiä aleta ottaa kaanoniksi. Varsinkin kun ainakin minun mielestäni Ankronikka on aina ollut ihan eri juttunsa mitä ne oikeat ankat (eli sarjikset).
Kaanonia tai ei, niin videopelien ystäville tuo uusi DuckTales ja Della Duckin debyytti oli kyllä loistava. Nosti aikoinaan ihokarvat pystyyn ja niin edelleenkin!

Nyt on viimeistään aika kattoa ehkäpä maailmankaikkeuden paras komediasarja Community:
Danny Pudin ja Donald Gloverin hassuttelut oli sarjan parasta antia, mutta Gloverin poisjäänti oli viimeinen puukonisku muutenkin (IMO) jo väsähtäneelle sarjalle.

Tuolta SkyShowtime palvelusta löytyy ainakin Hellraiser: Inferno ja Hellraiser: Hellseeker.

Ja sulla tais löytyä VPN, niin Tubitv.com (Foxin omistama palvelu) on neljä Hellraiser leffaa.

Hellraisereista kun puhutaan, kannattaa unohtaa kaikki 4., eli Bloodline'n, jälkeen ilmestyneet kokonaan. 1 ja 2 ovat loistavia, rakastan yli kaiken, ja pidän niitä yhtenä kokonaisuutena. 3. osa on myös hiton hyvä, 4. osa oli viimeinen hyvä.

Itse rakastan Clive Barkeria, fanittanut lapsesta asti, ja nyt kun Barker sai viime vuonna Hellraiserin oikeudet takaisin ja on tuottamassa tätä uutta Hellraiseria, olen aivan täpinöissäni. Ja kriitikot jotka ovat uuden Hellraiserin jo nähneet, sanovat kyseessä olleen paras Hellraiser sitten ensimmäisen, joidenkin mielestä ylittää jopa sen. Tätä on odoteltu.

Ai niin, itse ainakin toivon tätä uutta Hellraiseria Disney+-palveluun, mutta Australiassa tämä nähtävästi esitetään Paramount+-palvelun kautta, ei Disney+:n. Toivottavasti tulisi pian julki missä voi Suomessa katsoa, perjantaihin ei kuitenkaan pitkä aika.

Viimeksi muokattu:
Katsoin Netflixista Blondi leffan Marilyn Monroesta. Ensinnäkin leffa on aivan liian pitkä, kaksi ja puoli tuntia. Todella erikoisesti kuvattu ja pitkäveteinen. Johonkin asti katsoin mutta sitten kelailin loput 10sekunnin hypyillä, silläkin näki pääasian leffasta. Itselle blondit aina ollu mieleen, ja onhan pääosanesittäjä seksikäs nainen. Voin vain kuvitella millaisia runkkaus fantasioita monella on Marilynista ollut sillon 1950-luvulla, varsinkin kun elettiin aikaa ennen nettiä. Sääli että hänen elämänsä päättyi kuten päättyi. Olisi ollut vielä paljon annettavaa viihdemaailmaan. 6/10

Ylös Bottom