Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

No mulle käy, että mää ja devil ollaan sniputtajat. Ja noist peliajoist ,että mulle käy lähes kaikki ajat kun nyt vaan sais sen plegen takas. Toi keskiviikko 20.30 tekee tiukkaa mulla aina kun tennis loppuu 20.00, mutta kyllä mää siihen ehin kuitenkin lämmittelyt jää vaan vähemmälle ja toinen on että perjantaina tennis 21-22.
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Pääsen jos saan plegen tohon mennessä. Tosin jos se matsi alkais vaikka 20.45 niin ehtis lämmitteleenkin.
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Enköhän mä pääse ite keskiviikko iltana paikalle.
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Itse pääsen kanssa keskiviikkona linjoille tuohon aikaan, joten käytettävissä ollaan:cool:. Ja Strike kuulloostaa mappina hyvältä.
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

pystyskö kukaan meiän tiimist kuvaan noita matsei ja tekist niistä jonkun videon ois helmi kyllä katella niitä?
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Kaikkea hyvää arriibah. Kyllä asioilla on tapana järjestyä, yritä jaksaa. Me yritetään saada varamies sun tilalle.

Kiitos kun keksit meille nimen, me yritetään ja viedään se kunnialla finaaliin asti. :)
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Joo, quasimodo on oikeassa, koitas jaksaa :(
Mutta kuka olisi korvaava pelaaja? NuubiNuutti? :p Jos me se saataisiin liigaan, niin aijai =D
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Muuten hyvä mutta se on kamalan epäaktiivinen. Th3rikke ja finakin vois olla ihan ok.
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Friikkiz saattaa tulla korvaamaan arriibahin. Rikke ja fina ois khyl jees, mut eihän ne ees ole ilmottautunut? Mites Jakke pleikkari? Onko tulossa milloin takasin?
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Eihän niistä sonyn pojista ikinä tiedä, mutta pitäs tulla tällä viikolla, ehk ´huomen, mutta kannattaa varautua etten pelaa huomenna
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Suomen Mestari (minä) olen valmis avittamaan teitä hädässä jos tarve vaatii.

PS. mullakaan ei enää seiso.
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Mä laitan Junnulle et Suomen mestarilla ei seiso. Sen on tällä syyllä pakko hyväksyä M1klu mukaa. Katotaan miten äijän käy...
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Mä muuten kössi poraan sua huomenna mp5:lla, ja takaapäin... :cool:

Ja pelin jälkeen tarjoillaa sit hävinneille tätä...

6a00d83452918269e2011168a516bf970c-800wi
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Tänään kaadetaan Temppu Kerho (F) seuraavalla rosterilla.

AKSU95
Timangi
Latzkufin
quassimo
Devil_Worm910?


Tulkaa ajoissa ni katotaan peluutus. Minä en mitään pommeja kanna ku käyn niittaamassa kaikki! Se nähtiin jo eilisessä kenraaliharjoituksessa. :cool:

PS: ryzzälle tiedoks kun se tulee tätä meidän ketjuu lurkkimaan kuitenkin että kyyti on todella kylmää.

normal_internet-soldier.jpg


Kuvassa azzyyr (ryzzä)
 
Ylös Bottom