Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Etusivu päivitetty.

Oli ihan hyvä kisa, vaikka aika paljon ajoin yksin. Monacossa jatkuu, siellä tulee ruumiita :D

Kisa meni ihan hyvin paria ihmeellistä tuomarointia lukuunottamatta. Oliko se nyt kierroksella seitsemän kun karppane ja teppoil ajo rinnakkain pitkää takasuoraa ja minä heti heidän perässä. Itsellä jäi jarrutus aavistuksen myöhäiseksi ja ohitin karppasen aitaa pitkin vasemmalta ja samalla kun käännyn takaisin radalle niin teppoil osuu karppaseen, keltaset liput alkaa heilumaan ja alle sekunnin päästä minulle varikonläpiajorangaistus laittomasta ohituksesta. Muutama kierros myöhemmin kun olen tulossa rangaistuksen kärsittyäni ensimmäiseen renkaan vaihtoon niin ajan varikolle mentäessä päin seinää ja peruuttaessa seinästä irti sain uuden läpiajorangaistuksen vaarallisesta ajosta. Jesh! Ilman rangaistuksia olisin todennäköisesti ollut martin, jontsan, olvin ja teppoilin kanssa taistelemassa sijoista 4-7. Lopussa oli hyvää taistelua aleksin kanssa ja hänen pyörähdettyä maaliviivalla pääsin ohi ja loppukisa oli yksinajelua. Huomasi hyvin että on kiertänyt rataa monta kierrosta kun toiseksi viimeisellä kierroksella tuli itselle todella hyvä kierros aikaan 1.48.299.

Karppane olisko pitäny päästää sut tallimääräyksellä ohi, niin olisit päässyt lähemmäs TeppoIlmarista pisteissä? :D Hieno kisa meidän tallilta. Monacossa otetaan valtikka meille! :cool:

Karppane olisko pitäny päästää sut tallimääräyksellä ohi, niin olisit päässyt lähemmäs TeppoIlmarista pisteissä? :D Hieno kisa meidän tallilta. Monacossa otetaan valtikka meille! :cool:
Olisi! Jos mestaruus jää 4 pisteestä kiinni, niin potkut tulee :rolleyes: :D

Ja nyt otetaan se kaksoisvoitto, mikä piti tulla jo Chiinassa :p

Nousin ensimmäistä kertaa vetomiesten johtoon!

Oisko tossa vaikka klo 15:00 innokkaita reenailemaan monacoa? Gran prixissä se ei oikein onnistu, kun kolmannessa sektorissa lagaa aivan tuhottamasti :mad:

Todennäköisesti pääsen reenaamaan, mutta katsotaan vielä lähempänä kolmea.

Itse en ehdi päivällä reenata mutta jos illalla joku laittaa reeniservua pystyyn niin voin liittyä seuraan.

Rakastan Monacoa! Yksi palkitsevimmista radoista, kun saa ajettua nappikierroksen.

Huomenna tulee hieno kisa.

Joo on kyllä hieno rata, mutta omat kierrosajat tuntuu heittelevän 1.16 ja 1.20 välillä, riippuu mielialasta :D

Pääsiskö tänään illalla kuinka paljon porukkaa ajamaan aika-ajot ja kisan monacossa ? En ite pääse huomenna kisaan ja haluaisin kuitenkin ajaa monacon, kun se on mun yksi suosikki radoista. Jos kierrosmääräksi laitettais vaikka 30 tai 40%. Voin tehdä servun, kunnes IFK - Blues loppuu eli siinä joskus 21:00 maissa. Ja kisa voitais alottaa 21:15 tai :30

Tehdään nyt tällänen. Lisätkää oma nimenne listaan.

1. jontsa93
2. Suomi-Rampa
3. Martti93
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Ajan ensin klo n.21.20 alkavan GT5 Super GT500 NISSAN-sarjan kisan alta pois ja tulen sen jälkeen mukaan jos vielä pääsee.

1. jontsa93
2. Suomi-Rampa
3. Martti93
4. (Juhohfin)
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.