Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ensimmäinen pelikoneesi?

Ensimmäinen pelikoneeni oli Sega Mastersystem 8bit. Hyviä pelejä oli vaikka kuinka, varsinkaan kun ei paremmasta tiennyt.
 
Ensimmäinen konsoli jota pelasin oli äitipuolen pikkuveljen 8-bit. Nes. Jonka se anto mulle ja mun pikku siskolle ku olin jotain 7v. Sillä sit pelasin Mariobrossia, Mikkihiirenhuvipuisto peliä, Doctormariota ja jotaki tennispeliä. 3 vuotta myöhemmin ostin Gameboycolorin joka oli ensimmäinen oma kons...ai nii joo se piti olla konsoli sit se on varmaan Gamecube.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
3 vuotta myöhemmin ostin Gameboycolorin joka oli ensimmäinen oma kons...ai nii joo se piti olla konsoli sit se on varmaan Gamecube.
GBC:kin on kyllä konsoli, se on vaan käsikonsoli. :p
 
Aijai, miten hieno kuva:) Mullakin oli Videopac, joka hankittiin kymmenottelun jälkeen...

Mulla oli siihen ainakin toi Satellite Attack (eikös se ollut se Asteroids tyyppinen peli?) ja sitten joku lännenmies-kaksintaistelupeli jonka nimeä en muista
 
Sain 1992 joululahjaks pikkuveljen kanssa NES:in ja MegaMan 3 pelin. Koneen mukana tuli tietty 3 in 1 eli toi Mario, Tetris ja World Cup peli. Niitä mä pelaan vieläki.:rolleyes:
 
Vanha kunnon Nintendo 8bit se oli + Zapperi erikseen ostettuna. Pelit olivat Rc Pro Racing, Duck Hunt(oma cartti), Ice Hockey, Popeye, SMB II. Tiukka masiina kyllä se oli.
 
Niin kliseeltä kuin kuulostaakin, NES joskus -93 kieppeillä?

Mukana tuli pelikasetti, jossa oli Super Mario Bros, Tetris sekä Nintendo World Cup. Mukana tuli 4 ohjainta ja se "multitap"-härdelli (four scorehan se oli, kiitos JurdysKhan tuolta Lolo-topicista), eli nelinpeli oli mahdollista.

NWC oli silloin about ainoa peli jossa pystyi pelaamaan 4 pelaajaa kerralla, joten olin aika polleata poikaa synttäreilläni tms kun muut ihmettelivät että niin monta pystyi pelaamaan samaan aikaan...

*Bill McNeal-äänellä* -Good Memories...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
NEs tuli 3-vuotiaana minulle ja en siitä irti sen jälkeen kuulemma hirveän helposti päästänyt :D
 
Mattel Intellivision

Sen sain joskus 82 tai 83, mukana sikamakee Triple Action ja korispeli jota pelattiin hulluna frendin kanssa.

On muuten vieläkin tallessa!
 
Ensimmäinen koneeni oli Mattel Intellivision
kuva: http://www.pelikalleria.net/intellivision.html
On kyl kova vehje. Vieläkin on ehjänä tuolla laatikossa, vielä on myös joku kymmenen peliä, sekä yks rikkinäinen.
 
Mulla ensimmäinen oli myös joku 70-luvun lopulla hankittu laatikko, jossa liukukytkimellä valittiin joku kymmenestä lajista. Vihreää (kyllä, värit löytyivät) taustaa vasten oli aina piirretty kentän viivat ja sitten mailoilla huidottiin Pongin tyyliin futista, lätkää, tennistä, etc.

Vanhemmat mokomat menivät antamaan sen pois kun ensimmäinen 8-bittinen ilmestyi pöydälle. Se on vielä tallessakin ja kyseessä on Spectravideo SVI-378 MSX X'press...
 
xbox

Mun eka konsoli on xbox. Mulla on Halo. Harmittaako ?
 
Ylös Bottom