Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 2

Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Intoa ois kyllä jatkaa seuraavalle kaudelle, mutta voi olla ettei enää oikein mahdu aikatauluihin kun alkaa olla noita muita velvollisuuksia liikaa. Varakuskina voisin olla, joitain yksittäisiä kisoja varmaan pystyy välillä ajamaan. Taas tulee harrastuksien tielle häiriötekijöitä prkl :p
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Onkos Miccis tulossa tänään? Entä muut?

Tulen taas tänään suoraan kiekkopelistä kisaan, eli siinä klo 21 aikoihin olen linjoilla.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Onkos Miccis tulossa tänään? Entä muut?

Tulen taas tänään suoraan kiekkopelistä kisaan, eli siinä klo 21 aikoihin olen linjoilla.

Minä olen ainakin tulossa ja tulen myös suoraan kiekkoa pelaamasta. Kotona siinä noin 21.00, varusteet kuivumaan ja pelaamaan, toivottavasti ennen aika-ajoa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Mahtavat väännöt teppoilin kanssa.. Tuli kohellettua varikkokäynnillä ja ajettua liia kovaan, läpiajo napsahti. Noh ei sitä ois karppasta saanu kirveelläkään kiinni.:)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Saattoipa olla tämä kauden tylsin tai toiseksi tylsin kisa. En jotenkin vaan pärjännyt tuolla, kun muut olivat yksinkertaisesti mua nopeampia. Eihän tuollaiseen 6. sijaan koskaan voisi olla tyytyväinen, mutta jotenkin tuntuu että tuo alkaa olemaan keskimääräinen sijoitukseni.

Keskikastin auto tulossa ensi kaudeksi, kenties jopa sama ruma Williams? ;)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Taisi olla kauden kovatasoisin aika-ajo tänään, ainakin aikojen perusteella. Viidennestä ruudusta sitten kisaan. Ekaan mutkaan kaikki jarruttelee hienosti varovaisesti, mutta kuitenkin sieltä joku löytyi joka päätti teurastaa muutaman kilpailijan heti alkuun. Itsehän lensin tuon seurauksena Jontsan kylkeen. Anteeksi, en voinut mitään.

Ensimmäisen kierroksen jälkeen olin sitten yhdeksäntenä. Mutta varikkokäynnille tultaessa olin noussut jo neljänneksi. Sen jälkeen nousin vielä Olvin ohi kolmanneksi, kun hän kävi ilmeisesti kärsimässä läpiajorangaistuksen. Olvi kuitenkin ajoi minut nopeasti kiinni ja siitä alkoi lähes 10 kierroksen vääntö viimeisestä podiumpaikasta. Välillä mentiin mutkia putkeen rinta rinnan ja siinä alkoi itselläkin vähän hikeä pukkaamaan kainaloihin. :D Taistelu päättyi harmittavasti minun ajovirheeseen pari kierrosta ennen maalia. Ensimmäisen shikaanin ulostulossa kanttarin (kanttarellin :rolleyes:) päälle ja kaasua, spinnaan radan yli Olvin eteen. Osumasta huolimatta onneksi Olville ei käynyt kuinkaan. Mahtavaa vääntöä kyllä.
Jontsakin tuli vielä lopussa kantaan, mutta sain pidettyä itseni neljäntenä. Hyvä tulos ensimmäisen mutkan tapahtumien jälkeen.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Joo tänään ei voinut kyllä paremmalleen mitään. Aika-ajoissa aina tuppasin ryssiä viimeisen mutkan ja hyvä kierros meni siinä. Kisassa ainoa mahdollisuus oli päästä kärkeen heti alussa, mutta yritys kostautui kun päädyin nurmikolle ja 6. sijalle :rolleyes:

Sieltä sitten nopea nousu takaisin toiseksi, mutta tänään ei ollut asiaa Nunnukan vauhtiin. Abu Dhabissa sitten kaikki tai ei mitään :D Voittoahan sieltä on haettava mikäli haluaa mestariksi.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

"Uskomatonta paskaa!"

Siihen voi tiivistää mun kisan. Jouduin heti aluksi käsittämättömän tuomaripelin uhriksi. Ekaan mutkaan yritin tulla rauhassa, mutta jouduin tahtomattani rytinään mukaan ja ulos radalta. Noh, sitten kun tulin takaisin radalle ja tuli ilmoitus: "Illegal overtake, drive through penalty". Kiitos paljon.

Sitten menikin hermot ja oma ajo oli sen mukaista. Käsittämättömiä ajovirheitä ja kaiken hyvän lisäksi kämmäsin ekalla varikkokäynnillä alle toiset pehmeät renkaat! Sain siis kunnian vierailla varikolla vielä kerran oman hölmöilyn seurauksena.

Tästä kisasta ei jäänyt muuta käteen kuin yksi piste ja harmittavasti kehityskäyrä on ollut kauden puolesta välistä saakka jyrkässä laskussa. Onneksi enää yksi kisa ja voi yrittää uudestaan seuraavalla kaudella.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Tunnustan, ensimmäisen mutkan kolari oli täysin minun syytäni. Myöhästyin aavistuksen jarrutuksessa ja sitten mentiin jarrut lukossa sisämutkasta ryminällä takapään lävitse nurmikolle. Saa antaa rankkua jos siltä tuntuu. Toivottavasti en pilannut täysin kenenkään kisaa heti alussa. Pahoittelut myös nunnukalle kisan loppupuolen kierroksella ohituksen estämisessä. Minulle ei näytetty sinisiä lippuja lainkaan tai en huomannut niitä mutkasella osuudella ajaessa. Luulin sinun olevan joku samalla kierroksella olevista joka on saanut minut kiinni. Pitää ruveta reenaamaan lähtöjä ennen seuraavaa kisaa jotta sama ei toistuisi enää päätöskisassa.

Edit. Jabajaballe myös pahoittelut kun pilasin kisasi heti alussa. Minut saa hylätä kisasta jos tuomaristo katsoo sen aihelliseksi alun hazardiliikkeen seurauksena.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Se oli kaikinpuolin onnistunut kisa, mutta karppasen edellä pitää silti aika varmasti olla ensi kisassa jos mielii mestaruuden voittaa.

Aika-ajoissa sain puhtaan kierroksen kasaan ja paalu oliki tärkeä kisan kannalta. Startti meni ihan hyvin ja pääsin puhtaasti ekasta mutkasta ja sain eroa aikaan ennen varikkostoppia. Siellä kuitenki tapahtu se mitä pelkäsinki, Codemastersin varikkojäätymine tapahtu ja meni 4-5s hukkaan kun tikkumies nukahti ja odotti et karppane tulee varikolle. Oisin ehtiny jo pari kertaa lähteä alta pois mut onha se nyt hyvä ottaa varman päälle :D No onneks sillä ei sit ollu kummempaa merkitystä ja sain ajettua senki jälkeen puhtaasti ja kierroksella ohitukset suju hienosti kun tuli tilaa. En tiedä sit mitä Juhoh tarkotti, ei mulla kyl ollu ongelmia tai valittamista :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Sori etten ehtinyt ilmoittaa eilen poissaolostani. En saanutkaan vielä menneenä viikonloppuna konsolia iskukuntoon.

Mutta nyt pleikka hyrrää taas, joten keskiviikon päätöskisaan pääsen seuraamaan sarjan ratkaisuja lähtöruudukkoon. :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Brasilia 8/9

Aika-ajot

1. Nunnukka_ 1.08.770
2. karppane +0.304
3. Olvi- +0.506
4. jontsa93 +0.599
5. teppoil +0.696
6. Jaba82 +1.489
7. Suomi-Rampa +1.552 (+5 POS)
8. Martti93 +1.889
9. SuomiFIN +2.456
10. JuhohFin +2.508
11. aleksi02 +2.813

Kilpailu

1. Nunnukka_ 24:55.591
2. karppane +10.2
3. Olvi- +43.9
4. teppoil +49.4
5. jontsa93 +50.4
6. Suomi-Rampa +61.4
7. JuhohFin +1 LAP
8. aleksi02 +1 LAP
9. Martti93 +1 LAP
10. Jaba82 +1 LAP
11. SuomiFIN +1 LAP
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

En tiedä sit mitä Juhoh tarkotti, ei mulla kyl ollu ongelmia tai valittamista :)

Muistin ilmeisesti väärin takana olleen kuskin. Jos se ei ollut nunnukka niin ketä se sitten oli jonka kanssa osuin yhteen noin kierroksella 15 mutkaisen osuuden alussa olevassa tupla-oikeessa. Itse menin hieman leveäksi ja kun tulin takaisinpäin niin joku osui kylkeen kun taisin tulla sen verran suoraan eteen.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Kokeillaas tätä, eli tehkää oma lista niistä radoista, jotka teidän mielestänne pitäisi ajaa seuraavalla kaudella. Kymmenen eniten ääniä saanutta rataa ajetaan sitten kolmannella kaudella.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Murretaas jää omalla mielipiteelläni:

2. Australian GP Albert Park Grand Prix Circuit (Australian pitäis olla oikiastikki ekana ;))
1. Bahrain GP Bahrain International Circuit
7. Turkin GP Istanbul Park
8. Kanadan GP Circuit Gilles Villeneuve
9. Euroopan GP Valencia
10. Britannian GP Silverstone Circuit
11. Saksan GP Hockenheimring
13. Belgian GP Circuit de Spa-Francorchamps
14. Italian GP Autodromo Nazionale Monza
18. Brasilian GP Autódromo José Carlos Pace

Toi meni myös fifty-fifty noin ekan ja tokan kauden ratojen osalta. Tiedä sitten, onko nuo radat ihan oikeilla nimillään, kun kopioin ne Jaban edellissivun
viestistä. ;) Eiköhän nuo ole kuitenkin ymmärrettävissä.
 
Ylös Bottom