Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online-sarja

Tätä olin ajatellut, mutta en vaan ikinä uskaltanut sanoa mitään :p mutta tuossa on kyllä ideaa. Varakuskitkin pääsisivät ajamaan, ja halukkaat ulkopuoliset. Voisin toimia myös sen perustajana, mutta en tietenkään ajaisi itse vaan päivittäisin vain ketjua ym.

Ja tuota, että miten saadaan tulokset otettua ylös niin pitää vähän katsoa kun peli on ilmestynyt. Voihan olla, että ne näkee 'aulasta' kun kisa on ohi. Ja sitä kautta saadaan ne sitten tänne.

Edit. Ja tuo Mäksän idea siitä, että 3 huonointa tippuu alempaan ja sieltä 3 parasta nousee on hyvä.

Perusta uusi ketju vaan. Lisää sinne nykyiset varakuskit, jos joku ei sit halua ajaa täyttä sarjaa vaan olla vaan varakuskina ni voi ilmottaa sulle, sit loput halukkaat täyttää loput paikat?

Sit mietin et:

Sarja 1 eli tämä:
Torstaina vapaat harjoitukset
Sunnuntaina kisa

Sarja 2:
Torstaina kisat
Sunnuntaina vapaat harjoitukset

Elikkä, jos tarvitaan varakuskia, ni ei aja vapaita harjoituksia, vaan ajaa kisassa varakuskina, näin selvitään kahdesta sarjasta vain kahdella päivällä.

Sit tietty joku joka haluaa olla tämän toisen sarjan "nokkamies", eli se joka huolehtii että joku edes pistää servun pystyyn ja ottaa tulokset talteen. Yksi vaihtoehto on toki se, että tästä sarjasta joku tuomaristo porukasta hyppää kakkossarjaan. Itsellä ei muuten ois väliä, mut ois kiva ajella täs sarjas speden ja myffen takia kun dirttiä jo ajeltiin samois kisoissa :) Mut jos ei muita suostu, ni olen kyl vapaaehtoinen.

Perusta uusi ketju vaan. Lisää sinne nykyiset varakuskit, jos joku ei sit halua ajaa täyttä sarjaa vaan olla vaan varakuskina ni voi ilmottaa sulle, sit loput halukkaat täyttää loput paikat?

Sit mietin et:

Sarja 1 eli tämä:
Torstaina vapaat harjoitukset
Sunnuntaina kisa

Sarja 2:
Torstaina kisa
Sunnuntaina vapaat harjoitukset

Elikkä, jos tarvitaan varakuskia, ni ei aja vapaita harjoituksia, vaan ajaa kisassa varakuskina, näin selvitään kahdesta sarjasta vain kahdella päivällä.

Sit tietty joku joka haluaa olla tämän toisen sarjan "nokkamies", eli se joka huolehtii että joku edes pistää servun pystyyn ja ottaa tulokset talteen. Yksi vaihtoehto on toki se, että tästä sarjasta joku tuomaristo porukasta hyppää kakkossarjaan. Itsellä ei muuten ois väliä, mut ois kiva ajella täs sarjas speden ja myffen takia kun dirttiä jo ajeltiin samois kisoissa :) Mut jos ei muita suostu, ni olen kyl vapaaehtoinen.
Joo rupean kohta väsäämään sille omaa ketjua, ja lähetinkin jo kaikille varakuskeille kyselyn YV:nä

Yritän ensin saada sinne oman tuomariston, ja jos he voisivat sitten hostata kisat ja laittaa mulle tulokset niin päivitän pistetaulukkoa ym. Jos tarve vaatii niin jonkun pitää uhrautua täältä 'alempaan-sarjaan':p Pistetäänkö sitten tämän nimeksi F1 2010 ylempi-sarja?

@spede ja aleksiz, hyvä laitan sen tuonne ylös :)

Mitä mieltä mun ehdotuksesta ajaa kisa samalla kun toinen sarja ajaa vapaitaharjoituksia? Kun nyt lukee et järjestetään yhteiset vapaatharjoitukset kun sehän ei onnistu (vain 12pelaajan moninpeli)

Eli torstaina pääsarjan vapaatharjoitukset ja kakkossarjan kisa

Sunnuntaina kakkossarjan harjoitukset ja ykkössarjan kisa?

Tällöin ihmiset varautuu ajamaan jokatapauksessa, joten varakuskeja saadaanhelposti ylemmästä/alemmasta sarjasta

Vastaus: F1 2010 Online (Pääsarja)

Mitä mieltä mun ehdotuksesta ajaa kisa samalla kun toinen sarja ajaa vapaitaharjoituksia? Kun nyt lukee et järjestetään yhteiset vapaatharjoitukset kun sehän ei onnistu (vain 12pelaajan moninpeli)

Eli torstaina pääsarjan vapaatharjoitukset ja kakkossarjan kisa

Sunnuntaina kakkossarjan harjoitukset ja ykkössarjan kisa?

Tällöin ihmiset varautuu ajamaan jokatapauksessa, joten varakuskeja saadaanhelposti ylemmästä/alemmasta sarjasta

Ainiin unohdin tuon aivan täysin :o käynpä laittamassa :p

Edit. päivitetty

Joo ihan hyvä se 10 min varmaa on :D
Voidaan katsoa tätäkin ennen varsinaista sarjaa, jos vaikka pidetään semmoinen testikisa, jossa olisi aika-ajot ja vähän lyhyempi kilpailu. Siinä kokeiltaisiin, että kaikki varmasti toimii varsinaisessa sarjassa. Voitaisiin vaikka ajaa tämä Korean radalla, kun se on kaikille uusi :p

Laitetaan tää tännekkin:

Uskomaton kiinnostus tätä peliä kohtaan.

Varakuskeja ei sit varmaan tarvi enää, jos joku ei pääse ni ilmottaa ketjuun siitä. Jos kuitenkin joku ei saavu paikalle, niin joku saadaan aina toisen sarjan harjoituksista psn viestillä mukaan ajamaan. Mieluusti toki ilmoitetaan aina hyvissäajoin jos ei viivalle ehdi.

Vastaus: F1 2010 Online (Pääsarja)

Laitetaan tää tännekkin:

Uskomaton kiinnostus tätä peliä kohtaan.

Varakuskeja ei sit varmaan tarvi enää, jos joku ei pääse ni ilmottaa ketjuun siitä. Jos kuitenkin joku ei saavu paikalle, niin joku saadaan aina toisen sarjan harjoituksista psn viestillä mukaan ajamaan. Mieluusti toki ilmoitetaan aina hyvissäajoin jos ei viivalle ehdi.
Joo juuri kanssa totesin tämän eli loistavaa, että F1 peli kiinnostaa täällä KFIN:ssä :)
Jos vaikka 2011 peliin saataisiin täysiruudukko, niin pääsisivät kaikki mukaan :p

Vastaus: F1 2010 Online (1.div Eau Rouge)

Eikös tän pitäis olla se pääsarja (tai mestaruussarja) ja sit kaks muuta ykkös ja kakkos divari? :D
Laitoin tämän 1 divisioonaksi koska eikös hype-ketjussa ollut puhetta jostain 'virallisesta' SM-Sarjasta, jonne pääsee vaan tosi ajajat :p

Haha, toi on hyvä:D. Mulle kelpaa.

No otetaas sitte se :).

Minusta sarjan nimi pitäisi olla yhä online sarja/pääsarja koska tämä luotiin ensimmäisenä joten eikö tällä ole oikeus valita nimensä?

EDIT: sitäpaitsi tuo sarjahan ei taida olla edes konsolifinissä joten sitä suuremmalla syyllä original nimi takas. Tyhmän kuuloinen jos ylin sarja on ''1 divari''

Miten olis Mestaruussarja tälle nimeksi ja nykyiselle 2. divioonalle 1. divisioona nimeksi ja nykyiselle 3. divisioonalle 2. divisioona. Miltä kuulostaisi :)

Mestaruussarja Eau Rouge olisi helmi ;)

Joo laitan tämän sarjan nimeksi Pääsarja ja muutan nuo sitten 1 ja 2 divareiksi :)

Edit. Tai se vanha Pääsarja oli parempi :)

Ylös Bottom