Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ESPN NHL Hockey (Entinen NHL 2K4)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sorrowbringer
Siellä itsekkin epätoivossani säätöjä haeskelin kun en itte löytäny, mutta eipä sieltäkään ollu apua. Venomin/ Cujon/WAZin slidereitä kokeilin. Mitä sinä käytät?

Eikös hrudeyn slidereita ole aika paljon kehuttu ja ne kai perustuivat pro-tasoon? Niitä aion ainakin itse ensin kokeilla kunhan pelin saan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Eikös hrudeyn slidereita ole aika paljon kehuttu ja ne kai perustuivat pro-tasoon? Niitä aion ainakin itse ensin kokeilla kunhan pelin saan.
Voisiko joku linkittää niihin slider ominaisuuksiin, kun peli julkaistaan täällä pohjolassa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sorrowbringer
Slidereitten vääntelyssä menee tosiaan hermot... Vääntelin niitä all-star tasolla aikani ja en löytäny. PROlla kone ei saa maaleja ja sitten all-starilla itse ei saa sitten millään, moket yliluonnollisia. One-timerilla jokusen saa, mutta sitten eipä paljon muuta. Niin tai sitten olen yhtä kova maalitykki kuin Derek Boogaard. Toi ESPN NHL on ehkä realistisempi, mutta NHL 2004 on seksikkäämpi. Joten tietty vaihdoin EA peliin...

Mistä pelistä muuten puhut? NHL 2004:stä? Tää on kyllä ESPN, joten älä täällä kysele 2004:n asetuksia täällä. Vai puhutko muka jo ESPNistä? Oon kyl nyt ihan kuutamolla. Päng!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Mistä pelistä muuten puhut? NHL 2004:stä? Tää on kyllä ESPN, joten älä täällä kysele 2004:n asetuksia täällä. Vai puhutko muka jo ESPNistä? Oon kyl nyt ihan kuutamolla. Päng!
ESPN:stä tuntuu puhuvan.
 
Käykääs tutustumassa ESPN Hockey Netin uusiin foorumeihin.
www.espnhockey.net
Sieltä saa myös hyviä vinkkejä.. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Eikös hrudeyn slidereita ole aika paljon kehuttu ja ne kai perustuivat pro-tasoon? Niitä aion ainakin itse ensin kokeilla kunhan pelin saan.

Minkä topicin alta noi löytyy?
 
Nyt on itekin päässyt jo testailemaan tuota ESPN:ää.

Ensimmäisen franchise-kauden alkuvaiheessa tuli eteen ensimmäinen paha vika. Loukkaantumiset on tehty huonosti. Niitä tulee pelaajan ohjaamalle joukkueelle ihan liikaa. Itse pelissä ei edes huomaa mitään tapahtuneen kun ottelun jälkeen tulee emailia: "huonoja uutisia, pelaaja x tai y on sen ja sen ajan sivussa vamman z takia". Ehdin 5 ottelua pelata ja loukkaantumisia ehti tulla vajaa 10. Helppo kuvitella mikä tilanne olisi ollut vaikkapa 20 ottelun jälkeen. Kun vielä kone ei osaa itse korvata kokoonpanossa loukkaantuneita pelaajia uusilla, menee joukkueen ja ketjujen säätämiseen kohtuuton määrä aikaa.

Slideria ei loukkaantumisille ole, vain on/off valinta. Itse ainakin aloitin alusta ilman niitä, vaikka hölmöltä tuntuu sekin. Ei vain ole kovin reilua että cpu-joukkueiden loukkaantumislistat ovat tyhjiä tai 1-2 pelaajan täyttämiä ja itsellä on 5-6 pelaajaa sairastuvalla joista 1-3 useita viikkoja/kuukausia.

Muuten peli tuntuu ja näyttää hyvältä ja pro-tasolla maalivahditkaan eivät ole yli-inhimillisiä, lämäritkin uppoavat. Kysymysmerkiksi jää riittääkö koneen suorituskyky tällä tasolla. Hieman kyllä epäilen vaikka haastetta löytyykin enemmän kuin 2k3:n pro-tasolla. Alussa menee aikaa tottua siihen, että tilaa ja aikaa kiekon kanssa ei tosiaankaan ole läheskään entiseen malliin. Vielä joutuu säätämään noiden asetusten kanssa että löytää itselle mukavimmat.
 
Jeremy: Voitko sitten kirjoittaa tänne ne hyvät asetukset, kun en ole ennen pelannut kyseistä peliä/sarjaa paljoankaan ja aion ostaa pelin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Puhkin
Jeremy: Voitko sitten kirjoittaa tänne ne hyvät asetukset, kun en ole ennen pelannut kyseistä peliä/sarjaa paljoankaan ja aion ostaa pelin.
Sen minkä olen oppinut NHL 2k3:sta pelaamalla on, että vaikka kuinka utelisit muilta "hyviä asetuksia", parhaat löydät silti tekemällä omat.
Pohjana tosin kannattaa käyttää jonkun toisen slidereita.
 
Joo mäkin oon säätäny nyt viime päivät noitten slidereitten kanssa, kun ei oikein hall of famerilla meinaa tulla tarpeeks maaleja. En ollu ennen kuullukkaan tosta uudesta pelistä, täytyypä pistää ostoslistalle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Nyt on itekin päässyt jo testailemaan tuota ESPN:ää.

Ensimmäisen franchise-kauden alkuvaiheessa tuli eteen ensimmäinen paha vika. Loukkaantumiset on tehty huonosti. Niitä tulee pelaajan ohjaamalle joukkueelle ihan liikaa. Itse pelissä ei edes huomaa mitään tapahtuneen kun ottelun jälkeen tulee emailia: "huonoja uutisia, pelaaja x tai y on sen ja sen ajan sivussa vamman z takia". Ehdin 5 ottelua pelata ja loukkaantumisia ehti tulla vajaa 10. Helppo kuvitella mikä tilanne olisi ollut vaikkapa 20 ottelun jälkeen. Kun vielä kone ei osaa itse korvata kokoonpanossa loukkaantuneita pelaajia uusilla, menee joukkueen ja ketjujen säätämiseen kohtuuton määrä aikaa.

Slideria ei loukkaantumisille ole, vain on/off valinta. Itse ainakin aloitin alusta ilman niitä, vaikka hölmöltä tuntuu sekin. Ei vain ole kovin reilua että cpu-joukkueiden loukkaantumislistat ovat tyhjiä tai 1-2 pelaajan täyttämiä ja itsellä on 5-6 pelaajaa sairastuvalla joista 1-3 useita viikkoja/kuukausia.

Muuten peli tuntuu ja näyttää hyvältä ja pro-tasolla maalivahditkaan eivät ole yli-inhimillisiä, lämäritkin uppoavat. Kysymysmerkiksi jää riittääkö koneen suorituskyky tällä tasolla. Hieman kyllä epäilen vaikka haastetta löytyykin enemmän kuin 2k3:n pro-tasolla. Alussa menee aikaa tottua siihen, että tilaa ja aikaa kiekon kanssa ei tosiaankaan ole läheskään entiseen malliin. Vielä joutuu säätämään noiden asetusten kanssa että löytää itselle mukavimmat.

Loukkantumisiin auttaa kuulemma pistämällä franchise moodissa franchise difficulty todella alhaiseksi ja ja editoimalla durabilityn 99:ään. Jälkimmäinen kannattanee tehdä vain joukkueesi avainpelaajille.
 
Mikäs tää julkaisupäivä sit oikein on loppujenlopuksi? Eri paikoista saa ristiriitaista tietoa siitä.
 
No kertokaa pelin jo ostaneet, että kannattaako ostaa. Vai kannattaako 2K3:mosen tiedot vain päivittää, eli siirtää pelaajat oikeisiin joukkueisiin tyyliin Kariya Anasta Coloon, Selänne Sanista Coloon jne. Ja tietenkin pitäisi luoda kauden tähtitulokkaat. Niin, kumpi parempi :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
No kertokaa pelin jo ostaneet, että kannattaako ostaa. Vai kannattaako 2K3:mosen tiedot vain päivittää, eli siirtää pelaajat oikeisiin joukkueisiin tyyliin Kariya Anasta Coloon, Selänne Sanista Coloon jne. Ja tietenkin pitäisi luoda kauden tähtitulokkaat. Niin, kumpi parempi :confused:

Kannattaa ostaa. Peli on edeltäjäänsä parempi muutenkin kuin vain päivitetyissä kokoonpanoissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Buckley
Eiköhän se ole 30.10.
Pistetään päivällä paremmaksi:D . Suomessa julkaisupäivä on 31.10, näin ainakin Vantaalaisen VPD:n mukaan. On muuten hyvä julkaisupäivä, meikäläisellä on tuolloin syysloma lopuillaan.
 
Ylös Bottom