P
Poistettu jäsen 38611
Guest
Event Horizon on myös tarjouksessa CDON:lla, maksaa vitosen jos ostaa useamman leffan, muuten 7,95e
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Event Horizon taitaa ollaa Prime Videossa, tai sitten noi molemmat löytyy vaikkapa Viaplaysta, jos vuokraaminen ei haittaa.
Amazon Primesta tosiaan itse katsoin Event Horizonin. Siellä se on osana ihan sitä perustilauspalvelua ja oli ihan hyvällä laadulla myös. Pandorum löytyy täältä(kin) blu-ray levynä.No joo totta, voishan tuota vuokrausta harkita.
Beetlejuice
Ollaan katsottu joka halloweenina tämä lasten kanssa. No, nykyään heitä ei oikein meillä näy kun aikuisena sotkevat menemään omilla teillään - mutta me vaimon kanssa ollaan jatkettu traditiota. Tim Burtonia parhaillaan
Ihan vinkkinä nuoremmille sukupolville ja miksei muistutuksena em. elokuvan olemassaolosta vanhemmillekin
Trailer:
p.s. mielestäni Michael Keaton olisi ansainnut parhaimman sivuosan/sivuroolin Oscarin tuosta roolistaan heh
Kumpi on muuten parempi mielestäsi Event Horizon vai Pandorum? Itse olen noista nähnyt vain Event Horizonin, ja oli kyllä niin jäätävän kovaa sci-fi-kauhua, että olihan se pakko hommata blurayna omaankin elokuvahyllyyn. Pandorum näyttää olevan niin vaikeaa löytää ainakin tällä hetkellä fyysisenä kappaleena, että ostin sen sitten kympillä digitaalisena Viaplaylta. Täytyypä katsoa tuo lähiaikoina siis.Amazon Primesta tosiaan itse katsoin Event Horizonin. Siellä se on osana ihan sitä perustilauspalvelua ja oli ihan hyvällä laadulla myös. Pandorum löytyy täältä(kin) blu-ray levynä.
Aika paha kysymys. Event Horizon on moderni klassikko, mutta muistan tykänneeni Pandorumista silloin aikoinaan tosi paljon. Viime katselukerrasta on aikaa, kun taas Event Horizon on katsottu juuri äsken, joten vertailu ei ole täysin reilu.Kumpi on muuten parempi mielestäsi Event Horizon vai Pandorum?
Varmasti vaikuttaa ikä aika paljon Bondin näyttelijän valinnassa myös. Luulen, että ainakin Cavill ja Hardy on jo liian vanhoja tuohon rooliin.Aaron Taylor-Johnson rumoured to be frontrunner for James Bond role
He's best known for roles in 'Kick-Ass' and 'Avengers: Age Of Ultron'www.nme.com
Toivon mukaan tämä ei pidä paikkansa itselleni ei toimisi tämä kaveri bondina yhtään, Tom Hardy, Richard Madden, tai Henry Cavill olisi sen sijaan paljon parempia vaihtoehtoja. Henkalla varmaan tosin kiire nyt Teriksen kanssa, mutta mistäpä sitä koskaan tietää.
Näin varmasti. Käsittääkseni Graig oli 36-37v ensimmäistä Bondia alettaessa kuvaamaan, joten Cavill noihin kenkiin Superman saappaista pystyisi vielä hyppäämään.Varmasti vaikuttaa ikä aika paljon Bondin näyttelijän valinnassa myös. Luulen, että ainakin Cavill ja Hardy on jo liian vanhoja tuohon rooliin.
Itse taas näen niin että aika on muuttunut aika paljon vuodesta 2006 jolloin suurelle yleisölle tuntematon Daniel Craig hyppäs "double noll seven" suoriin housuihin.Aika monta sivua sitten sanoin, että seuraavan Bondin arvuuttelu ykkösrivin näyttelijänimistä on turhaa, koska ei suuri yleisö ole tuntenut edellisiäkään Bond-näyttelijöitä ennen siihen legendaariseen rooliin hyppäämistä. Ja nyt sitten spekuloidaan, tuleeko Teräsmiehestä James Bond.
Mutta kun tarkemmin mietin, niin ehkä elokuva/tv-sarja/muu viihdemaailma ja fanituskulttuuri ovat somenkin myötä muuttuneet sen verran, etten enää tiedä. Tv-sarjatopikissa kaivattiin Witcheristä näyttelijää heppua House of Dragonsiin, koska ööö ööö joku syy? En itse hahmota tätä ja joudun siten ehkä myöntämään, etten yritäkään arvailla että millä perusteella joku uusi Bond-näyttelijä valitaan. Vaikka yleisesti leffasarja onkin aika hyvin hallussa.
No nyt, tästä tulee hauska.
Juu, jos unohtaakin keskustelun siitä tarvitseeko Bondia uudistaa, niin ehkä pari sivua sitten parjaamani viihdeteollisuuden lopullisesti valoittanut tuttuuteen turvautuminen vaikuttaa myös uuden Bondin valintaan. Vuonna 2006 meillä ei ollut SomeRandomTwat83:n ”MY REACTION to the new James Bond actor” -videoita, vaan typerät ”liian blondi”-jutut jäivät muutaman brittiroskalehden vitsailuiksi.Itse taas näen niin että aika on muuttunut aika paljon vuodesta 2006 jolloin suurelle yleisölle tuntematon Daniel Craig hyppäs "double noll seven" suoriin housuihin.
Nykypäivän mittarilla Bond on hahmona aika vanhentunut ja seksistinenkin. Mielestäni Craig, nimenomaan piti pystyssä Bond brändiä tunnettuna tähtenä, joten en ihmettele jos menestyksen takaamiseksi pääosaan kiinnitetään joku megalomaaninen Harry Styles, jota teinit ihannoi ja vanhempi polvi haluaa nähdä totuttua actionia ja gadgetteja
Uutta traileria vaikuttaa kyllä aivan helvetin hyvältä, huomaa että leffa tosiaan revittelee kaiken maailman easter eggeillä ja niitähän tuntuu riittävän.