Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Kooste on parin tunnin sisällä nähtävillä.

Mitä tuohon bensajuttuun tulee, niin itselläni ei ole koskaan keltainen valo vilkkunut. Ei edes 100% kisoissa uramoodissa, vaikka olen sielläkin käytellyt paljon fast-asetusta. Ja kyllä, minäkin ajoin koko eilisen Valencian kisan pelkästään fastilla.

Vaihdan suhteellisen aikaisin vaihteita eivätkä kierrokset nouse kovinkaan usein lähellekään maksimia. Tosin uskon, että autoissakin on eroja tämän suhteen.

Valencia, Eurooppa 2/10

Aika-ajot

1. Miccis Energy Racing GP 1.40.267
2. Suomi-Rampa Mobile Chicane Racing +0.363
3. Martti93 JM-Motorsport +0.698
4. teppoil Energy Racing GP +1.030
5. Olvi- Lörppä Racing +1.365
6. jontsa93 Cavallo GP +1.404
7. karppane Cavallo GP +1.418
8. SuomiFIN AP-GP +1.558
9. Tomperton AP-GP +2.091
10. eikka_y Lörppä Racing +2.637
11. JuhohFin JM-Motorsport +2.802
12. Jaba82 Mobile Chicane Racing +3.034

Kilpailu

1. Martti93 JM-Motorsport 39:53.103
2. teppoil Energy Racing GP +2.6
3. Suomi-Rampa Mobile Chicane Racing +11.7
4. karppane Cavallo GP +17.8
5. Miccis Energy Racing GP +24.4
6. jontsa93 Cavallo GP +30.7
7. Olvi- Lörppä Racing +38.9
8. Tomperton AP-GP +45.0
9. SuomiFIN AP-GP +77.3
10. Jaba82 Mobile Chicane Racing +90.1
11. JuhohFin JM-Motorsport DNF
12. eikka_y Lörppä Racing DNF

Viimeksi muokannut moderaattori:

Vaihdan suhteellisen aikaisin vaihteita eivätkä kierrokset nouse kovinkaan usein lähellekään maksimia. Tosin uskon, että autoissakin on eroja tämän suhteen.

No mä taas räyhään ton pädin kanssa varsinkin noilla radoilla missä on paljon kiihdytyksiä, aina sutii ja moottori huutaa. :o

Haha, kyllä nauratti nuo penalty-köröttelyt :D Pistä seuraavaan videoon lopulliset tuloksetkin :P

Hauska kuunnella noita meidän spekulaatioita, että "nyt se joko hävis tän tai sit se voitti" :D Ja vielä Jontsa huutaa kun Miccis teki virheen, "Iske Karppanen!, me tehtiin se" :D Muutenkin hyvä video.

Tänään voisi ajella Monzaa. Nyt nettikin toimii kunnolla, niin voisin kokeilla kuvausta taas tänään.

Itellä on harkat klo 19-21 niin sitä ennen tai jälkeen pääsisin kans ajelee.

Tuli tuossa vedettyä Monzaa ja ihan hyvin meni. Tästä on hyvä lähteä taistelemaan pistesijoista.

Kisakooste Valencia

[video=youtube;n16bjfOCf0Y]http://www.youtube.com/watch?v=n16bjfOCf0Y[/video]

Hyvä video jontsalta. Ja syvästi pahoittelut viimeisestä tilanteesta, siinä olin kyllä ryhmittynyt todella typerästi. Ensi kerralla yritän päästää kierroksella ohitettavat paremmin ohi :)

Hyvä video jontsalta. Ja syvästi pahoittelut viimeisestä tilanteesta, siinä olin kyllä ryhmittynyt todella typerästi. Ensi kerralla yritän päästää kierroksella ohitettavat paremmin ohi :)
Joo kiitos, kiitos.. Ja eipä siinä mitään :D ajattelin vaan, että kerkeäisit mennä ton mutkan jo meiän edestä ja sen takia lähdin tuolta karppasen takaa tulemaan ohi, mutta sitten ajattelitkin toisin ja odotit siinä sisämutkassa :)

Joo, mäkin voisin olla messissä ysin jälkeen.

Ei oikein kulje Monzassa. Kierrosajat pyörii 1.24:n hujakoilla ja pirullinen ensimmäinen shikaani tuppaa menemään pitkäksi harva se kerta. Monza ei sinänsä ole mikään kovin vaikea rata, mutta en saa vaan ajoani soljumaan siellä niinkuin pitäisi.

Odotettavissa vaikea kilpailu.

Itse en pääse tänään mukaan ajamaan mutta jos ajatte 40%(kuten virallisissa kisoissa) pituudella niin ilmottaisitteko kisan jälkeen kokonaisaikanne tänne niin tietäisi onko itsellä mitään mahdollisuuksia pärjätä huomisessa kisassa ilman parempia säätöjä tai enempiä reenaamatta. Itse ajoin pari päivää sitten grand prix-tilassa kisan muistaakseni aikaan 30.35.xxx kolmella ulosajolla.

Ylös Bottom