Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

En ollut oikein tyytyväinen aika-ajoihin, mutta ei onneksi ihan katastrofiksikaan kääntynyt...

Kisassa päätin ottaa tällä kertaa ensimmäiset mutkat todella rauhallisesti ettei vaan jälleen kerran käy ohrasesti. Kieli keskellä suuta väistelin muita ekassa mutkassa ja sitten päätin vaan vetää mahdollisimman varmaa ajoa loppuun saakka ilman isompia riskejä.

Siitä palkinnoksi 3. sija vaikka Suomi-Rampa laittoikin kovaa painetta viimeisillä kierroksilla. Lähellä kyllä oli etten hikoillut itseäni ympäri/hiekalle. Tästä on hyvä jatkaa :)

Laittelen tuossa tulokset huomenna, pakko mennä nukkumaan kerrankin ajoissa :p

Vähän parempi analyysi huomenna, mutta nopeasti, että Nunnukka ajoin sinuun siinä aika-ajokierroksella, olin parantamassa noin puolella sekunnilla mutta olit tehnyt pienen virheen viimeisessä mutkassa ja painoin sitten suoraan sun kylkeen :o

Laittelen tuossa tulokset huomenna, pakko mennä nukkumaan kerrankin ajoissa :p

Vähän parempi analyysi huomenna, mutta nopeasti, että Nunnukka ajoin sinuun siinä aika-ajokierroksella, olin parantamassa noin puolella sekunnilla mutta olit tehnyt pienen virheen viimeisessä mutkassa ja painoin sitten suoraan sun kylkeen :o

Joo pahottelut siitä, takarengas tosiaan tyhjä eikä jarrutuksessa pysähtyny enkä sit ollu kattonu karttaa ollenkaa et takaa tulee joku ni täysin mun mokahan se oli.

Rambo, kiitos iltasadusta, ja eikusta nukkumaan, oli paras iltasatu 27 vuoteen :D

Belgia 3/9

Aika-ajot

1. karppane 1.46.380
2. Olvi- +0.261
3. Nunnukka_ +0.290
4. Suomi-Rampa +1.496 (+5 POS)
5. Martti93 +1.963
6. Jaba82 +2.221
7. jontsa93 +2.345
8. teppoil +2.495 (+5 POS)
9. SuomiFIN +5.591

Kilpailu

1. karppane 23.49.979
2. Nunnukka_ +3.4
3. Jaba82 +32.2
4. Suomi-Rampa +35.2
5. Olvi- +42.0
6. jontsa93 +49.9
7. Martti93 +94.3
8. SuomiFIN +99.3
9. teppoil + 1 LAP

Tänään klo 20.00 miniturnaus. Viisi 10% kisaa, random autot, equal asetukset ja lähtöjärjestys edellisen kisan tulosten perusteella. Paikkoja jäljellä vielä 5.

Hyvä, Pelaajalaudan puolelta tulee todennäköisesti 4 kaveria, eli saadaan hyvät kisat :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Noniin todella hauskat kisat saatiin ja täytyy kyllä ottaa lähiaikoina uudestaan :)

Tulokset

1. karppane 105 p. 3 voittoa
2. eikka_y 84 p. 1 voitto (Pelaajalauta)
3. teppoil 73 p. 1 voitto
4. Jaba82 51 p.
5. jontsa93 46 p.
6. SuomiFIN 45 p.
7. NonRunner 42 p. (Pelaajalauta)

Pelaajalaudan puolella ehdotettiin, että ajettaisiin joku kerta KonsoliFIN vs. Pelaajalauta kisat. Eli kummaltakin kuusi kuskia ja tämmöinen miniturnauksen tyyppinen vaikka. Mitäs mieltä täällä, otetaanko haaste vastaan :)

Katselin äsken noita tallipisteitä ja aloin ihmettelemään lasketaanko mun ajamat pisteet kyseisen tallin pisteisiin? Tässä viimeisimmässä kisassa näköjään on laskettu, mutta kahdessa ekassa ei.

Ei ole vissiin vielä tullut huomiseen kisaan peruutuspaikkoja? Jos tullee, niin toki minä tulen ajelemaan, mutta ei kenenkään tartte mun takia perua osallistumistansa. ;)

Katselin äsken noita tallipisteitä ja aloin ihmettelemään lasketaanko mun ajamat pisteet kyseisen tallin pisteisiin? Tässä viimeisimmässä kisassa näköjään on laskettu, mutta kahdessa ekassa ei.
Voin ne toki lisätä, jos vain muistat millä autolla ajoit ne kaksi ensimmäistä :D

Meikä joutuu missaan huomisen kisan ja melkeinpä satavarmasti myös ensi viikon kisat. Pleikkarin huollattaminen Sonyn maahantuojalla vie varmaan nopeimmillaankin pari viikkoa.

Eli siis plörinäksi meni omalta osaltani tämä kausi. Jo Span kisan missaaminen oli kova pala.

Olisiko fiksuinta ottaa tepolle uusi tallitoveri Team punakoneeseen ajamaan Ferraria?

Voin ne toki lisätä, jos vain muistat millä autolla ajoit ne kaksi ensimmäistä :D

Ekan ajon Mersulla ja toisen heitin Lootuksella.

Minä voin nyt ajaa seuraavat kisat Team Punakoneessa, mutta toki vain väliaikaisesti. Eli Miccis voi ottaa ferrarinsa takaisin, kun saa pleikkarin kuntoon.

Pelaajalaudan puolella ehdotettiin, että ajettaisiin joku kerta KonsoliFIN vs. Pelaajalauta kisat. Eli kummaltakin kuusi kuskia ja tämmöinen miniturnauksen tyyppinen vaikka. Mitäs mieltä täällä, otetaanko haaste vastaan :)

Joo tuo kuulostaa hauskalta. Meidän kannattanee ensin odottaa, että Miccis on mukana rivissä ;) Itse voin olla mukana jos meiltä ei löydy 6 parempaa, mutta en loukkaannu jos jään ulkopuolelle :)

Ylös Bottom