Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Tässä mietittiin Jontsan kanssa, että miten saataisiin näitä ylimääräisiä kolareita pois ja päädyttiin tällaiseen ratkaisuun:

Puoli tuntia ennen aika-ajojen alkua järjestetään karsinnat, ja sieltä seitsemän parasta pääsee aika-ajoihin ja loput karsiutuvat. Eli sunnuntaina karsinnat alkavat klo 20.45.

Ja pisteitä kilpailusta saa vain kuusi parasta.

Kerrokko kuinka muka vähentää kolareita? Ja jäi epäselväks että ku 7 pääsee aika-ajoihin niin muut karsiutuu niin eikö ne pääse ollekkaa kisaa?
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Tässä mietittiin Jontsan kanssa, että miten saataisiin näitä ylimääräisiä kolareita pois ja päädyttiin tällaiseen ratkaisuun:

Puoli tuntia ennen aika-ajojen alkua järjestetään karsinnat, ja sieltä seitsemän parasta pääsee aika-ajoihin ja loput karsiutuvat. Eli sunnuntaina karsinnat alkavat klo 20.45.

Ja pisteitä kilpailusta saa vain kuusi parasta.

Siis mitä kettua? Taitaa mennä vähän liian toisikkomaiseks mun makuun. Taitaapi Like a Virginin paikka vapautua näin vähän ennen kisaa. Pitäkää tunkkinne! :mad:
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Nyt oli hyvä!!! Meinasin jo pistää hirviät raget, ennenku luvin sitte muitte kommentit! :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Haha APRILLIA! :D parempi tunnustaa, ennen kun alkaa porukka lähteä menemään :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Talliprofiili

McLirgin

mclir.jpg


Pisteet – 78
Voitot – 0
Paalut – 1
Podiumit - 1

7. Suomi-Rampa - Toro Rosso

Ensimmäinen kilpailu – Monaco Kausi 1
Startit - 24
Pisteet - 181
Voitot - 2
Paalut - 3
Podiumit - 8
Paras sijoitus – 1 [x2]

Kausi 1 Hispania Bull [HRT] Sijoitus: 5.
Rampa nousi kisakuskiksi kesken kauden Monacon kilpailuun Hispania härkien erotettua edelliset kuskinsa huonojen esitysten valossa. Hän näytti heti hyvää vauhtia, ja nousi korokkeelle ollen kilpailun 3. Turkin aika-ajoissa satoi kaatamalla, ja oli kriittistä saada ajettua hyvä kierros heti alkuun. Rampa onnistui tässä, ja otti ensimmäisen paalupaikkansa lopulta selvällä erolla. Kilpailussa kokemattomuus kuitenkin näkyi, ja hän kolaroi useaan otteeseen muiden kärkikuskien kanssa ja tippui lopulta neljänneksi. Kanadassa Rampa kävi tiukan taistelun kakkospaikasta Freqqen kanssa, mutta joutui antautumaan muutama kierros ennen maalia. Valenciassa hän ajoi tasaisen varmasti toiseksi. Kauden päätöskisa ei sujunut ilman virheitä ja Rampa tuli maaliin sijalla 5.

Kausi 2 Mobile Chicane Racing [Williams] Sijoitus: 6.
Toiselle kaudelle Rampa oli paperilla yksi mestarisuosikeista, mutta kylmä totuus ilmeni Saksan GP:ssä. Vauhti ei riittänyt 8. sijaa korkeammalle. Unkarin kilpailussa Rampa teki paljon virheitä ja oli lopulta kilpailun viimeinen, kierroksen kärjelle jääneenä. Belgiassa alkoi näkyä ensimmäiseltä kaudelta tuttua Rampaa, ja hän taistelikin itsensä neljänneksi, jääden podiumista vain muutamia sekunteja. Italiassa Rampa otti uransa toisen paalupaikan aivan aika-ajojen loppuhetkillä, mutta mahdollisuudet ensimmäiseen voittoon kariutuivat ensimmäiseen mutkaan. Lopputuloksissa hän oli 7. Singaporessa Rampa oli tapahtumarikkaan kilpailun 6. Japanin kilpailussa hän oli pitkään kiinni 3. sijassa, mutta lopun kolari Olvin kanssa nosti Teppoilin lopulta viimeiselle podium-sijalle. Rampa sai pidettyä Olvin takanaan ja sijoittui neljänneksi. Kauden viimeisissä kilpailuissa Rampa jatkoi hurjaa pisteputkeaan ja otti Abu Dhabissa kauden neljännen 4. sijan.

Kausi 3 Mobile Chicane Racing [Toro Rosso] Sijoitus: 3.
Uudelle kaudelle Rampa teki jatkosopimuksen Mobile Chicane Racing-tallin kanssa ja sai alleen Toro Rosson. Australiassa hän ajoi tasaisen varmalla suorituksella itsensä viidenneksi. Valenciassa Rampa nousi pitkästä aikaa palkintokorokkeelle, oltuaan kilpailun 3. Monzassa hän ei päässyt samanlaiseen vauhtiin kuin edellisellä kaudella, mutta jatkoi pisteputkeaan jälleen yhdellä kilpailulla sijoittuen neljänneksi. Kahdessa seuraavassa kilpailussa Rampa jäi ilman pisteitä, mutta palasi pistekantaan Brasiliassa kolmannella sijallaan. Turkin osakilpailussa Rampa otti uransa ensimmäisen voiton taisteltuaan kilpailun alussa Karppasta vastaan. Bahrainissa Rampa ajoi kolmannen paalupaikkansa, mutta joutui taipumaan lopulta kolmanneksi. Kanadan kilpailu muistetaan varmasti ainakin yhdestä tilanteesta vielä pitkään. Rampa oli jahdannut kilpailun alussa Karppasta ja sateen piiskaamalla radalla oli vaikea nähdä eteensä, jolloin hän siirtyi ensimmäisessä mutkassa Karppasen rinnalle ja kolaroi tämän kilpailusta ulos. Rampa otti sarjan historian kyseenalaisimman voiton, ja tuomaristo langetti hänelle lähtöruuturangaistuksen kauden päätöskilpailuun. Belgiassa Rampalla oli vielä teoreettinen mahdollisuus mestaruuteen, mutta se tarkoitti voittoa ja Karppasen joutumista ulos pisteiltä. Tähän Rampa ei onnistunut vaan taipui lopulta kilpailussa seitsemänneksi.

Kausi 4 McLirgin [Toro Rosso]
Rampa teki sopimuksen sarjaan palaavalle McLirginille ja lähtee tavoittelemaan uransa parasta kautta. Edellytykset useisiin voittoihin on olemassa, on eri asia kestääkö pää.

8. JuhohFin - Mclaren

Ensimmäinen kilpailu – Saksa Kausi 2
Startit - 15
Pisteet - 33
Voitot - 0
Paalut - 0
Podiumit - 1
Paras sijoitus – 3. [x1]

Kausi 2 Group Lotus [Lotus] Sijoitus: 11.
Juho tuli toiselle kaudelle tulokkaana, ja heti ensimmäisessä kilpailussa nappaamaan pisteitä. Seuraavan kerran hänet nähtiin Italian Monzassa, jossa hän ajoi hienosti kahdeksanneksi. Singaporessa Juho oli todella lähellä palkintokoroketta, mutta pienet lipsahdukset tiputtivat hänet neljänneksi. Japanissa ja Koreassa hän ajoi varmasti maaliin ja nappasi jälleen yhden pisteen. Brasiliassa Juho aiheutti pienen joukkokolarin avausmutkaan, mutta tuomaristo ei antanut hänelle rangaistusta. Kilpailussa hän sijoittui seitsemänneksi. Abu Dhabin kilpailu sujui pääpiirteittäin ongelmitta ja Juho päätti tulokaskautensa sijalle 8.

Kausi 3 JM-Motorsport [Red Bull] Sijoitus: 11.
Jo kauden alussa oli selvää, että edessä olisi vaikea kausi Juholle, vaikka alla olikin Red Bull. Australiassa hän sijoittui kahdeksanneksi, ja jäi pistesijasta noin 20 sekunnin päähän. Valenciassa Juho nousi onnistuneen taktiikan ansiosta parhaimmillaan neljänneksi, mutta tippui nopeasti takaisin seitsemänneksi. Kaksi kierrosta ennen maalia Juholta loppui bensa, ja hän joutui keskeyttämään. Seuraavissa kilpailuissa hän ajoi tasaisesti maaliin, mutta pistesijat olivat vähän liian kaukana. Kanadan kilpailussa Juho ajoi uransa parhaan kilpailun ja sijoittui ensimmäistä kertaa palkintokorokkeelle. Hän lähti riskillä kilpailuun kuivan kelin säädöillä, vaikka rata oli kauttaaltaan veden peitossa. Ennen varikkokäyntejä hän nousi neljänneksi, ja Karppasen keskeytettyä hän oli kiinni 3. sijassa. Viimeisillä kierroksilla hän taisteli Teppoilia vastaan, ja onnistui pitämään hänet takanaan.

Kausi 4 McLirgin [Mclaren]
Uuden kauden kynnyksellä Juho teki sopimuksen McLirginin kanssa, ja saa itselleen sarjan nopeimman auton, Mclarenin. Tuleva kausi näyttää, onko Juholla mahdollisuuksia kärkikamppailuihin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Kierros Singaporea :p
[video=youtube;ZKZtN9WqNaI]http://www.youtube.com/watch?v=ZKZtN9WqNaI[/video]
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

En pysty osallistumaan tämän illan kisaan kun ei ole vieläkään uutta nettiä aukaistu. Toivottavasti pääsen keskiviikon kisaan mukaan.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

En pysty osallistumaan tämän illan kisaan kun ei ole vieläkään uutta nettiä aukaistu. Toivottavasti pääsen keskiviikon kisaan mukaan.
Joo olin tästä melko varma mutta toivotaan, että olet Silverstonessa mukana.

Tänään se sitten alkaa, Titaanien Taistelu vol 4 :D Tosiaan suosittelen lukemaan uudet säännöt, mikäli ette ole niitä vielä lukeneet.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Läpiajorangaistuksia ei varmaankaan lasketa varikkokäynneiksi? Eli voisi laittaa säännön nimeksi "2 pakollista renkaanvaihtoa" tms.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Vetomiehet Singapore, Marina Bay

Player9

Paalu: Martti93

1. Miccis
2. Martti93
3. teppoil
4. Jaba82
5. Suomi-Rampa
6. karppane
7. jontsa93
8. Olvi-

Olvi-

Paalu: Miccis

1. Miccis
2. teppoil
3. karppane
4. Suomi-Rampa
5. Olvi-
6. jontsa93
7. Martti93
8. Jaba82

Jontsa93

Paalu: karppane

1. karppane
2. Miccis
3. Jaba82
4. Suomi-Rampa
5. Olvi-
6. jontsa93
7. teppoil
8. Martti93
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Olisiko mahdollista aloittaa puolelta kun olen tulossa pelireissulta enkä luultavasti ole vielä varttia yli kotona? Jos ette kerkeä odottaa niin ajakaa vain.
 
Ylös Bottom