Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Saas nähä pysynkö tänään radalla, testeissä yleensä pysyn, mutta sitten kun on tosi kyseessä niin... :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Talliprofiili

Mario Karting

mariokarting.jpg


Pisteet – 192
Voitot – 4
Paalut – 3
Podiumit - 8

11. jontsa93 – Force India

Ensimmäinen kilpailu – Australia Kausi 1
Startit - 25
Pisteet - 206
Voitot - 1
Paalut - 1
Podiumit - 8
Paras sijoitus – 1 [x1]

Kausi 1 JM-Motorsport [Ferrari] Sijoitus: 7.
Jontsa aloitti kautensa vasta Australiassa, ja kilpailu päättyi lopulta seinään ja keskeytykseen. Seuraavan kerran hän osallistui Kiinan kilpailuun, josta tuomisina oli ensimmäiset pisteet 6. sijallaan. Espanjassa Jontsa ajoi hyvän kilpailun välikelissä, ja sijoittui viidenneksi. Hyvät otteet jatkuivat heti seuraavassa kilpailussa, kun hän oli lähellä podiumia, mutta joutui taipumaan neljänneksi. Turkin GP jäi väliin, mutta Kanadassa hän sijoittui jälleen neljänneksi ja jäi podiumista vain muutaman sekunnin. Ensimmäinen podium tulikin sitten Britannian tynkäkilpailusta, jossa hän oli 3.

Kausi 2 Rojo Buey Racing [Toro Rosso] Sijoitus: 4.
Toinen kausi starttasi Jontsan osalta hyvin liikkeelle, ja hän sai napattua heti 4. sijan Saksasta. Unkarissa hän ajoi pitkään kolmantena, mutta pieni spinnaus ja kolarointi Teppoilin kanssa pudottivat hänet kuudenneksi. Lopussa hän nousi vielä yhden sijan Karppasen keskeytettyä, ja sijoittui näin viidenneksi. Belgiassa hän ajoi tasaisen varmasti, ja oli kilpailun 6. Italiassa Jontsa tippui alkukolarin takia kuudenneksi, mutta onnistui nousemaan lopulta neljänneksi. Singaporen aika-ajoissa hän sai monien muiden tapaan lähtöruuturangaistuksen ja joutui starttaamaan häntäpäästä. Kilpailussa hän kuitenkin nousi muiden tekemien virheiden ansiosta toiseksi. Tässä vaiheessa hän oli vielä mukana mestaruustaistelussa. Japanin GP:n 5. sija kuitenkin tiputti hänet taistelusta pois. Koreassa ja Brasiliassa vauhti ei riittänyt 5. sijaa korkeammalle. Kauden päättävässä Abu Dhabissa hän oli 2.

Kausi 3 Cavallo GP [Force India] Sijoitus: 2.
Jontsan kolmas kausi alkoi mahtavasti, kun hän onnistui sateisessa Australiassa ottamaan uransa ensimmäisen voiton. Valenciassa hän taisteli Karppasen ja Micciksen kanssa 4. sijasta, mutta joutui taipumaan tallikaverilleen, ollen kilpailun viides. Monzassa hän nappasi paalupaikan selvällä erolla, mutta oli jälleen mukana alkukierrosten kolareissa. Jontsa kuitenkin taisteli itsensä toiseksi, ja oli ennen viimeistä mutkaa jopa kiinni voitossa, mutta Martti pääsi puikahtamaan ykköseksi. Malesiassa hän varmisti Cavallo GP:lle sen historian ensimmäisen kaksoisvoiton. Saksassa Jontsa otti kolmannen peräkkäisen podium-sijan, oltuaan kilpailun kolmas. Brasiliassa vaikeudet alkoivat, ja hän sai vain yhden pisteen. Turkissa hän yritti uhkarohkeasti ohi tallikaveristaan, ja tämä maksoi hänelle hyvän sijoituksen. Bahrainissa Jontsan vauhti ei riittänyt 4. sijaa korkeammalle. Kanadassa Jontsa oli jo lähellä voittoa, mutta Rampa nousi viimeisillä kierroksilla ohi. Ennen kauden viimeistä osakilpailua Jontsa oli vielä mukana mestaruustaistelussa. Voitto merkitsisi hänelle ensimmäistä mestaruutta. Voittoa ei kuitenkaan tullut, ja kun Karppanenkin sijoittui tarpeeksi korkealle, oli Jontsan tyydyttävä hopeaan.

Kausi 4 Mario Karting [Force India]
Tulevalle kaudelle Jontsa lähtee jälleen yhtenä ennakkosuosikkina, Aika näyttää onko hänestä voittajaksi.

12. aleksi02 – Red Bull

Ensimmäinen kilpailu – Australia Kausi 1
Startit - 19
Pisteet - 71
Voitot - 0
Paalut - 0
Podiumit - 1
Paras sijoitus – 3 [x1]

Kausi 1 Los Bomberos [Sauber] Sijoitus: 7.
Ensimmäinen kausi Aleksin osalta lähti liikkeelle Australiasta, jossa hän sijoittui kahdeksanneksi. Malesian kilpailu päättyi jo aika-ajoissa tekniseen ongelmaan. Kiinassa ja Espanjassa hän otti uransa siihen mennessä parhaat saavutukset, oltuaan molemmissa kilpailuissa 6. Seuraavan kerran hän ajoi Kanadassa, ja oli jälleen 8. Kauden viimeisessä osakilpailussa Aleksi näytti kyntensä ja taisteli hienosti sijoituksestaan Rampan kanssa. Vaikka Rampa hiillosti lähes koko kilpailun, onnistui Aleksi silti nappaamaan uransa ensimmäisen podiumin.

Kausi 2 AP-GP [Force India] Sijoitus: 10.
Aleksi aloitti kautensa Unkarissa, ja ajoi hienosti itsensä neljänneksi, jääden podiumista vain muutamia sekunteja. Seuraavan kerran hänet nähtiin Italian Monzassa, jossa hän sijoittui kuudenneksi. Singapore jäi Aleksilta väliin. Japanissa alkoi näkyä ajamattomuus, ja hän onnistui nappaamaan vain kaksi pistettä. Koreassa hän jäi pisteiden ulkopuolelle. Brasiliassa hän palasi pistekantaan 8. sijallaan. Kausi päättyi Aleksin osalta ihan mukavasti, kun hän nappasi 6 pistettä ja varmisti 10. sijan pistetaulukossa.

Kausi 3 AP-GP [Mercedes] Sijoitus: 13.
Aleksi ei päässyt osallistumaan kauden kahteen ensimmäiseen kilpailuun, ja se näkyi hänen suorituksissaan. Italiassa tuli hylkäys heti ensimmäisessä mutkassa. Malesiassa ja Saksassa hänellä ei ollut asiaa pistesijoille. Sama tahti jatkui koko kauden, mutta välillä hän osoitti hyvää taistelijan asennetta, kun pystyi haastamaan Juhon ja SuomiFIN:n. Kaudesta ei jäänyt kerrottavaa jälkikasvulle, kun pistetili näytti pyöreää nollaa.

Kausi 4 Mario Karting [Red Bull]
Neljännelle kaudelle Aleksi lähtee tavoittelemaan hyviä pistesijoja, autosta se ei pitäisi olla kiinni
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Paalu: Tomperton

1. Tomperton
2. Jaba82
3. karppane
4. Suomi-Rampa
5. Olvi-
6. miccis
7. jontsa93
8. Juhohfin

Tälläsiä meikä haistelee vetomiehiin.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Vetomiehet Kiina, Shanghai

Player9

Paalu: Suomi-Rampa

1. Jaba82
2. Suomi-Rampa
3. karppane
4. Tomperton
5. Olvi-
6. Miccis
7. teppoil
8. jontsa93

Olvi-

Paalu: Tomperton

1. Tomperton
2. Jaba82
3. karppane
4. Suomi-Rampa
5. Olvi-
6. Miccis
7. jontsa93
8. JuhohFin

Jontsa93

Paalu: Tomperton

1. karppane
2. Jaba82
3. Tomperton
4. Miccis
5. Olvi-
6. teppoil
7. Suomi-Rampa
8. jontsa93
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Melko mitään sanomaton kisa. Micciksen kanssa hyvä kisa viimeisestä pisteestä, jonka minä munin kahdesti toiseksi viimeisessä mutkassa. Viimeisellä kierroksella Miccis meni edellä mutkan pitkäksi ja minulle tarjottiin sitä viimeistä pistesijaa, mutta ei kelvannut. Näytöstyylin heitin varmuuden vuoksi 360, jotta Miccis pääsisi juhlimaan maalissa :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Kelpaako Olvi? :p

Tallille tosi hjywä tulos ja uran parhaat aika-ajot ja kisa...Jippijajei! :cool: Monacossa ois hyvä iskun paikka taas mut mulla menee tän pädin kanssa siellä tosi helposti renkaat lukkoon ja tehän tiedätte kuinka siinä käy kun siellä renkaat menevät lukkoon --> Keskeytys tai siivenhakureissu. :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Aika tyylipuhdas kisa kaikin puolin. Harmi vaan, että ekassa mutkassa meni sitten hetkeksi kärkipaikka Tompalle, mutta sitten pääsinkin ohi takaisin kärkeen jo ennen ykkössektorin loppua.

Paalu ja voitto, eihän sitä enempää voi toivoa. Ylitinkin maaliviivan joka kierroksella johtajana. :p
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Rampa, kun sulla lukee tuolla sigussa ''Take it, Hold it, Love it'', niin eikös niin sanonu se asekaupan mies GTA San Andreaksessa? :D Pelin paras repliikki! :p Vai tuleeko toi jostain muusta?
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Hyvää settiä!

Otin ihan poikkeavan suunnan auton säädöissä ja hioin ne sellaiseksi, että suoralla kulki pirun kovaa ja että mutkissakin sai sen härvelin pidettyä joten kuten tiellä. Kun meni hyvin, niin meni todella hyvin, mutta tasainen tuolla virityksellä ei voinut olla.

Silti tuotti sairasta mielihyvää, kun esimerkiksi Red Bull jäi takasuoralla kuin täi tervaan Virginiin verrattuna. Hymy hyytyi sitten suoran päässä, kun jarrutus laittoi koko koslan vesiliirtoon :p

Mutta viihdyttävää oli sen kanssa tapella kisa läpi. :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Tuli kyllä jänskät paikat aika-ajoissa, kun Tompsa löi heti alkuun luun muille kurkkuun. :p Tuli sitten itsekkin otettua vähän liikaa benssaa aika-ajoihin, kun otin alussa peräti 9 kierroksen verran. Olin liian optimistinen bensankulumisen suhteen. :)


Rampa, kun sulla lukee tuolla sigussa ''Take it, Hold it, Love it'', niin eikös niin sanonu se asekaupan mies GTA San Andreaksessa? :D Pelin paras repliikki! :p Vai tuleeko toi jostain muusta?

Sieltähän se.
 
Ylös Bottom