Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Talliprofiili

Lörppä Racing

lorpparac.jpg


Pisteet – 14
Voitot – 0
Paalut – 0
Podiumit - 1

9. teppoil – Sauber

Ensimmäinen kilpailu – Monaco Kausi 1
Startit - 23
Pisteet - 174
Voitot - 2
Paalut - 2
Podiumit - 8
Paras sijoitus – 1.[x2]

Kausi 1 Hispania Bull [Red Bull] Sijoitus: 8.
Teppoil tuli kesken kauden mukaan, mutta oli jo heti ensimmäisessä kilpailussa nopea. Vaiherikkaan kilpailun jälkeen hän sijoittui upeasti toiseksi. Turkissa Teppoil ei löytänyt aivan samanlaista virettä, eikä pysynyt kärjen vauhdissa, lopulta hän sijoittui kuudenneksi. Kanadassa ongelmat jatkuivat ja vauhtia ei löytynyt 6. sijaa korkeammalle. Teppoilin kausi päättyi Valencian kilpailun keskeytykseen

Kausi 2 Team Punakone [Virgin] Sijoitus: 3.
Uusi kausi Punakoneen ratissa alkoi 5. sijalla Saksassa. Unkarissa Teppoil ajoi pitkään kolmantena, ja nousi Karppasen keskeytyksen ansiosta toiseksi ja samalla mukaan mestaruustaisteluun. Belgia koitui Teppoilin akilleen kantapääksi ja hän ei löytänyt vauhtia koko kisaviikonloppuna. Kilpailussa hän oli viimeinen maalin saapunut kuljettaja. Tilanteet kuitenkin muuttuvat nopeasti formula ykkösissä, sillä jo seuraavassa kilpailussa Teppoil otti uransa ensimmäisen voiton lopulta näytöstyyliin. Hyvät esitykset saivat jatkoa Singaporessa, ja hän nousi kolmannella sijallaan mestaruussarjan kärkeen. Japanissa hän nappasi paalupaikan lähes sekunnin erolla seuraavaan, mutta kilpailun alussa tapahtuneet kolarit pudottivat hänet kolmanneksi. Koreassa ja Brasiliassa hän sijoittui neljänneksi ja oli mukana mestaruustaistelussa vielä kauden viimeisessä kilpailussa. Abu Dhabin kilpailu kuitenkin päättyi tekniseen ongelmaan ja näin hienon kauden ajanut Teppoil sijoittui kolmanneksi sarjassa.

Kausi 3 Energy Racing GP [Sauber] Sijoitus: 5.
Teppoil teki sopimuksen entisen mestaritallin kanssa, ja otti heti kättelyssä paalupaikan. Kilpailussa hän jäi lopulta ilman pisteitä, kolaroituaan Eikan kanssa ensimmäisessä mutkassa. Valenciassa hän taisteli koko kilpailun Martin kanssa, ja kävi jo hetken johdossa, mutta joutui taipumaan viimeisillä kierroksilla. Italiassa hän ei onnistunut uusimaan edellisen kauden voittoa, vaan sijoittui kuudenneksi. Malesiassa hän taisteli Rampan ja Micciksen kanssa, ja onnistui nappaamaan 5. sijan lopulta viimeisessä mutkassa. Saksan kilpailu kului samanlaisissa merkeissä, ja myös sieltä oli tuomisina kaksi pistettä. Brasilian kilpailu päättyi Teppoilin osalta keskeytykseen. Turkissa hän palasi, edellä ajavien kohellettua, takaisin podiumille. Bahrainissa hän ajoi taktisesti upean kilpailun ja otti uransa toisen voiton selvällä erolla ennen Karppasta. Kanadan kilpailussa hän jahtasi Juhoa lähes koko kilpailun ajan, mutta ei onnistunut ohituksessa, vaan tuli maaliin neljäntenä. Belgiassa hän onnistui nappaamaan viimeisen pistesijan.

Kausi 4 Lörppä Racing [Sauber]
Teppoil lähtee kauteen yhtenä ennakkosuosikkina, ja onnistuu varmasti ottamaan useampia voittoja.

10. Olvi - Virgin

Ensimmäinen kilpailu – Bahrain Kausi 1
Startit - 26
Pisteet - 198
Voitot - 1
Paalut - 1
Podiumit - 9
Paras sijoitus – 1.[x1]

Kausi 1 K.O. Racing [Toro Rosso] Sijoitus: 5.
Olvin kausi lähti hyvin liikkeelle, kun hän onnistui nappaamaan heti podiumin Bahrainin kilpailusta. Australiassa hän kävi taistelua 2. sijasta Nunnukan kanssa, ja onnistui vetämään pidemmän korren. Malesiassa hän onnistui ottamaan vaikeissa olosuhteissa uransa ensimmäisen voiton. Kiinan kilpailu alkoi ryminällä, kun hän kolaroi sekä SuomiFIN:n, että Joshuan kanssa. Tästä seurauksena läpiajorangaistus. Hän sijoittui lopulta viidenneksi. Espanjan välikelissä taistelu Nunnukan kanssa jatkui. Muutaman spinnin ja kolarin jälkeen lopputuloksena oli 4. sija. Monacossa ongelmat alkoivat jo ensimmäisellä kierroksella, ja monien tapahtumien jälkeen hän sijoittui viidenneksi. Turkissa Olvi onnistui ottamaan ensimmäisen paalupaikan, mutta kilpailussa ensimmäisten kierrosten ongelmat pudottivat hänet kolmanneksi. Kausi päättyi Olvin osalta Kanadan hylkäykseen.

Kausi 2 Mercedes Racing [Mclaren] Sijoitus: 5.
Olvi lähti kauteen yhtenä ennakkosuosikkina, ja aloittikin kauden hyvin sijoituttuaan kolmanneksi. Unkarissa hän onnistui nousemaan hienolla ajolla jälleen 3. sijalle. Belgiassa hän lähti toisesta ruudusta, mutta kilpailu meni pieleen jo avausmutkassa, ja lopullinen sijoitus oli 5. Kaksi pisteetöntä kilpailua pudottivat hänet mestaruustaistelusta. Japanissa hän taistelu Rampaa vastaan 3. sijasta, mutta molemmat kohelsivat sen verran, että Teppoil pääsi kuittaamaan kummatkin. Rangaistuksen myötä Olvi putosi seitsemänneksi. Koreassa ja Brasiliassa hän ei pystynyt vastaamaan Nunnukan ja Karppasen vauhtiin, mutta otti molemmissa kilpailuissa 3. sijan. Kausi päättyi Abu Dhabin 6. sijaan.

Kausi 3 Lörppä Racing [Lotus] Sijoitus: 9.
Kolmannelle kaudelle Olvi teki sopimuksen uuden Lörppä Racing-tallin kanssa ja sai autoksi Lotuksen. Kauden ensimmäinen kilpailu tarjosi paljon hienoja tilanteita, ja Olvi oli myös mukana näissä. Kilpailun kohokohta nähtiin puolessa välissä, kun Karppanen teki ajovirheen ja Miccis pääsee molemmista kuljettajista ohi. Miccis ei kuitenkaan huomaa Olvia ja tämä aiheuttaa ketjukolarin, jonka seurauksena Karppanen keskeyttää ja Olvi menettää etusiiven. Olvin kilpailu päättyi lopulta tekniseen ongelmaan. Valenciassa Olvi oli pistesijassa kiinni, mutta viime hetken lipsumiset pudottivat hänet ulos pisteiltä. Italiassa hän onnistui nappaamaan ensimmäiset pisteet, sijoituttuaan viidenneksi. Kausi jatkui kuitenkin mollivoittoisesti ja Olvi ei onnistunut nappaamaan pisteitä kolmessa seuraavassa kilpailussa. Pistekantaan hän palasi Turkin kilpailun 6. sijalla. Hän sijoittui kuudenneksi myös Bahrainissa ja Kanadassa. Belgiassa Olvi otti kauden ainoan podium-sijan, oltuaan kilpailun 3.

Kausi 4 Lörppä Racing [HRT]
Neljännelle kaudelle Olvi lähtee parantamaan viime kauden tuloksia, ja vähän paremmalla tuurilla todennäköisesti myös onnistuu siinä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Uusi nettiliittymä aukesi aamulla niin olen mukana seuraavassa kisassa. Nyt pitää ruveta reenaamaan sillä en ole ajanut kierrostakaan mclarenilla enkä silverstonessa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Mitäs aikoja ootte ajanu? ite en oo kovi hyvä tos radas..Tota uutta osaa en vaa osaa yhtää..:(
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Voin tulla teidän kanssa jos meette nyt. En ole ajanut tuolla koskaan tosissaan kilpaa, eikä ollut minkäännäköistä tuntumaa rataan.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Kaipa minäkin voisin tulla ajeleen niin saisi edes pari kierrosta alle ennen illan kisaa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

En tuu tänää enkä sunnuntai kisaan ku lähen matkoille. Harmittavasti just ne kisat joista vois tulla hyvii sijotuksii. No ens viikol sit mukana
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Paalu: Teppoil

1. Teppoil
2. Miccis
3. Martti93
4. karppanen
5. Suomi-rampa
6. Olvi-
7. jontsa93
8. Jaba82

Vetomieheni!
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Vetomiehet Britannia, Silverstone

Player9

Paalu: teppoil

1. teppoil
2. Martti93
3. Miccis
4. karppane
5. jontsa93
6. JuhohFin
7. Olvi-
8. Suomi-Rampa

Olvi-

Paalu: teppoil

1. teppoil
2. Miccis
3. Martti93
4. karppane
5. Suomi-Rampa
6. Olvi-
7. jontsa93
8. Jaba82

Jontsa93

Paalu: teppoil

1. teppoil
2. karppane
3. Miccis
4. Martti93
5. Suomi-Rampa
6. jontsa93
7. JuhohFin
8. Olvi-
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Teppoilille lyöty ilmiselvästi vähän paineita. No on se kyllä ne paineet ansainnutkin. :)

Karppane sää aliarvioit mut! ;)
 
Ylös Bottom