Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Alex Garland ja Danny Boyle tekevät taas yhteistyötä kun zombi saaga palaa.
Venomi 1 oli ihan maukas, jatkot niin ja näin. Muut ei niin kiinnosta, morbius tuli ilmaisena katsottua.. Kraven ei sekään kiinnosta, edes spider 2 pelissä.. ihan tuntematon epäkiinnostava hahmo minulle.Tämähän on ilon ja onnen päivä, Sonyn Hämähäkkimies-pahis-elokuvauniversumi on Kravenin myötä ohi. Jipii! Seuraavaksi keskittyvät sitten itse Hämähäkkimies-filmeihin, mikä lienee sitten kai ihan ok.
Sony Cancels Spider-Man Villain Spin-Off Universe — No More Movies — World of Reel
Sony’s $110M “Kraven the Hunter” is set to be the final movie in Sony’s misbegotten Spider-Man antihero franchise of films, which included ‘Kraven,’ ‘Venom,’ “Morbius,” and “Madame Web” (via The Wrap ).www.worldofreel.com
Mun on vaikea kuvitella että Teriksestä saisi hyvää leffaa, maapallolta ei löydy vastusta ja ne avaruusmöröt on nähty jo niin moneen kertaan.
Olisi siistiä, jos mentäisiin takaisin klassiseen Teräsmies vastaan Lex Luthor. Vähemmän avaruusmörköjä, enemmän Lexin viekasta älyä ripauksella kryptoniittiä.Mun on vaikea kuvitella että Teriksestä saisi hyvää leffaa, maapallolta ei löydy vastusta ja ne avaruusmöröt on nähty jo niin moneen kertaan.
Toivon toki parasta
Täytyy mennä katsomaan ihan vain Rachel Brosnahan takia
James Gunn asialla, niin luulisi keskivertokikkaretta parempaa olevan tulossa. Lisäksi se kaikki, mitä juonesta on kuultu, kuulostaa ainakin omaan korvaan hyvältä. Ja onhan näyttelijävalinnat myös aika oivat. Nicholas Houltin Lex Luthor toivottavasti saa Jesse Eisenbergin järkyttävän kamaluuden unohtumaan, se taitaa olla se oma suurin toive.Mun on vaikea kuvitella että Teriksestä saisi hyvää leffaa, maapallolta ei löydy vastusta ja ne avaruusmöröt on nähty jo niin moneen kertaan.
Toivon toki parasta
Joskus lapsena teris ja hämis mustanaamion ohella upposi, teininä jopa ensimmäiset elokuvat supersankareista. Myöhemmistä Henry Cavillin Man of steel oli varsin mukava, teris tuntui ns. oikeasti voimakkaalta ja taustaa käytiin sopivasti läpi.Olisi siistiä, jos mentäisiin takaisin klassiseen Teräsmies vastaan Lex Luthor. Vähemmän avaruusmörköjä, enemmän Lexin viekasta älyä ripauksella kryptoniittiä.
Tätä samaa ongelmaa on toki ihan alkuperäisissä sarjakuvissakin. Esimerkiksi Hulk - jonka voimilla ei käsittääkseni ole ylärajaa - mättää Hämistä turpaan ja jostain syystä seittisinko vaan keräilee hetken itseään ja parsii naamarin reiät umpeen. Sitten mennään taas. Tai Tuomari ottaa pataan joltain superviholliselta ja jää henkiin, vaikka on käytännössä vain nykymaailman menolle vihainen boomeri. Lista on loputon.Joskus lapsena teris ja hämis mustanaamion ohella upposi, teininä jopa ensimmäiset elokuvat supersankareista. Myöhemmistä Henry Cavillin Man of steel oli varsin mukava, teris tuntui ns. oikeasti voimakkaalta ja taustaa käytiin sopivasti läpi.
Ongelmana yleisesti näissä ns. älyttömän vahvoissa kyvyiltään olevissa (teris, flash jne) on se että ne pitää tehdä uskomattoman tyhmiksi ja kyvyttömiksi juoneen sopivilla hetkillä, tulee käsittämättömiä naamapalmuja kun yhdenäkin sitä nopeutta, voimaa ja supernopeaa ajattelukykyä ei löydy vaan hahmo menee naurettaviin ansoihin.
Toivotaan että tästä uutukaisesta kehkeytyy hyvä raina.
Superman teaserin teaseri ja huomenna klo 15.53 saadaan virallinen teaseri traileri.