Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eye of Judgment

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Eye of Judgment

Täytyy sen verran vielä sanoa, että pelaan itse siis tykillä EoJ:tä. Vaikka joutuukin valot päällä pelaamaan, niin kyllä se toimii, ei mulla suurempia ongelmia ole ollut.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Tuli tämäkin hommattua näin talviloman kunniaksi, että olisi jotain ajankuluksi. Viimeiset hillot siihen upposi, että kortteja ei ole enään varaa ostaa. Ainakaan suomen kiskurihinnoilla.. :rolleyes:

Piti tuolla kameralla kokeilla Trials of Topoq ja Creature Feature pelejä. Ihan erinäköisiä pelejä täsmälleen samalla idealla. Ei iske meikäläiseen pätkääkään,. Toisaalta sitten tämä Eye of Judgment onkin taas ihan eliittiä!!
Säännöistä en tajua vielä paljon mitään, kortteja ei ole nimeksikään, koneelta tulee turpaan helpoimmalla vaikeustasolla, mutta helvetin hyvältä peliltä vaikuttaa.. :D :)
 
Vastaus: Eye of Judgment

Onko kimppatilausta suunnitelmissa/kiinnostuneita? Set 1 kortteja kun tarvitsee lisää, tuntuu aina puuttuvan rare tai kaksi pakasta :rolleyes:
 
Vastaus: Eye of Judgment

Onko kimppatilausta suunnitelmissa/kiinnostuneita? Set 1 kortteja kun tarvitsee lisää, tuntuu aina puuttuvan rare tai kaksi pakasta :rolleyes:

Eip, mutta ~90 eurolla saat mun kautta (kaikkine kuluineen, ellei jää tulliin) yhen 36 pussin tukkuboksin.

Laita privaa jos kiinnostaa.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Eikös sulla ollut vissiin joku LCD makkarin puolella? Teet hienon EoJ-minipöydän mikä pysyy sängyn päällä kuosissaan ja mätät EoJ:tä ennen nukkumaan käymistä, juuri heräämisen jälkeen, päiväunien yhteydessä ja aina siinä välissä :D

Heh, ja vaimo tykkää. :D
Makkarissa on tällä hetkellä vanha 28" putki.
Tykin kaveriksi ja tietokoneen näytöksi olisi tarkoitus ostaa lähempänä kesää, joku 26" LCD. Täytyy sitten miettiä uudestaan EOJ:tä, jos sitä kukaan enää silloin pelaa.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Kiitokset kaikille, jotka kommentoivat EOJ:n ja tykin soveltuvuutta. Jää näillä näkymin tämä (harmi) peli väliin.
Olkoon pakat suosiollisia teille kaikille!

Kyllä tuo kamera melko hämärässäkin kortteja lukee, eikä mitään neon-valaistusta tosiaankan ole tarpeen olla päällä. Tärkeämpää on, että valaistus on koko ajan tasainen, eli ei tule varjoja kesken kaiken tms. häiriöitä. Oman kokemuksen perusteella paras valaistus tulee pelaajaa vastapäätä sijaitsevasta valolähteestä, eli suoraan yläpuolella oleva tai pelaajan takana oleva valo aiheuttaa vaihteluja valaistukseen varjojen ym. takia, joka hankaloittaa korttien lukemista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Eye of Judgment

Onko kimppatilausta suunnitelmissa/kiinnostuneita? Set 1 kortteja kun tarvitsee lisää, tuntuu aina puuttuvan rare tai kaksi pakasta :rolleyes:
Tossa itekki aiemmin kyselin samaa. En tosiaan koko lootaa tarvitse ite, mutta jos suunillee puoliks laittaa tai jotain...?
 
Vastaus: Eye of Judgment

...lähempänä kesää, joku 26" LCD. Täytyy sitten miettiä uudestaan EOJ:tä, jos sitä kukaan enää silloin pelaa.

Itse en ainakaan aio lopettaa pelaamista ns. ikinä, sen verran pahasti jo pelkkä Set 1 koukuttanut ja tulevista korteista päätellen (olikos niitä joku 18 paljastettu so far) pelaaminen vaan syvenee ajan kanssa, kuten pitäiskin.

Ens viikolla avaan ensimmäisen suomenkielisen The Eye of Judgment yhteisön, kunhan vaan saan domainin oikeudet ajoissa, muuten viivästyy hieman yli viikon päähän.

Laittakaa privaa jos haluatte olla ekojen joukossa testaamassa toimintaa, niin paljastan URLin privana kun olen saanut kaiken testivalmiiksi (tavoite on viikon päästä sunnuntaina). Sitten kun kaikki toimii varmuudella ongelmitta niin paljastan URLin muillekin.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Jäänyt mietitytämään yksi asia. Saako noita hero kortteja ollenkaan boostereista, vaiko vain niistä teemoista? Tino, son of Scion on ainoa hero jonka olen saanut boosterista( x2) ja sitä ei ole biolith teemassa. Näin ainakin yhden boxin ja muutaman boosterin perusteella.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Jäänyt mietitytämään yksi asia. Saako noita hero kortteja ollenkaan boostereista, vaiko vain niistä teemoista? Tino, son of Scion on ainoa hero jonka olen saanut boosterista( x2) ja sitä ei ole biolith teemassa. Näin ainakin yhden boxin ja muutaman boosterin perusteella.

Olet täysin oikeassa, Tino on ainut Hero jonka voi saada muualta kuin Theme Deckeistä.

Törkeä rahastus sinänsä, mutta itseäni ei haittaa koska haluan kaikki Theme Deckit niiden tarinavihkostenkin takia.

Ja kuulemma Ouroboros Dragon on myös saatavissa ainoastaan Theme Deckistä (Biolith luonnollisesti). En vaan käsitä mistä mä oon itse saanu niitä 2kpl. Varmaankin jossain korttisetissä minkä ostin eBaystä oli myös toi mukana ja kun en sitä kuitenkaan tarvinnu niin unohdin täysin koko asian.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Olet täysin oikeassa, Tino on ainut Hero jonka voi saada muualta kuin Theme Deckeistä.

Törkeä rahastus sinänsä, mutta itseäni ei haittaa koska haluan kaikki Theme Deckit niiden tarinavihkostenkin takia.

Ja kuulemma Ouroboros Dragon on myös saatavissa ainoastaan Theme Deckistä (Biolith luonnollisesti). En vaan käsitä mistä mä oon itse saanu niitä 2kpl.

No voihan kakka. Pitääkin sitten jostain Water, Earth ja Wood deckit hankkia.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Tai osta Ebaysta jos saat edullisemmin...nuo theme deckkien ultrat taitavat olla halvempia kuin muut. Ourobros on herättänyt hämmennystä onlinessa, ilmeisesti moni ei ole sitten biolith themeä ostanut. ;)

Itseltäni puuttuu commoneista aluhja priestes, green lycanthrope ja yuga's mesmerizing fog. Jos joku haluaa vaihtaa commmoneita päittäin niin minua kiinnostais.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Pitäisikö muuten bioliittininjan olla biolith themessä? Card-ketjun aloitusviestissä olevassa listassa se muistaakseni on listattu sinne, mutta omassani sitä ei tullut. On muuten itsellänikin kertynyt jo nyt aika paljon kortteja vaikka yrittää rajoittaa ostelua :o
 
Vastaus: Eye of Judgment

Tai osta Ebaysta jos saat edullisemmin...nuo theme deckkien ultrat taitavat olla halvempia kuin muut. Ourobros on herättänyt hämmennystä onlinessa, ilmeisesti moni ei ole sitten biolith themeä ostanut. ;)

Itseltäni puuttuu commoneista aluhja priestes, green lycanthrope ja yuga's mesmerizing fog. Jos joku haluaa vaihtaa commmoneita päittäin niin minua kiinnostais.

Tässä olisi listaa jos Rare ja Ultra-Rare vaihdot kiinnostaa. Noita commoneita voin aina heitellä sen verran mukaan kuin tarvetta on.

http://www.konsolifin.net/bbs/showpost.php?p=593167&postcount=55
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Eye of Judgment

Karibu, tais se lista uupua...
Mulla on kaikki raret (tulossa postissa ebaylta) mutta tuplina löytyy:
Triceptaur Behemoth
Pursuer of Saint Dhees
Infernal Sciondar Dragon
Moving Isle of Kadena
Novogus Golem
Aegis Citadel
Great Tolicore Quake
Seer Vizak's Calamity

Jos sulla on joku ultra-rare tarjota vaihdossa niin voin katsoa kiinnostaako. Rare<->rare ei oikeen toimi kun mulla on muutenkin ne kaikki jo.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Karibu, tais se lista uupua...
Mulla on kaikki raret (tulossa postissa ebaylta) mutta tuplina löytyy:
Triceptaur Behemoth
Pursuer of Saint Dhees
Infernal Sciondar Dragon
Moving Isle of Kadena
Novogus Golem
Aegis Citadel
Great Tolicore Quake
Seer Vizak's Calamity

Jos sulla on joku ultra-rare tarjota vaihdossa niin voin katsoa kiinnostaako. Rare<->rare ei oikeen toimi kun mulla on muutenkin ne kaikki jo.

Pahus, jäikin lista pastettamatta, korjattu viestiin.
http://www.konsolifin.net/bbs/showpost.php?p=593167&postcount=55

Kyllä noita rareja aina tarvii useamman kuin yhden ;)
 
Vastaus: Eye of Judgment

Jeh, vältin printtauskiusaukset, kun 70 eurolla sai kuitenkin kasattua aika mukavan pakan jo muutenkin set1:stä. On tuo omistaminen kivaa. :D

Mutta jos noita settejä tulee niin kyllä varmasti kiusaus kasvaa laajemminkin. En pidä hyvänä jos uusia settejä todella tulee esim. 4 kk:n välein...esim. 70 euroa per setti peliin, jonka tulevaisuuden näkymät ovat kyseenalaiset sitten kun PS3 alkaa olla ehtootavaraa, kuulostaa paljolta.

Ja tyypillistä on että 95% pelaajista siirtyy heti uusiin, onneksi on kai niin että set1:llä saa edes pelata muiden settien kanssa.

Pelin kiinnostavuutta pidentäisi jos joku taho tekisi oikean kaupasta ostettavan add-onin joka auttaisi kun pelaa ilman PS3:sta. Noita epävirallisiahan tosin jo onkin.
 
Ylös Bottom