Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulukai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eipä siihen mennyt kuin 18 vuotta, että saadaan jatko-osa. En edes tiennyt että se oli vihdoin tekeillä. Ensi-ilta 20.6.

GeG46AVWoAAwjfU

Alex Garland ja Danny Boyle tekevät taas yhteistyötä kun zombi saaga palaa.

Tämä kiinnostaa jo puhtaasti teknisellä tasolla. Boyle on palannut juurilleen samaan tyyliin kuin ekan 28 Days Laterin kanssa. 28 Years Later kuvattiin iPhonella ja niin nopeasti, että jatko-osakin jo purkissa. Kolmannen osan kuvaukset alkavat helmikuussa. Ihan mieletöntä tahtia saatu leffat kasaan, toivottavasti se into näkyy vain hyvällä tavalla laadussa.

Tämähän on ilon ja onnen päivä, Sonyn Hämähäkkimies-pahis-elokuvauniversumi on Kravenin myötä ohi. Jipii! Seuraavaksi keskittyvät sitten itse Hämähäkkimies-filmeihin, mikä lienee sitten kai ihan ok.

Tämähän on ilon ja onnen päivä, Sonyn Hämähäkkimies-pahis-elokuvauniversumi on Kravenin myötä ohi. Jipii! Seuraavaksi keskittyvät sitten itse Hämähäkkimies-filmeihin, mikä lienee sitten kai ihan ok.

Venomi 1 oli ihan maukas, jatkot niin ja näin. Muut ei niin kiinnosta, morbius tuli ilmaisena katsottua.. Kraven ei sekään kiinnosta, edes spider 2 pelissä.. ihan tuntematon epäkiinnostava hahmo minulle.

Ylös Bottom