Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulukai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuli tsekattua sony picture coren kautta monster hunter ja tällaiselle joka ei tippaakaan välitä kyseisestä pelisarjasta niin tuo oli ihan jees aivot narikkaan fantasia mättöä.
Voisin sanoa, että vaikka mä aikoinaan kovin koitin pelata ja tykätä monster hunter U:sta kunnes luovutin 20 tunnin jälkeen niin kyllä mä paremmin tän leffan parissa viihdyin.
Jos olisin vaikka jostain cdonin "3 leffaa 20e" diilistä ostanut niin ihan hintansa arvoinen olis ollut, mutta vielä parempi tälleen osana ps+ premium jäsenyyttä.

Myös adventures of tintin tuli katsottua ja sekin oli hyvä ja paikoitellen oli aika vahvat uncharted fiilikset.
Mun mielestä myös visuaalinen tyyli voittaa helposti sen mitä pixar ja muut on viime vuodet tehneet.

Morbius oli myös hyvä vampyyri leffa tällaiselle joka ei hahmosta mitään tiedä ja Jared Leto oli tässä paljon parempi mitä jokerina aikoinaan. Yleisesti tätä vissiin pidetään kuitenkin huonona.

Sain myös viimein katsottua orphan: first kill leffan jonka ostin ties kuinka kauan sitten ja toisessa aiheessa kirosin cdonin hidasta toimitusta.
Oli tämä ihan jees, mutta ei voita ekaa leffaa, mutta se onkin mun suosikki kauhu trilleri tai mihin kategoriaan se sitten kuuluukaan.
Isoin ongelma tässä oli se kuinka Isabelle Fuhrman ei mitenkään mene läpi 8 vuotiaana pikkutyttönä. Ihan sama mitä tehdään.
Se oli 10 vuotias ekan leffan kuvauksissa ja tämä tehtiin 13 vuotta myöhemmin ja sijoittuu ennen ekan leffan tapahtumia.
Positiivinen yllätys oli se kuinka Esther ei olekaan leffan ainoa psykopaatti eikä välttämättä edes pahin riippuen siitä miten asioista ajattelee.

Sanoisin, että jos tykkäsi ekasta niin tykkää tästäkin ja jos ekaa ei ole vielä katsonut niin sitten kannattaa pysyä kaukana, koska tämä sitten spoilaa koko ekan leffan twistin heti alussa.

Ylös Bottom