Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ESPN NHL Hockey (Entinen NHL 2K4)

Mikä siinä Goalie editissä on niin rankkaa,kun monet siitä niin valittaa,et ei jaksa väsätä sitä? Ainakaan nhl2k3:ssa se ei ollut mikään homma.Tietenkin jos se hoituu X-portilla niin helppoa homma.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan leon_160
Mikä siinä Goalie editissä on niin rankkaa,kun monet siitä niin valittaa,et ei jaksa väsätä sitä?
Pelaan mieluummin itse peliä sen muutaman tunnin ajan. Editointi on sitäpaitsi helvetin tylsää.
 
ääh ei millää jaksais ottaa tota peliä.Ja saan sen kaiken lisäks vasta jouluna.No täytyy tyytyä toho 2k3 sen aikaa.Laittakaaha kommentteja sitte pelistä ku ootte saanu se.
 
Kertoisitko Viller meuille muillekkin miksi ESPN on vuoden suurin floppi? Ja mitä niihin editointi juttuihin tulee niin ainakin minä uhraan pari tuntia editoimiseen ja nautin pelistä vasta sitten ja nautin enemmän. Kyllä jokaisen pitäis jaksaa tehdä moinen.
Onkos myuuten peliä jo myynnissä? ainakaan vielä ei täällä oulussa ole,mutta saattaa tulla hyllyyn jo tänään.
 
ehkä olin liian äkkipikanen.En ole siis testannut ESPN:ää,mutta jos maalivahdit on samanlaisia kuin 2K3:sessa (tai jopa pahempia,kuten Katkoajassa väitettiin) on syytä huoleen.Ja tietysti ne on ohitettavissa parilla varmalla kikalla.
 
Viller, noi sun maalikikat alkaa olemaan jo klassikkoja :)
Itse olen lukenut, ettei mitään s-moven kaltaisia maalikikkoja pelistä löydy. Lue ps2fin arvostelu niin saat niihin maalivahtikysymyksiin vastauksen. Ja niinkuin todettu, jos jaksaa editoida, saa veskoista inhimillisemmät vaikeammallakin tasolla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan leon_160
Onkos myuuten peliä jo myynnissä? ainakaan vielä ei täällä oulussa ole,mutta saattaa tulla hyllyyn jo tänään.

Oli muuten jo eilen 26.11 saatavilla Oulun Stokkalla...tarttui mukaan:)
 
Tänään kävin pelin noutamassa. Onko missää hyviä x-port filejä jossa olisi uusimmat siirrot?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Kyllä Online-pelaaminen on mahdollista PS2:lla ja XBOX:lla.

Oletko itse pelannut PAL-versiota netissä?
Olin just pelikaupassa jossa testattiin tätä peliä ja
ainakaan pelin valikoissa ei ole mainintaa nettipelistä.
Joten ois kiva saada varmaa tietoa asian tiimoilta...
 
Olen Cavaleran kanssa täysin samaa mieltä.Editoimalla saa paljon aikaan ja mitään s-moveja ei ole! Oulun Stockmannilla oli PS2:en versio hyllyssä,mut ei Xboxin:( onneksi Pelimiehessä luvattiin huomiseksi! enään 24h ja sitten tippuu kiekko jäähän. täytyy tänään mennä katsoon Kärpät-Jyp jotta päivittäinen lätkäannos täyttyy. Laittakaahan mietteitänne pelistä niillä joilla se on.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Buckley
Oletko itse pelannut PAL-versiota netissä?
Olin just pelikaupassa jossa testattiin tätä peliä ja
ainakaan pelin valikoissa ei ole mainintaa nettipelistä.
Joten ois kiva saada varmaa tietoa asian tiimoilta...

Kyllä CHAOS pelitoimittajana tietää ;)
PAL-versiossa on nettipelaaminen mahdollista. Xbox-versiossa verkkopelimahdollisuus löytyy loogisesti Xbox Live -painikkeen takaa.


Tänään sain ostettua ESPN NHL Hockeyn Filmifriikistä, jonne peli saapui klo 12 tienoilla. Samalla tuli ostettua viimeinkin Xbox Live Starter Kit. Nyt on ostettu uusi Ethernet-kaapeli, enään tarvitsee vain rekisteröityä ja eikun livettämään!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Duncan
Miten tässä oikein pystyy koukkaamaan kun se ei mistää napista koukka?

Koukkaa, nimittäin Y:stä (oletettavasti PS2:n kolmio). Tämän vuoden versioon koukku- ja laukaisunapit löytyvät eri nappien takaa, jotta vältyttäisiin turhilta kiekon laukomisilta. 2K3:ssa jos koukit jotain tyyppiä, etkä ehtinyt huomata, että oletkin jo saanut kiekon, se tuli helposti vedettyä vahingossa toiseen päätyyn.
 
Päävalikosta se pitäisi heti löytyä.

Ne joilla on Xbox Live, rekisteröitykää ihmeessä Livegamers.infoon ja lisätkää itsenne ENH:n pelaajalistalle, niin päästään pelailemaan. Oma Gamertagini on Karri.
 
Ylös Bottom