Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 2

Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Etusivu päivitetty.

Matemaattisesti kuljettajien mestaruudesta taistelee vielä kuusi kilpailijaa, mutta käytännössä vain kolme. Nämä kolme mahtuvat 11 pisteen sisään, joten vielä on kaikki omissa käsissä. Tallimestaruudesta taistelee kolme tiimiä, jotka ovat 42 pisteen sisällä toisistaan.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Pääsen suurella todennäköisyydellä osallistumaan kahteen viimeiseen kilpailuun.

Mahdollisuus henkilökohtaiseen mestaruuteen toki mennyt, mutta katsotaan miten saadaan hämmennettyä pakkaa. Ja onhan Team punakoneella vielä pieni mahdollisuus voittaa tallimestaruus. :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Pääsen suurella todennäköisyydellä osallistumaan kahteen viimeiseen kilpailuun.

Mahdollisuus henkilökohtaiseen mestaruuteen toki mennyt, mutta katsotaan miten saadaan hämmennettyä pakkaa. Ja onhan Team punakoneella vielä pieni mahdollisuus voittaa tallimestaruus. :)
Hyvä että pleikka on jo melkein kuosissa :) nyt saa team punakone toisenkin huippukuskin :D Tuli tästä mieleen vähän toissa kauden Massa-Badoer tilanne, että varakuskista ferrarille ei ollut oikein mitää apua :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Ja Olville herrasmies- palkinto hienosta eleestä kun päästi ohi vaikka olisi voinut kisata sijoituksesta, olisi voinut sekoittaa pakkaa halutessaan kun ohi ei olisi ollut helppo päästä.

Piti tiimikaveri päästää ohi katsos :p En ollut varikkostoppia vielä tehnyt siinä vaiheessa. Sitten kun karppanen ajoi ohi, niin tuli kohellettua aika kovasti. Ei tosin olisi ollut mahdollisuutta ajaa karppasta kiinni. :eek:

E: Karppanen vaihdappa meidän tallinimi vaikka Mercedes:ksi seuraavan kerran päivitellessäsi noita :) K.O = Kimione Olvi :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Yhyy. Mun paalujen määrää ei ole merkitty tuohon taulukkoon! :( No mutta ainakin se on merkattu valkoisella. Kyllähän minä tulen nyt ja otan ensi kisasta paalun, ettei vaan jää tommoinen peikko pistetaulukkoon. :p
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Piti tiimikaveri päästää ohi katsos :p En ollut varikkostoppia vielä tehnyt siinä vaiheessa. Sitten kun karppanen ajoi ohi, niin tuli kohellettua aika kovasti. Ei tosin olisi ollut mahdollisuutta ajaa karppasta kiinni. :eek:

Niin tosiaan, eipä tullu tota ajateltua :D "Olvi, let Nunnukka pass for the championship" - kuuluu radiosta ja hammasta purren sitte tietä pääsuoralla ;) Ei vaan hienosti pelattu tiimille, olen palveluksen velkaa :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Pääsen suurella todennäköisyydellä osallistumaan kahteen viimeiseen kilpailuun.

Mahdollisuus henkilökohtaiseen mestaruuteen toki mennyt, mutta katsotaan miten saadaan hämmennettyä pakkaa. Ja onhan Team punakoneella vielä pieni mahdollisuus voittaa tallimestaruus. :)
Tämä jos mikä sekoittaa mestaruustaistelua :p Hyvä, että pääset mukaan.

Rampa&Olvi, joo päivittelen nuo.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Muutamat haluaisivat jatkaa vielä 3. kaudelle, itse olisin kyllä valmis pyörittämään jos vain saataisiin porukkaa. Ilmoitelkaa täällä, jos haluaisitte vielä jatkaa ajamista. Voitaisiin vaikka äänestää 10 parasta rataa, jotka ajettaisiin.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Voisin tulla varalle, sillä en usko että pääsisin joka kisaan, sillä tuo puoli kymmenen on vähän turhan myöhään minulle, koska joka aamu kuitenkin koulupäivä aikaisin aamulla
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Joo, mä oon kans mukana.

Mä ehdotan, että jatkettaisiin samalla kalenterilla kuin tähänkin asti. Eli seuraavalla kaudella ajettaisi taas kisat 1-10. Tulisipahan ajettua kaikkia ratoja vaikkei aina kaikkien suosikkeja olisikaan. Muuten menee herkästi siihen, että aina on samoja ratoja.

Tai sitten niin, että ajetaan ensi kaudella parittomat kisat ja toisella parilliset? Siitä tulisi tietty vähän vaihtelua. Eli näin...

Kausi 3:
1. Bahrain GP Bahrain International Circuit
3. Malesian GP Sepang International Circuit
5. Espanjan GP Circuit de Catalunya
7. Turkin GP Istanbul Park
9. Euroopan GP Valencia
11. Saksan GP Hockenheimring
13. Belgian GP Circuit de Spa-Francorchamps
15. Singaporen GP Marina Bay Street Circuit
17. Korean GP Korean International Circuit
19. Abu Dhabin GP Yas Island

Kausi 4:
2. Australian GP Albert Park Grand Prix Circuit
4. Kiinan GP Shanghai International Circuit
6. Monacon GP Circuit de Monaco
8. Kanadan GP Circuit Gilles Villeneuve
10. Britannian GP Silverstone Circuit
12. Unkarin GP Hungaroring
14. Italian GP Autodromo Nazionale Monza
16. Japanin GP Suzuka Circuit
18. Brasilian GP Autódromo José Carlos Pace
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Mites sitten tallijaot? Saisiko tasaisempia sarjoja jakamalla esim. edellisen kauden sijoitusten mukaan? 1 ja 12, 2 ja 11, 3 ja 10 jne jne...

just a thought
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Mites sitten tallijaot? Saisiko tasaisempia sarjoja jakamalla esim. edellisen kauden sijoitusten mukaan? 1 ja 12, 2 ja 11, 3 ja 10 jne jne...

just a thought

Tai peräti niin ettei ajetakaan tasaväkisillä autoilla, vaan 2010 voimasuhteilla ja tän kauden voittaja ottaa sitten HRT:n ja niin eespäin? Olisko järkeä? ;)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Tai peräti niin ettei ajetakaan tasaväkisillä autoilla, vaan 2010 voimasuhteilla ja tän kauden voittaja ottaa sitten HRT:n ja niin eespäin? Olisko järkeä? ;)

No tuossa tulisi kyllä tasaisuutta ja voisi olla kärjellekin palkitsevampaa voittaa jos pystyy siihen paskalla autolla. Itselle ihan sama, kun kurvaan kuitenkin keskikastissa ;)

edit: mutta tietääkö joku tarkalleen miten ne voimasuhteet menee eri tallien välillä?
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

No tuossa tulisi kyllä tasaisuutta ja voisi olla kärjellekin palkitsevampaa voittaa jos pystyy siihen paskalla autolla. Itselle ihan sama, kun kurvaan kuitenkin keskikastissa ;)

edit: mutta tietääkö joku tarkalleen miten ne voimasuhteet menee eri tallien välillä?
Aika suuret on erot esim. HRT:n ja Renaultin väillä, kun Micciksen ja Eikan kanssa ajetaan tuota Pelaajalaudan sarjaa 2010-asetuksella, niin Miccis on semmoisen 1.5 sekuntia minua hitaampi HRT:llä, kun taas täällä on ihan eri ääni kellossa

Mutta joo tuo sinun ehdottama kalenteri on kyllä hyvä. Jos otetaan 2010-asetukset seuraavaan kauteen, niin ehdotan että minä jaan ne, koska olen oppinut tuntemaan teidät kaikki aika hyvin ja tiedän suurin piirtein kuinka nopea kukakin on. :)

Esimerkiksi Miccikselle HRT, Nunnukalle Virgin ja itse otan Lotuksen :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Tuo 2010-sääntö ihan kokeilemisen arvoinen, jos sillä saisi tasaisuutta kisoihin :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Mulle kyllä sopii kanssa tuommoinen autojen jako. Toivottavasti kaikille muillekkin. Menisikö sitten ens kaudella samat tallit autojen puolesta? Eli kuskit vaihtuisivat niissä.
 
Ylös Bottom