Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 4

Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

1. Jaba82
2. karppane
3. Tomperton
4. Suomi-Rampa
5. teppoil
6. SuomiFIN
7. Olvi-
8. NonRunner
9. Olus12
10. Miccis
11.
12.


2 mahtuu viel.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

hyvä jos sais pakan täyteen...

tänään sit mitataankin kärkipään ohitustehokkuus ;)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Onko autot jaettu randomilla jokaiseen kisaan? :)

Tosin eipä equaleilla ole niin paljoa väliä muuten kuin visuaalisesti. :p
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Jep. "Kausi" alkoi hyvin, mutta sitten ne sadekisat taisivat pilata minunkin rytmin. :D Parhaimmillaan oltiin jopa sijalla 2. pisteissä, mutta loppukausi menikin sitten vähän hilmemmin. :)

Ehkä vähän liian paljon kisoja makuuni; se 10 ois ollu parempi. :p
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Joo sadekisat pehmittivät jarrujalan :( Monesti meni kisa ekalla kierroksella, kun 1. joku ajoi perään 2. ajoin jonkun perään 3. ajoin rinnalla ja työnnettiin ulos radalta :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Huisin hauskaa oli khyllä! :D Turkissa teleporttasin tuloksissa 6. vaikka oikeesti olin 9... :eek: Kyllä tää ihan hyvää lupaa kautta varten, mikäs siinä kakkoskuskina napsimaan pisteitä. :) Oli muuten monia hyviä vääntöjä, sori vaan jos satuin osumaan johonkin silloin tällöin.. :eek:
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Joo oli kyllä tosi hauskaa :p Unkarin kilpailu oli kyllä ehkä hienoin kilpailu ikinä :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Mukavaa välillä tällaistakin ajella. Itsellä meni useat kisat kolarointiin, mutta kyllä muutama voittokin irtosi.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Eilisiä tuloksia

f1mini.jpg
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Taitaa olla sunnuntaiajelua luvassa sunnuntaina :D Ei uskalla ajaa kovin kovaa :(
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

- Kilpailujen pituus on nostettu 50 prosenttiin

Onko valtaosa tosiaan sitä mieltä, että nostetaan kisan pituutta? :eek: Itse olen sen kannalla, että pidettäisi 40 %:ssa. Aletaan olemaan kipurajalla, että jaksaa ajaa kisat loppuun.

"just a thought"
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Minua tuo 50% kisat eivät haittaa. :) Tulihan se eilinen 2½ rypistyskin kestettyä. :)


Taitaa olla sunnuntaiajelua luvassa sunnuntaina :D Ei uskalla ajaa kovin kovaa :(

Sunnuntaiajelussa on se ongelma, että silloin niitä "huolimattomuus"virheitä vasta tuleekin tehtyä. :p
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Niin ja kun on 2 varikkopysähdystäkin niin tulee edes vähän pidempiä stinttejä noissa 50 % kisoissa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Talliprofiili

Energy Racing GP

energyi.jpg


Pisteet - 221
Voitot - 5
Paalut - 5
Podiumit - 11

5. Miccis – Virgin

Ensimmäinen kilpailu - Bahrain Kausi 1
Startit - 23
Pisteet - 244
Voitot - 5
Paalut - 6
Podiumit - 10
Paras sijoitus - 1 [x5]
Mestaruudet – 1 [Kausi 1, lohko 2]

Kausi 1 Energy Racing GP [Williams] Sijoitus: 1.
Micciksen kausi alkoi hyvin, hänen ajettuaan 4. Bahrainissa. Australian kilpailussa Miccis nousi Markoboyn virheellä jo kärkeen, mutta kilpailu päättyi keskeytykseen omasta virheestä. Malesian märällä radalla hän ei pystynyt haastamaan väkivahvaa Markoboyta ja sijoittui toiseksi ottaen näin ensimmäisen podium-sijansa. Kiinan GP:n alussa Miccis kärsi teknisistä ongelmista ja joutui antamaan lähes puoli minuuttia tasoitusta edellä ajaviin. Onnistuneen taktiikan ansiosta hän nousi lopulta viidenneksi. Espanjassa hän ajoi taas vahvasti Markoboyn takana toiseksi, vaikka kolaroikin itsensä avauskierroksella joukon hännille. Monacossa Miccis nappasi uransa ensimmäisen voiton lopultä ylivoimaisesti, kun Markoboy kärsi ongelmista. Myös ensimmäinen paalupaikka tuli Monte Carlon kaduilta. Turkin GP:n jälkeen Markoboy ilmoitti lopettavansa ja näin Micciksen mestaruus käytännössä varmistui. Kauden tiukin kilpailu käytiin Valencian katuradalla, jossa Miccis onnistui vaivoin voittamaan Mobile Chicane Racing-kuskin Jaban. Kauden neljännen voittonsa Miccis otti Silverstonen tynkäkisasta.

Kausi 2 Team Punakone [Ferrari] Sijoitus: 8.
Toinen kausi kuninkuusluokassa alkoi lupaavasti paalupaikalla Saksan osakilpailussa. Itse kilpailussa, Punakoneen taktisen virheen takia, hän joutui taipumaan Punaista härkää kirittävälle Karppaselle. Unkarissa hän nappasi jälleen paalupaikan, ja Karppasen keskeytettyä, oli hänellä helppo työ ottaa kauden ensimmäinen voitto. Juuri ennen Belgian GP:tä Team Punakone ilmoitti, Micciksen loukkaantuneen vakavasti rallipoluilla ja hänen osaltaan kausi oli hyvin todennäköisesti paketissa. Miccis palasi kuitenkin vielä kauden päätttävään Abu Dhabin osakilpailuun ja nappasi siellä 5. sijan.

Kausi 3 Energy Racing GP [HRT] Sijoitus: 7.
Loukkaantumisen jälkeen Miccis teki uuden sopimuksen Energy Racing GP:n kanssa ja aloitti kauden vahvasti ajamalla itsensä eturiviin. Kilpailun alussa hän kävi kovan taistelun Karppasen ja Olvin kanssa, ja kun onnistui nousemaan kummankin ohi. Lopputuloksissa hän nousi lopulta toiseksi, vain muutaman sekunnin päähän Jontsasta. Valencian radalla Miccis osoitti, että loukkaantuminen ei ole hidastanut häntä yhtään. Hän ajoi haamuajalla itsensä paalupaikalla ja johti kilpailun alussa reilulla erolla, kunnes muutaman pienet lipsahdukset pudottivat hänet keskikastiin. Kahden läpiajorangaistuksen jälkeen hän sijoittui kilpailussa viidenneksi. Italian ja Malesian GP:ssä Micciksen vauhti ei riittänyt kärkitaisteluun. Saksassa hän ajoi kauden toisen paalupaikan ja ahdisti koko kilpailun ajan kärkeen noussutta Karppasta. Uhkarohkeat yritykset lopulta kostautuivat ja hän tippui neljänneksi. Kauden loppupuoliskolla Miccis liikkui aika varjojen mailla ja oli kaukana pistesijoista. Kauden viimeisessä osakilpailussa Belgiassa nähtiin jälleen vanhaa kunnon Miccistä ja hän taisteli itsensä 5. sijalle.

Kausi 4 Energy Racing GP [Virgin]
Uudella autollaan Miccis lähtee yhtenä ennakkosuosikkina tulevalle kaudelle. Hän tulee varmasti palaamaan voittojen tielle.

6. SuomiFIN - Mercedes

Ensimmäinen kilpailu - Bahrain Kausi 1
Startit - 29
Pisteet - 132
Voitot - 0
Paalut - 1
Podiumit - 4
Paras sijoitus - 2 [x3]

Kausi 1 PC-Racing [Mercedes] Sijoitus: 4.
Kauden ensimmäisissä kisoissa SuomiFIN ajoi hyvällä tasolla ja oli kaksi kertaa 4. Malesian GP:ssä hän luisteli itsensä vaikeuksista huolimatta pisteille, ollen kilpailun 7. Kiinassa hän kävi kovan taistelun Jontsan kanssa ja onnistui lopulta nappaamaan kauden kolmannen 4. sijan. Sateisessa Espanjassa SuomiFIN ajoi jälleen tasaisen kilpailun ja sijoittui kuudenneksi, kierroksen kärjelle jääneenä. Monacossa SuomiFIN ajoi pitkään toisena, mutta lukuisten virheiden jälkeen hän ajautui seinään ja keskeytti. Turkissa hän ajoi pienten virheiden sävyttämänä viidenneksi. Kanadassa SuomiFIN ajoi uransa ensimmäisen podiumin, mutta tuomaristo langetti hänelle läpiajorangaistuksen seuraavaan kisaan ensimmäisen mutkan kolaristaan. Silverstonessa SuomiFIN ajoi ensimmäistä kertaa paalupaikalle, ja otti kisassa kauden kolmannen podium-sijan.

Kausi 2 AP-GP [HRT] Sijoitus: 12.
SuomiFIN:n kausi ei alkanut parhaalla mahdollisella tavalla, vaan hän joutui keskeyttämään Saksan osakilpailun. Unkarissa ja Belgiassa hän ajoi jälleen pisteille, ollen kummassakin kilpailussa 8. Monzassa hänet hylättiin kilpailun puolen välin tienoilla. Myös seuraavissa kilpailuissa hän jäi ilman pisteitä, keskeytettyään sekä Singaporessa, että Japanissa. Korean kilpailussa SuomiFIN palasi jälleen vaiherikkaan kilpailun jälkeen pisteille. Brasiliassa hän ajoi parhaimmillaan jo viidentenä, mutta omat virheet pudottivat hänet lopulta sijalle 11. Kausi päättyi pettymykseen, kun hänet hylättiin Abu Dhabin kilpailussa.

Kausi 3 AP-GP [Mclaren] Sijoitus: 8.
Kolmannelle kaudelle SuomiFIN lähti uusin tavoittein. Hän teki jatkosopimuksen AP-GP:n kanssa ja sai autoksi Mclarenin. Kausi alkoi loistavasti, sillä hän onnistui muiden kuljettajien epäonnen avulla nousemaan podiumille pitkän tauon jälkeen. Valenciassa hän joutui olosuhteiden uhriksi ja tippui pisteiltä. Monzassa hänet hylättiin kilpailun alkuvaiheilla. Malesiassa SuomiFIN oli mukana taistelussa podium-sijasta, mutta joutui taipumaan lopulta neljänneksi. Saksassa hän ei löytänyt tarpeeksi vauhtia taistellakseen hyvistä sijoista, ja jäi ilman pisteitä. Brasiliassa hän nappasi kauden viimeiset pisteet, sijoituttuaan viidenneksi.

Kausi 4 Energy Racing GP [Mercedes]
SuomiFIN teki sopimuksen Energy Racing GP:n kanssa ja saa aisaparikseen kokeneen Micciksen. Jos löytää vauhtia, voi haastaa jopa tallikaverinsa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Tässä mietittiin Jontsan kanssa, että miten saataisiin näitä ylimääräisiä kolareita pois ja päädyttiin tällaiseen ratkaisuun:

Puoli tuntia ennen aika-ajojen alkua järjestetään karsinnat, ja sieltä seitsemän parasta pääsee aika-ajoihin ja loput karsiutuvat. Eli sunnuntaina karsinnat alkavat klo 20.45.

Ja pisteitä kilpailusta saa vain kuusi parasta.
 
Ylös Bottom