Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Monzasta en pidä itse juuri lainkaan, johtuen näistä tiukoista shikaaneista joiden läpimenemisessä mulla menee iha hirveesti ku kovalla vauhilla tullee joku oikasu tai spinnaus. Pitää vissiinki ottaa kova reenikuuri sitä varten että saisin ekat pisteet ja talli myös.

Et sä Suomi-Rampa mun mielestä osunu muhun, vaan pyörähdin ittekseni. Se pyörähdys maksoi sitten viimesen pistesijan. Kovilla renkailla alotin tein varikkokäynnin vasta kierroksella 16. Sain olla jopa toisena vähän aikaa, JES! :D

Ilmoittakaa sit jos ette pääse Sunnuntaina Monzaan kurvailemaan, meikä on khyl valmis tuuraamaan.

Nyt sitten se piipin bensabugi iski ollessani turvallisesti seitsemäntenä reilu rako molempiin suuntiin ja menovesi loppui 1,5 kierrosta ennen maalia.

Aika-ajossa en onnistunut saamaan kunnon aikaa, aina tuli jotain pieniä virheitä niin olin yhdestoista. Lähdössä jäin tarkkailemaan tilannetta ja väistelemään pyöriviä autoja. Ajoin sijoilla 8-10 pehmeillä renkailla lähteneiden varikkokäynteihin asti ja niiden aikana nousin neljänneksi (vai kolmanneksi?). Taisin olla sijalla viisi kun menin itse varikolle kierroksella 16 ja tipuin kahdeksanneksi ja pari kierrosta myöhemmin nousin yhden sijan jonkun käydessä varikolla. Kaikki näytti hyvältä mutta sitten toiseksi viimeisellä kierroksella sillalta lähdettäessä kiihdyttämään auto rupesi nikottelemaan ja loppupuolen hiusneulan jälkeen vauhti tippui 80km/h bensan loputtua.

Oliko muilla moottori koko kisan ajan fast-asetuksella? Tarvii ajaa ennen seuraavaa kisaa pitkää testiä niin näkee kuinka pitkällä tankillinen riittää jotta pääsee jatkossa maaliin asti.

Aika-ajoissa olin vielä vikalla yrityksellä viimeisessä sektorissa parantamassa aikaani 0,4 sekunnilla, mutta tajusin että olin ajanut niillä renkailla jo paljon enemmän kuin millä tein aiemman aikani. Taktikoin siis enkä tehnyt aikaparannusta. Olisi mennyt tod.näk alle 1.40:n.

Paalu on kiva, mutta vaihtaisin sen koska tahansa vaikka vain yhteen lisäpisteeseen.

Monza? Ei kuulu suosikkeihin ja ei oikein sovi meikäläisen ajotyylille. Suoranopeuttakin jää uupumaan. Yritetään kuitenkin jatkaa pisteputkea siellä.

Aika-ajoissa olin vielä vikalla yrityksellä viimeisessä sektorissa parantamassa aikaani 0,4 sekunnilla, mutta tajusin että olin ajanut niillä renkailla jo paljon enemmän kuin millä tein aiemman aikani. Taktikoin siis enkä tehnyt aikaparannusta. Olisi mennyt tod.näk alle 1.40:n.
Tuntuu jotenkin oudolta, että pääset noin lujaa aika-ajoissa, kun vertaa edelliseen Valencian kisaan niin pääsit equal-asetuksilla 1.41.5. Kehitystä näköjään tullut.

Totta. Ihmettelin samaa. Osasyy voi olla myös, että ratti on vaihtunut DFGT:stä G27:aan.

Eiköhän käydä ajaa 70-100% kisoja, että voi bensankin puolesta taktikoida :D

Tosimiesten hommaa :D Kilpailukalenteris lukee, Seuraava kisa: Monaco, kierrosmäärä: 78 FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU- :D

Joo kannatan ehdotusta, että ajetaan kauden päätteksi Monaco 100% :D siinä jos missä otetaan miehestä mittaa.

Spa täysimittaisena ja dynaamisella säällä... EPIC!

Monacon pahempi saattaisi olla singapore... Kaatosateessa :p

Eihän me voida tonne Bahrainiin mennä ajamaan kun siellä on noita kaikenlaisia levottomuuksia. Mutta kymmenen kisan sarja pitäisi saada ja tuolla olis ainakin nuo Monaco ja Singapore vapaina. Ja kyllähän kauteen aina yksi 100 % kisa mahtuu. ;)

Oon aina vetäny niin, et engine on standardilla. Selittääkö se sen että jään teille vauhdissa? Kuinka paljon se vaikuttaa?

Oon aina vetäny niin, et engine on standardilla. Selittääkö se sen että jään teille vauhdissa? Kuinka paljon se vaikuttaa?

Kyllä mäkin vedin tän kisan kokonaan standardilla ja siltikään ei bensa riittänyt ihan maaliin asti. Se fastihan antaa sun kierrättää konetta enemmän ja jos kierrättää aina tappiin niin bensa ei todennäköisesti riitä.

Mitäh.. Bensaloppu standarkilla? Lähdössä fastilla ja riitti loppuun, vikalla kiekalla meni punaselle.. Bugaakoha toi systeemi? :eek:

Ylös Bottom