Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sori miccis tosta australian lähdöstä. Mä siinä jotain vilkuilun taaksepäin ja siitä meiän renkaat osu vähän yhteenHyvä kooste!
Korostui noissa miten paljon otin lähdöissä pataan. Illan kisaan pitää kyllä keskittyä lähtötilanteeseen sataprosenttisesti, että saisi HRT:n liikkeelle vähän liukkaammin.
Jep, mä pääsin tosta onneks heti varikolleHernerokka sanoi:Hyvinhän sinä Jontsa pääsit varikolle tuosta Melbournen ekan kierroksen kolarista.
Joojoo, siis kuvaa vaan. Puhuttiin tuola ylempänä Karppasen kans jos huomasit, että voithan säkin kuvata niin tehään molemmat koosteet. Ja saadaan eri kohdista videotaVoi olla, että kuvaan tänään omankin kisani ja teen koosteen. Eihän se haitaksi ole, jos on kahden kaverin in car -kuvaa.
Joo pistän sitten inviteä, jos puuttuu porukkaa. Ei ole tähän mennessä vielä tullut ilmoitusta.Onko joku ilmoittanut, et ei pääse tänään? Anyway oon linjoilla jos ruutu(ja) on vapaana...![]()
Kyllä mä täällä vielä oottelen kisan loppuaLost connection to session heti "karppanen has left the session" jälkeen..
Kyllä mä täällä vielä oottelen kisan loppua![]()
Ennen kisaa huoletti, että kestääkö bensa jos vetää fastillä. No vastaus on että KYLLÄ. Ainakin renaultilla riitti eikä mittari edes mennyt keltaiselle.