Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eternal darkness

Kunhan vain molemmat ilmestyvät perjantaina niin olen iloinen...

Eikai tässä muu auta kuin kaivaa GoldenEye ja Perfect Dark esille tai kiipeillä seinillä...:p
 
Sain tänään omani VPD:stä. Hintaa pelillä oli 59,50 . Eli ei paha ollenkaan.

Pelikokemuksia on nyt viiden tunnin verran. Juoni vaikuttaa hyvinkin mielenkiintoiselta, mutta en viitsi siitä sen enempää kertoa jottei pilata kenenkään pelinautintoa.

Peli on mielestäni sekä graafisesti että äänellisesti ihan huipputasoa. Kamerasta tykkään huomattavasti enemmän kuin Resident Evilin lukituista kamerakulmista. Tosin muutamissa kohdissa samanlaisia ongelmia on taistelussa havaittavissa. Onneksi niitä ei ole paljon.

Sanity efektejä en ole vielä nähnyt kuin muutaman kappaleen. Jotain äänileikittelyjä on ollut, mutta ei mitään mikä olisi mieltä mullistanut. Tämä riippuu varmaan siitä etten ole päästänyt mittaria putoamaan liian alas. Pitänee tosin tässä illan aikana testailla.

Ylipäätään tähän mennessä olen ollut tyytyväinen pelikokemukseen ja uskallan suositella pelin ostoa. Eli VPD:stä saattaa saada noita pelejä. Niitä oli tosin aika niukasti.

Mielestäni kuitenkin kaikenlainen ylihypetys tyyliin:"Tää on vuoden paras peli" on kuitenkin turhaa. Harva peli enää jaksaa yllättää samalla tavalla kuin Zelda:Ocarina of Time aikanaan. Siinä oli mielestäni niin loistava 3d-pelikokemus ettei samanlaista ole pitkiin aikoihin tullut vastaan. Pyydän huomioimaan, että kyseessä on mielipide ja en jaksa aloittaa mitään sanaharkkaa jota välillä näillä keskustelupalstoilla esiintyy turhankin paljon.
 
Itse tilasin eilen TimeSplitterssin. Teki kyllä suuresti mieli ostaa Eternal Darkness ja suunnitteillai olikin jo todella kauan, mutta kun juuri pelasin Resin läpi niin vaihtelu virkistää.
Ja Kylllä tuo Eternal Darkness kuitenkin tulee ostettua viimeistään kuukauden päästä, loistaahan siinäkin ylpeänä -only for Gamecube- logo. :)
 
Mulle pitäs ED tulla tänään, ainakin Konsolinetistä tuli soitto että se tulee tänään jos ehtii, elikkä sitten nähdään.
 
No niin peli on täällä, onhan siinä ED:ssä aivan loistavat graffat pelillisesti, mutta alkuvideossapätkässä ne ihmishahmot näytti vain vähän huolimattomasti tehdyiltä, katoin että sillä poliisilla oli kylpytakki päällä.. :p Mutta sen nyt ei ole niinkään väliä :D
 
No täytyy sanoa että on MAHTAVA peli...

Vaikkei kraffat muka ole hyvää tasoa :confused: niin ei se minua paljoa näytä haittaavan kun olen pelannut nämä muutamat tunnit ED:tä...:p
 
olen pelannut jotain tunnin tota peliä.....no..välillä kaduttaa
koko osto...vittu kun pelit osaa olla kalliita
 
Kyllä on muuten loistava peli, tunnelma on omaa luokkaansa ja grafiikat on nättejä. Kontrollit olivat positiivinen yllätys:)
Juoni tuntuu mainiolta, ja sanity-efektit on loistava lisä;)
 
Kyllä vaikuttaa helvetin hyvältä peliltä vaikken ole kuin pari tuntia ehtinyt vielä pelaamaan. Jotenkin häiriintynyt tunnelma koko ajan, vähän niinkuin Silent Hillissä.
 
Tovin nyt pelaillut tuota, ja kyllä, kyseessä on juuri niin hyvä peli kuin on annettu olettaa!! (ellei parempikin;) )
 
Insanity mittari on kyllä todella upea keksintö! On meinannut pari kertaa tulla paskat housuun sen kanssa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan laatikko
se insanity "juttu" on aika laimea...idea hyvä,toteutus huono:eek:

VÄÄRIN, idea hyvä, toteutus hyvä;)
Ootko ollut koskaan ihan sekaisin? Huoneet väärinpäin, loputtomasti kuteja, kävelet seinillä ym. insanity-efektejä on monia, enkä ole edes vielä kaikista perillä.:p
 
Ylös Bottom