Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Euroviisut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dark Santa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Euroviisut

csi sanoi:
Niin mutta kuinkakohan moni noista on semmoisia jotka tilaavat seiskaa tai ostaa sitä, tuskinpa moni.

Putaansuun nassu oli hienosti kannessa, ja kyseinen riepu tuli vielä kotiin kannettuna 'lahjana'. Kyllä mä ymmärrän Lordin jäseniä. Voiton jälkeen meni sitten se yksityiselämä. Ainakin minua jurppisi.

csi sanoi:
Taitaa ihmiset olla ihan oikeasti vihaisia tuosta kun noin paljon nimiä tuossa listassa on. Samahan se muuten mutta selvästi sanoi ettei halua kuvaansa lehtiin niin kyllähän se seiska ne sieltä vain repäisi, itselleni ei vaan ollut yhtään yllätys että seiska kuvan putaansuusta saa lehteensä.
Tämäkin keskustelu on vain ilmaista mainosta kyseiselle aviisille. Lehti, joka ei ujostele julkaista edes rakeisia nakukuvia kotimaan tositeeveetähdistä, tuskin välittää hyvistä tavoista ja etiketistä. Pääasia että kauppa käy. Törkymaine on eräille elinehto.

Janus sanoi:
Putaansuun nassu oli hienosti kannessa, ja kyseinen riepu tuli vielä kotiin kannettuna 'lahjana'. Kyllä mä ymmärrän Lordin jäseniä. Voiton jälkeen meni sitten se yksityiselämä. Ainakin minua jurppisi.

Minäkään en tilaa kyseistä lehteä ja tänään se sitten oli lahjalehtenä laatikossa. Harkittu siirto maybe. No eipä tuossa näkynyt kuin itse Mr. Lordi. Näytti muuten yheltä tutulta, joten saman näköisiä naamoja löytyy.

Vaikka minäkin ymmärrän Lordin jäseniä, niin kyllä ihan mielenkiinnosta haluaisin jo nyt tietää minkänäköinen uusi kosketinsoittaja siviilissä on ;) Mutta seiska on paska lehti

Sekavia havaintoja universumista sun muusta...

Toivottavasti Seiskan boikottia rummuttavat ihmiset ymmärtävät, että ei kannata siirtyä Ohon eikä Katson lukijaksi. Ne kaikki ovat saman kustantajan lehtiä. Miten paljon sensaatioroskaa yksi kustantaja oikein kykenee julkaisemaan?

Tämä tilanne kieltämättä alkaa muistuttaa erästä mediamyllytystä muutaman kuukauden takaa. Koska ihmiset lähtevät kaduille mellakoimaan ja lehtiä polttelemaan kun eivät pidä jonkin kuvan julkaisemisesta?

Monet muut lehdet ymmärtävät, että nousevaa tähteä ei saa suututtaa tässä vaiheessa. Pitämällä hyvät välit voi irrota paljonkin juttuja ja haastatteluja. Säästetään ne loanheitot sinne asti kun ura alkaa kääntyä laskusuuntaiseksi. Toisaalta odottamalla vain kuukaudenkin olisi varmasti reaktio ollut paljon laimeampi, nyt on aihe muutenkin pinnalla eikä ole ehditty edes voitonjuhlaa vielä pitää.

Olisikohan koko kuvasekoilu sittenkin vain laskelmoitu mainostemppu joko Seiskan tai Lordin suunnalta, any publicity is good publicity.

Jokohan Lordin levyjä saisi taas jostain, sunnuntaina myytiin joka paikassa eioota. Odotettavissa lienee komea listasijan paraneminen tänään julkistettavalla tuoreella Suomen levylistalla.

Kosketinsoittaja Awasta löytyi muuten siviilikuva kahden minuutin googlauksella :-)

Jos se on sama kuva, kuin Bildissä jo maanantaina ollut, niin kyseessä on kymmenisen vuotta vanha kuva...

Ja naiskosketinsoittajasta löytyy myös siviilikuva Bildissä. Ei huono. ;)

Tämän päiväisessä Iltiksessä olivat CoBit ihmetelleet miksi heidän pärstänsä olivat olleet lehdessä. Oh well. Kun en seuraa tätä musaa nin kauhean tarkkaan. :D

Nyt ihmiset lähettelevät sitten mitä vaan kuvia, lehdet julkaisevat kohujuttuja "hän on LORDI!" ja sitten ihmiset vaan naureskelee kuinka lehtiä on viilattu linssiin.

Merri sanoi:
Nyt ihmiset lähettelevät sitten mitä vaan kuvia, lehdet julkaisevat kohujuttuja "hän on LORDI!" ja sitten ihmiset vaan naureskelee kuinka lehtiä on viilattu linssiin.
Haha... siitä voisi saada ihan hyvät naurut. Ja hyvässä lykyssä vihjepalkkiot päälle :D

Janus sanoi:
Tämän päiväisessä Iltiksessä olivat CoBit ihmetelleet miksi heidän pärstänsä olivat olleet lehdessä. Oh well. Kun en seuraa tätä musaa nin kauhean tarkkaan. :D

Ainakin naisen kuvan kuvateksti on:
Zart, süss, blond - und kein bisschen horror. Kaum zu glauben: So sieht
Leena Peisa (27)
, das Gespenst "Awa", aus der Gruppe Lordi im wirklichen Leben aus.

Spoilerissa vain naisen oikea nimi ja ikä, jos ei nyt halua tietää. :rolleyes:

Putaansuun kuvaa en sitten enää Bildistä löytänytkään, mutta muistelisin saksan taitojeni puitteissa, että kuvateksti nimen omaan väitti sen olevan Lordin laulaja.

Juu, kyseessä oli juuri se Putaansuun kuva. Nerya oli kuulemma ollu CoBin koskettimissa mukana jollain kiertueella, kun omalla oli jotain tärkeetä koulussa. :) En tiiä sit enempää. :D Pitää lukasta uudestaan, kun olen kotona.

Janus sanoi:
Siis tarkoitin niitä jotka allekirjoittivat nimensä addressiiin että paljonkohan seiskaa haittaa kun allkirjoittajat sanovat boikotoivansa lehteä, mutta kun suurin osa ei tilaa/osta koko lehteä muutenkaan.

Children Of Bodom oikaisi itse näitä sekoiluja kotisivullaan. Toivottavasti joku edes sai hyvät rahat tuon kuvan myymisestä.

Ja kaikkien vandalisointi/boikotointi/sekoilukampanjoille nousee paljon kannatettavampi, rauhanomainen ja häiritsemätön vaihtoehto, mistäs muualtakaan kuin votelordi.orgista: http://www.votelordi.org/kaanna_seiska.html

Kaikessa Seiska-vouhotuksessa pääsee vaan itse pääasia unohtumaan, eli miten ensi vuoden viisut järjestetään. Kaikkein eniten pelottaa se, kun useampi henkilö on uhonnut että viisuista tehdään suomalaisen näköiset... Minusta ei olisi mitenkään hölmö ajatus kutsua Conan O'Brien toiseksi juontajaksi, olihan kreikkalaistenkin toinen juontaja Hollywood-näyttelijä ja puhdas jenkki, mitä nyt kreikkalaisjuurinen ja osasi kreikkaa. Ja väliaikaesiintyjäksi on aivan pakko saada legendaarinen Zlad, joka on muodostunut käsitteeksi euroviisuhittiensä Elektronik - Supersonik ja I Am The Anti-Pope ansiosta!

Jotta ei menisi nyt aivan liian vakavaksi, niin otetaan tähän väliin tälläinen linkki (ei tarvitse huolestua!) :D :)

Onko Suomen kansan enemmistö Lordin takana
Tuli koettua sekin kummallisuus tässä ajassa, että ensimmäisen kerran jännitti Suomen puolesta, ettei vain kukaan maa antaisi ääntään Suomen euroviisulle.

Monster-hevirock oli todellinen Suomikuvan pohjakosketus. Suomi tuottaa tällaista hirviötörkyä kaiken maailman nähtäväksi rienaavine sanoituksineen ja nimineen. En ihmettelisi, vaikka koko äänestys todettaisiin myöhemmin petokseksi.

Hevirock yms. piirit ovat voineet vaikuttaa Skypen ilmaispuhelimen kautta puhelinäänestyksiin, koska ulkomaanpuhelut kirjautuvat Ruotsin kautta meneviksi, eivätkä näy Suomesta soitetuiksi. Hirviörokkareiden aktiivisuus voi olla jopa kansainvälistä.

En voi uskoa sitä, että Suomen kansan enemmistö olisi näiden monstereiden takana, jos koko kansaa kuultaisiin. Ihmettelen, ettei kirkko, kansalaisjärjestöt, kristilliset yhdistykset jne, ole älähtäneet asiasta mitenkään. Kreikassa on jo nostettu kolme kannetta tuota syvyydestä nousevaa löyhkää vastaan. Mitä vielä pitää tapahtua, ennenkuin Suomen kansa herää unestaan?

Kristityt nukkuvat, kaiken annetaan tapahtua silmiemme alla, kukaan ei tee mitään puhdistaakseen maata. Tasavallan presidentti oli ensimmäisten joukossa onnittelemassa ja kaipa noista monstereista ollaan kohta tekemässä kansallissankareita.

Risto Heinonen Liikenneneuvos

TS 24.5

Lähetin vastamielipidekirjoituksen Turkkariin, joka toivottavasti pääsisi seuraavien päivien lehteen.

Nm. "Hevillä ei häviä" :D

Ylös Bottom