Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Nyt on itekin päässyt jo testailemaan tuota ESPN:ää.
Ensimmäisen franchise-kauden alkuvaiheessa tuli eteen ensimmäinen paha vika. Loukkaantumiset on tehty huonosti. Niitä tulee pelaajan ohjaamalle joukkueelle ihan liikaa. Itse pelissä ei edes huomaa mitään tapahtuneen kun ottelun jälkeen tulee emailia: "huonoja uutisia, pelaaja x tai y on sen ja sen ajan sivussa vamman z takia". Ehdin 5 ottelua pelata ja loukkaantumisia ehti tulla vajaa 10. Helppo kuvitella mikä tilanne olisi ollut vaikkapa 20 ottelun jälkeen. Kun vielä kone ei osaa itse korvata kokoonpanossa loukkaantuneita pelaajia uusilla, menee joukkueen ja ketjujen säätämiseen kohtuuton määrä aikaa.
Slideria ei loukkaantumisille ole, vain on/off valinta. Itse ainakin aloitin alusta ilman niitä, vaikka hölmöltä tuntuu sekin. Ei vain ole kovin reilua että cpu-joukkueiden loukkaantumislistat ovat tyhjiä tai 1-2 pelaajan täyttämiä ja itsellä on 5-6 pelaajaa sairastuvalla joista 1-3 useita viikkoja/kuukausia.
Muuten peli tuntuu ja näyttää hyvältä ja pro-tasolla maalivahditkaan eivät ole yli-inhimillisiä, lämäritkin uppoavat. Kysymysmerkiksi jää riittääkö koneen suorituskyky tällä tasolla. Hieman kyllä epäilen vaikka haastetta löytyykin enemmän kuin 2k3:n pro-tasolla. Alussa menee aikaa tottua siihen, että tilaa ja aikaa kiekon kanssa ei tosiaankaan ole läheskään entiseen malliin. Vielä joutuu säätämään noiden asetusten kanssa että löytää itselle mukavimmat.