Tää on tehty jo. MC helper Viaplay. Katsokoon ken uskaltaa.Heh, vaikeaa kyllä kuvitella mitä olisi tuloillaan. Es-jonnet mopoilemassa on kyllä veikeä mielikuva.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tää on tehty jo. MC helper Viaplay. Katsokoon ken uskaltaa.Heh, vaikeaa kyllä kuvitella mitä olisi tuloillaan. Es-jonnet mopoilemassa on kyllä veikeä mielikuva.
Resident Evil: Welcome to Raccoon City
15 minuuttia katsonut tätä ja kysyn itseltäni "Miksi?".
Tulee fiilis että on ollut pakko tehdä Resident Evilistä tutuilla hahmoilla teinileffa. Edelleen kysyn "MIKSI?". Noh, kai katson tämän loppuun vaikka ärsyttääkin.
Kukaan tätä vielä katsonut?
Jos on, niin oliko edes hyvä.
Tuli tuo Pandorum hommattua dvd:llä, kun kaveri päätti siitä luopua 4€:n hintaan. Ihan kelpo kauhuelokuva on kyseessä ja kyllä tuo mielestäni painii aikalailla samassa sarjassa Event Horizonin kanssa, vaikka noilla elokuvilla 12v. onkin ikäeroa. Toki makuasia tämäkin.Kumpi on muuten parempi mielestäsi Event Horizon vai Pandorum? Itse olen noista nähnyt vain Event Horizonin, ja oli kyllä niin jäätävän kovaa sci-fi-kauhua, että olihan se pakko hommata blurayna omaankin elokuvahyllyyn. Pandorum näyttää olevan niin vaikeaa löytää ainakin tällä hetkellä fyysisenä kappaleena, että ostin sen sitten kympillä digitaalisena Viaplaylta. Täytyypä katsoa tuo lähiaikoina siis.
Trailereita en nykään katso, joten en voi tästä paljoa sanoa, mutta yhden kuvan ja muutaman sekunnin videokuvan perusteella olen tästä aikamoisen kiinnostunut. Ja näyttelijävalintojen takia myös! Christian Bale ja kumppanit Netflixiin saapuvassa The Pale Blue Eye -elokuvassa:
Ilmeisesti tuo viimeisin eli 1984 oli aika surkea teos, joten voi olla paikallaan, että tuohon supersankariin otetaan tällä erää vähän etäisyyttä - ainakin joksikin aikaa. Toki en ole itse nähnyt tuota viimeisintä, joten ei nyt ihan oma näkemykseni ole sen heikkous.Wonder Woman 3 on ainakin nykyisessä muodossaan peruttu.
![]()
Wonder Woman 3 Reportedly Won't Move Forward Under New DC Leadership
Gunn and Safran are said to cut Patty Jenkins' third Wonder Woman movie.nordic.ign.com
Ykkönen oli hyvä, mutta loppupahis/lopputaistelu oli yksi kauheimmista mitä nähty.Ilmeisesti tuo viimeisin eli 1984 oli aika surkea teos, joten voi olla paikallaan, että tuohon supersankariin otetaan tällä erää vähän etäisyyttä - ainakin joksikin aikaa. Toki en ole itse nähnyt tuota viimeisintä, joten ei nyt ihan oma näkemykseni ole sen heikkous.
Ensimmäinen oli mielestäni varsin OK supersankarielokuvaksi, joten harmi sinänsä jos kakkonen oli niin heikko kuin olen kuullut monen sanovan sen olevan. Gal Gadot sopi sinänsä kyllä mielestäni varsin hyvin kuitenkin Wonder Womanin rooliin.
Nyt on tulossa niin pimeä leffa, että tän on pakko olla hauska, vaikuttaa kunnon kulttileffalta. niin älytön jo tuo ideakin, se vielä, että tää on vielä ison studion tekemä ja ihan suht tunnettuja näyttelijöitäkin.
Tuli ihan mieleen tämä ikuvanha video:
"13 karhua, koira, vietnamilainen sika ja pesukarhu vahtii kannabisviljelmiä"
Täytyy kyllä katsoa tuo ykkönen uusiksi, omissa muistikuvista leffa oli erittäinen keskinkertainen, jonka ainoa katsomisen syy oli 3D.Avatar 2 kerää kehuja ennakkonäytöksessä.
![]()
Elokuvat | Avatarin 13 vuotta odotettu jatko-osa aiheutti ihastuneita ensireaktioita: ”Henkeäsalpaava”
James Cameronin Avatar saa jatkoa 13 vuoden jälkeen. Elokuvan ensimmäinen pressinäytös herätti kehuvia reaktioita.www.hs.fi

Onko tämä? https://en.wikipedia.org/wiki/Strange_Invaders@Mr. Palysation, tuntuu olevan sen verran kova leffojen ystävä niin et satu tietämään sellaista (scifi-kauhuleffa?!), jossa on jotain alieneita tms ja kun ne osottavat sormella niin ihmiset joutuu sellaisten valopallojen sisään tms?Joskus kersana olen sen telkkarista nähnyt ja tuo on ainut mitä siitä on jäänyt mieleen. Olisi hieno katsella se nykypäivänä uudestaan mutta ei vaan ole koskaan enään löytynyt vaikka yhteen väliin yritin katsellakkin mikä tuo voisi olla.
![]()
@Mr. Palysation, tuntuu olevan sen verran kova leffojen ystävä niin et satu tietämään sellaista (scifi-kauhuleffa?!), jossa on jotain alieneita tms ja kun ne osottavat sormella niin ihmiset joutuu sellaisten valopallojen sisään tms?Joskus kersana olen sen telkkarista nähnyt ja tuo on ainut mitä siitä on jäänyt mieleen. Olisi hieno katsella se nykypäivänä uudestaan mutta ei vaan ole koskaan enään löytynyt vaikka yhteen väliin yritin katsellakkin mikä tuo voisi olla.
![]()
Tämä sopii kuvaukseen trailerin perusteella paremmin! Mukana on näköjään Robocop-nainen Nancy Allen. Itselle täysin vieras leffa. :OOnko tämä? https://en.wikipedia.org/wiki/Strange_Invaders
Googlasin seuraavasti: aliens capture people in light balls movie