Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Enclave

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Icecube
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nojoo kyllä tuo ihan hyvä peli on. Parempaa keskitasoa noiden arvosteluiden perusteella. Jotain ongelmaa kamerassa ja kontrollit on hivenen jäykät mut ei mitää sellasta kuitenkaa et se maata kaatas. Tietysti yheks miinukseks voi laskee sen, että peli ei tarjoo genreensä mitää kovin kummosia uudistuksia... Must have! :)

Ootteko muuten tietoisia että Enclave on ilmestynyt jo suomessa?:D :D No ei ny kai!

Eli onko kukaan pelannut peliä? Kannattaako ostaa?

Itse jouduin negatiivisten arvostelujen ja huhujen uhriksi ja canceloin ennakkotilaukseni viime hetkellä. Kiinnostaisi tosi paljon tietää oliko oikea siirto ja siis että enclave on vaan hyvä. Mua kun ei nuo hack ja slashit kuitenkaan niin hirveesti kiinnosta, joten se tarvisi olla superhyperultrahyvä ennen kuin jaksan innostua.

Eli heti kun joku saa ko. tapauksen käsiinsä niin kokemuksia tänne asappina plz!

No nyt on enclavea testattu 3. kentän verran

Eli pelissä saa:

+Grafiikka loistavaa
+Tunnelma suht hyvää
+Hahmot (omat ja viholliset +12 pelattavaa hahmoa)
+Mahdollisuus pelata sekä hyvien että pahojen puolella
+Kenttä suunittelu (kenttiä +25 plus bonukset)

-Pieniä nykimisiä isoissa tapahtumissa
-Pahojen puoli on aluksi lukittu
-Käyttöliittymä (johtunee minusta)

Arvosanaksi 85/100

Mutta kannattaa muistaa että toi on vasta 3.kentän arvio lisää tulossa!

Juonesta hieman : Tässä on takakannen teksti (en jaksa alkaa suomentamaan)

The people of light and dark are divided by a bottomless rift that split the earth many millennia ago. The lands of light are an Enclave of truth and order surrounded by the twisted and barren lands of the dark , known as the Outlands . Over the centuries the rift has started to close....

It is only a matter of time before the forces of light and dark clash in an unprecedented , merciless struggle for survival!

Näin siis takakannessa

Eli juoni on tyypillinen Hyvien ja pahojen kamppailu
(mutta nyt voit olla paha:D )

Viimeksi muokannut moderaattori:
Juuh. Hyvältä kuulostaa, toivottavasti on pitkä, koska nykyään tulee liikaa lyhyitä pelejä.
Peikko pistäs lisää juttua ja kiitoksia kun jaksasit kertoa vähäsen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Icecube
Juuh. Hyvältä kuulostaa, toivottavasti on pitkä, koska nykyään tulee liikaa lyhyitä pelejä.
Peikko pistäs lisää juttua ja kiitoksia kun jaksasit kertoa vähäsen.

Kyllä toi on sellainen keskipitkä 25+ kenttä hyvillä ja pahoilla eli yht. +50 kenttää.

Kerro vaan mistä haluat tietää niin kerron mitä vaan . Vaikeustaso on keskivaikea.

No kasasin muutaman kysymyksen, eli:

1) Onko yksi (1) tehtävä pitkäkin vai joku 15min?

2) Onko mitään piiloboonuksia?

3) Voiko tehtävät vetää läpi eri tavoin?

4) Onko ollenkaan omapuolulaisia ja onko niitä paljon? Voiko niitä käskeä?

5) Missä asti olet ja kauan olet pelannut?

6) Onko tehtävissä eroja, esim: Pelasta joku, hiivi jne... Vai pitääkö kaikissa tehtävissä tappaa kaikki?

Kiitos!

Ps. heitä vielä lempi-hahmosi. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Icecube
No kasasin muutaman kysymyksen, eli:

1) Onko yksi (1) tehtävä pitkäkin vai joku 15min?

2) Onko mitään piiloboonuksia?

3) Voiko tehtävät vetää läpi eri tavoin?

4) Onko ollenkaan omapuolulaisia ja onko niitä paljon? Voiko niitä käskeä?

5) Missä asti olet ja kauan olet pelannut?

6) Onko tehtävissä eroja, esim: Pelasta joku, hiivi jne... Vai pitääkö kaikissa tehtävissä tappaa kaikki?

Kiitos!

Ps. heitä vielä lempi-hahmosi. :D

1.) tehtävien pituus vaihtelee (itse olen vasta 4.kentässä joista mielestäni 3.s oli lyhyt)

2.) kannen mukaan on piiloboonuksia (esim.bonus pelejä. tiedä sitten millaisia)

3.) tehtäviä ei taida voida vetää läpi eritavoilla (ainakaan 2:ta ensimmäistä)

4.) omalla puolella on kavereita(4.stä tehtävästä 2:dessa on ollut kaveri mukana) joita ei tosin voi käskyttää

5.) 4. levelissä (vaikea:D ) ja pelannut olen n.2-3tuntia en yhteen pötköön ja lisäksi olin jumissa tehtävä 3:sessa

6.) 1tehtävä= pelastaudu vankilasta , 2tehtävä= sama , 3tehtävä=saatto tehtävä , 4tehtävä=pitää palauttaa yhden kaverin rahat sille eli vaihtelua on kyllä

Ja lempihahmo no mulla ei ole kuin 2 hahmoa eli Huntress(jousiampuja nainen) ja Knight miekkamies. Pelissähän voi rahalla ostaa uusia haarniskoita ja miekkoja yms.

Sovitaan että vastaan näihin samoihin kysymyksiin vaikka 6-7 tehtävän jälkeen eli huomenna .?

Divided Cityn kulta...

Onkos kukaan onnistunut löytämään lightin viidennen tason (divided city) kaikki kullat? Itse olen mielestäni kolunnut kaikki mahdolliset paikat, mutta kultaa on kertynyt ainoastaan 195/250... Mitään ideoita mistä loput löytyisivät?

-Juha

Kaikki jotka epäröi pelin hankkimista,kannattaa käydä lukemassa TeamXbox-sivun forumia missä jengi "pikkuisen" hehkuttaa Enclavea.Taitaa olla pakkohankinta...

Ylös Bottom