Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Martin rangaistus vaihdettu Stop & Go-rangaistukseksi.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..Mielummin se että en saa ajaa aika-ajois...et lähtisin 12 paikasta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Martilla jäänyt A pohjaan

Joo eikös tuo stop and go ole vähän liikaa? Aika-ajossa vaikka mielummin ilman aikaa? :o

E: Vetomiehet:

Paalu: Karppanen

1. Karppanen
2. Jontsa
3. Rampa
4. Martti
5. Miccis
6. Olvi

Jaballa on varmasti mahdollisuus tänään korkeisiin sijoihin, mutta hänet tuntien autosta räjähtää jotakin ja hän joutuu tekemään ylimääräisen stopin :D

Vetomiehet Kuala Lumpur, Malesia

Hernerokka

Paalu: Jaba82

1. karppane
2. teppoil
3. Olvi-
4. Jaba82
5. Suomi-Rampa
6. Jontsa93

Player9

Paalu: Jontsa93

1. Jontsa93
2. teppoil
3. Jaba82
4. karppane
5. Suomi-Rampa
6. Martti93

Olvi-

Paalu: karppane

1. karppane
2. Jontsa93
3. Suomi-Rampa
4. Martti93
5. Miccis
6. Olvi-

Itku ja parku jos tämä surkea kisaputki jatkuu. Pisteille pitää kyllä jo päästä, ei tästä hommasta tule enää yhtään mitään

Take it easy in the talouskriisi JA take it easy in the eka mutka! :D Voi jösses, jos joku taas kolauttaa mun kylkeen / perään. :D

Time Trialissa tuli n.5 kiekkaa vedettyä ja paras aika oli 1.31.5.
Uskon että olisin voinut vielä pystyä tuosta parantamaan n. sekunnilla jos linjat olisivat olleet täysin kohdallaan.

Laittakaa muutkin mitä aikoja olette saaneet Time Trialissa. En sitten tiedä miten tuo riittää kunnon aika-ajoissa

Time Trialissa tuli n.5 kiekkaa vedettyä ja paras aika oli 1.31.5.
Uskon että olisin voinut vielä pystyä tuosta parantamaan n. sekunnilla jos linjat olisivat olleet täysin kohdallaan.

Laittakaa muutkin mitä aikoja olette saaneet Time Trialissa. En sitten tiedä miten tuo riittää kunnon aika-ajoissa
Älä usko eikka time trialin aikaan. Se kertoo väärän totuuden siitä mitä aikoja ajat onlinessa. Time trialissahan ei ole päällä renkaiden kulumista (pito parempi), bensan kulutusta (auto on kevyempi). Joten time trialissa tulee ihan eri aikoja, kuin onlinessa :) Ja vastauksena vielä sun kysymykseen, niin itse en ole ajanut time trialia. Harjoittelen GP modessa :)

Time trialiin ei kannata koskea treenauksen merkeissä, se on totta.

Mun ajat pyörii siellä 1.36.0 - 1.36.5:n tienoilla.

Siis joo tiesin jontsa että time trialin ajat eivät ole lähellä totuutta. Muotoilin viimeisen lauseen vähän väärin. Tarkoitukseni oli meinata että mihinköhän aika riittää kun lisätään se renkaiden kuluminen ja polttoaine ja jne.

Vipasta ruudusta lähdetään, eli kolaroikaa vaa ekas mutkas niin saan pujotella kaikkien ohi :D

Miccis. Palataanko tänään takaisin videoiden merkeissä :) Itse olen ainakin nyt valmistautunut videon tekoon :D Monza kisaa ennen en edes muistanut koko videointia ja huomasin liian myöhään ja iphonessa oli akkua vain ~20%. Tänään kuitenkin täydellä akulla kuvaamaan!

E: Mun ajat GP modessa pyörii siellä 1:35.xxx - 1:37.xxx. Tiedä sitten miten kulkee onlinessa, tuskimpa paljoa erilailla. Niin kuin näkyy hajontaa mun ajoissa on aika paljon :D Jos hyvin sujuu niin tosiaan mahdollisuudet on tonne 1:35.xxx, mutta jos menee pieleen (niin kuin tosi useasti tällä radalla) niin 1:37.xxx - 1:xx.xxx.

Minun ajat gp-modessa pyöri testauksein jälkeen 1.36-1.37 en sitte tiiä kuinka hyvä tuo aika on

Tällä radalla on kyllä paljon tollasia mutkia mitkä on vaikea ajaa sillä parhaalla linjalla (varsinkaan samalla kierroksella). Siksi ehkä pidänkin tästä radasta.

Ylös Bottom