Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 2

Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Etusivu päivitetty.

Molemmissa mestaruustaisteluissa taidetaan mennä ihan kalkkiviivoille asti, eli jännäksi menee :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Kaikilla muilla on hienot nimet, mutta mä olen vaan random :mad: :p.

Totuus sattuu. Ei ole pieniä rooleja, vain pieniä näyttelijöitä. Mitäs olit niin nopea, etten ehtinyt sinun kanssa ottamaan kontkatia. :p

Huomasin juuri myös karun faktan: Oon kerääny vähiten pistetiä niistä kuskeista, jotka ovat ajaneet kaikki kisat maaliin saakka. Tähän täytyy tehdä muutos! (ei kuitenkaan keskeytys, vaan aijon ottaa Jaban vielä kiinni pisteissä ;))
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Oli kyllä vaikea kisa eilen. En ollut kerennyt harjoitella tuota pirullista suzukan rataa kierrostakaan, joten 9 sija oli ihan ok sijoitus. On kyllä jännä kun lähdössä nousen aina monta sijaa muiden epäonnen takia mutta lopputuloksissa siitä ei ollut apua.

Miksi muuten pistetaulukossa lukee DNS Italian kohdalla vaikka taisin olla siellä kuudes:mad:
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Itse näillä näkymin pääsisin keskiviikkona, joten yritetään omalta osalta kertättyä ees jokunen piste Team Punakoneelle. Eilen en ehtinyt ilmoittaa etten pääse, sori siitä toivottavasti ette joutuneet odottamaan hirveän pitkään :(
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Ja martin singapore ei ollu DNF vaan DSQ

EDIT: Ja onko noilla valkoisilla numeroilla, jokin oma tarkoitus :D oon yrittänyt miettiä, mut en tiiä mitä ne meinaa :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

EDIT: Ja onko noilla valkoisilla numeroilla, jokin oma tarkoitus :D oon yrittänyt miettiä, mut en tiiä mitä ne meinaa :D

Paalujahan nuo meinaa. Vai aika-ajon nopeinta sittenkin? Kun mulle merkitty viime kisasta, enkä tosiaan ollut paalulla.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Paaluahan se meinaa, luulisi että se olisi tullut jo selväksi :rolleyes:
Miksi muuten pistetaulukossa lukee DNS Italian kohdalla vaikka taisin olla siellä kuudes:mad:
Joo pahoittelut tästä, tarkistin vielä asian ja olen vahingossa merkannut väärälle henkilölle sen DNS. Korjaan asian.

E: Korjattu
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Tänään taas moottorit käynnistyvät klo 21.30. Ilmeisesti hyvin tulossa porukkaa, kun kukaan ei ole ilmoittanut jättävänsä kisan väliin. Halukkaat taas reenailemaan 20.30 jälkeen.

Muutama vesipisara voisi vaikka tipahtaa, niin saataisiin vieläkin jännittävämpi kisa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Kiitokset Team Punakoneen taktiikkavastaavalle, sijalta 8 varikkokäyntien jälkeen sijalle 4. Ei mulla muuta.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

jepjep, hauskaa vääntöä neljännestä sijasta jontsan ja rampan kanssa, kunnes jontsa ajoi perään sillä seurauksella että spinnasin... sen jälkeen otin vielä vitutuksissani pari oma-aloitteista spinniä. Meinasin menettää vielä viimeisellä kierroksella seitsemännenkin sijan kun force-india teki jonkun ihme kamikaze-liikkeen minua kohti ja eikka tuli ohi... Siitä onneksi vielä puristin puoliväkisin ohi.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Se oli oma puhtain kisa tähän asti ja karppane pisti hikoilemaan :p

Sateisissa aika-ajoissa tuli osuma muutaman kanssa jotka oli edessä pyörähtäneet ja palaamassa radalle ja pyörähtelivät uudelleen tms jolloin ei ollu osannu väistää ja niissä meni pari kierrosta pilalle mut yhden puhtaan kierroksen kuitenkin sain ajettua.

Kisassa vihdoin kohtuullinen lähtö ja pääsin puhtaasti eka mutkasta, sen jälkeen ei ollut isompaa ohjelmaa, pari jarrutusta pitkäksi ja perän irtoamista mutta niihin ei paljoa aikaa hukkunut. Karppane pisti kyllä painetta koko kisan ja yksikin isompi virhe ois tienny ohitusta ni täytyy olla tyytyväínen että auto pysy nyt viivojen välissä :)

Ja Olville herrasmies- palkinto hienosta eleestä kun päästi ohi vaikka olisi voinut kisata sijoituksesta, olisi voinut sekoittaa pakkaa halutessaan kun ohi ei olisi ollut helppo päästä.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Paskaa, paskaa koko kisa.

Ja siitä mun ja jaban kolarista, että jarrutit aikasemmin mutkaan, kun mä ja painoin heti jarrut pohjaan. Mitä siinä turhia selittelemään ja keksimään tekösyitä kerran kun ABS on asetuksista pois päältä, niin en vaan yksinkertaisesti voinut tehdä enää siinä vaiheessa mitään. Pahoittelut siitä.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Hyvä kisa oli omalta osalta, harmittaa vaan kun voittotaistelu kariutui oikeastaan jo ensimmäiseen mutkaan kun puolispinnasin ja jäin 4. Mestaruustaistelusta tulee kyllä huikea :) Tosiaan ehkä tein liikaa pikku virheitä ja viimeisellä kierroksella meinasin vetää seinään :D. Nunnukka ajoi kyllä todella varmasti. Tulokset ja taulukko vielä tämän illan aikana.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Ja siitä mun ja jaban kolarista, että jarrutit aikasemmin mutkaan, kun mä ja painoin heti jarrut pohjaan. Mitä siinä turhia selittelemään ja keksimään tekösyitä kerran kun ABS on asetuksista pois päältä, niin en vaan yksinkertaisesti voinut tehdä enää siinä vaiheessa mitään. Pahoittelut siitä.

Joo en mä sillä. Kisatilannehan se oli eikä siitä sen enempää. Jäi vaan itseä harmittamaan, kun meni hyvä kilvoittelu pilalle ja koko kisasta jäi paska maku suuhun. Ei ollut enää fiilistä ajaa loppuun.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Paskin kisani koko KFIN-sarjassa:mad: Aika-ajot sateessa menivät hyvin ja se olikin parasta tässä. Kisan lähtö oli aivan kauhea, autoja vaan sinkoilee ja putoan vikaksi. Sitten puuduttavaa ajamista varikkopysähdykseen asti jossa auto kulkee viittäkymppiä :confused: Saan suomifiniä kinni lopussa mutta välikelin pyörät hidastivat liikaa koska tihku loppui. Ensikerralla sitten pisteille:cool: ja sori jaballe tuosta tilanteesta mutta onneksi se ei vaikuttanut lopputuloksiin.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Ensin todella isot pahoittelut kaikille siitä alun sekoilusta ja toivottavasti en pilannut kenenkää aika-ajoa tai kisaa kun Team Lotus oli laittanut liian hyvät äänenvaimentimet moottorin ympärille kun en kuullut sitä lainkaan ja radio oli mennyt vahingossa pois päältä. Ei vaan viime kisan jälkeen tuli sörkittyä pleikkarin ääniasetuksia ja ne oli täysin pielessä ja en kuullut mitään ääniä koko kisan aikana vaikka muutin niitä vielä juuri ennen kisaa.

Itse kisasta ei ole mitään sanottavaa, tuli ajettua ulos muistaakseni toisen kierroksen ekassa mutkassa jolloin hajosi etusiipi ja oikea eturengas puhkesi. Kierroksella 12 piti vaihtaa pehmeät renkaat alle mutta tuli jälleen laitettua uudestaan kovat alle, seuraavalla kierroksella uudestaan varikolle. Seuraavalla kierroksella loppui kisa kun voittaja tuli maaliin niin tuomaristo päätti hylätä minut ilmeisesti liian pienen kierrosmäärän takia.

Jos peli on mielestänne liian helppo niin pistäkää pelistä äänet kokonaan pois päältä ja koittakaa ajaa kisaa vaikka tekoälyä vastaan. Lisää yllättävän paljon vaikeusastetta lisää kun ei voi korvakuulolla vaihtaa vaihteita ja ei kuule muita autoja niin joutuu seuraamaan toisella silmällä karttaa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Etelä-Korea 7/9

Aika-ajot

1. Nunnukka_ 1.43.932
2. karppane +0.613
3. Martti93 +1.295
4. Olvi- +1.501
5. Jaba82 +1.769
6. Suomi-Rampa +2.058
7. teppoil +2.885
8. aleksi02 +4.284
9. jontsa93 +4.741
10. SuomiFIN +4.744
11. eikka_y +9.233
12. JuhohFin +19.260

Kilpailu

1. Nunnukka_ 29.13.453
2. karppane +8.9
3. Olvi- +39.4
4. teppoil +45.8
5. jontsa93 +62.0
6. Suomi-Rampa +62.7
7. Jaba82 +87.2
8. eikka_y +92.4
9. Martti93 +113.7
10. SuomiFIN +1 LAP
11. aleksi02 +1 LAP
12. JuhohFin +3 LAPS
 
Ylös Bottom