Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online-sarja

Täällähän on ollut hiljaista pari päivää, eikö kukaan keksi mitään :p. Olisko Mäksä meille hyvä nimi joku Ice Men Racing tai vastaava :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nyt keksin hyvän nimen mulle ja Mäksälle :p Cavallo GP, tarkoittaa italiaksi hevosta :D. Tuli mieleen kun kerta ajan Ferraria :p Käykö Mäksä sulle :D

Ippenator Miten ois Mad Croc Racing tai Monster energy :D

ois kiva kuulla sunkin ideat :D

Edit: Onko tuo 10 min nyt lyöty jo lukkoon siis aika-ajo aika?
Joillain radoilla tekee tiukkaa ja kun on vielä 12 auto radalla samaan aikaan.... .tuli nyt vaa mielee :D

Eilen oli tuon CM foorumin porukan kanssa hyvät ajot F1CE:ssä Monzassa ja Monacossa, mutta tuli huomattua, että lähdön jälkeen ensimmäisessä mutkassa ei kyllä kunnioitusta ollut yhtään, vaan ns. ruumiita tuli. Meidän sarjassa voitaisiin mennä aina ensimmäinen mutka herrasmiesmäisesti, kuitenkaan ohituksia unohtamatta. Ainakin näillä radoilla, missä se ensimmäinen mutka on todella ahdas.

Edit. Sitten vielä näihin ohitustilanteisiin, eli jotain rajaa siihen keikkumiseen, kerran voi vähän estellä, mutta sitten hyvissä ajoin ennen mutkaa ottaa jommankumman puolen ja pysyy sillä.

Juu kyllä täytyy tarkkana kaikkien olla, mutta 2010 versiossa on todella hyvää se, että näkyy se valkoinen nuoli aina missä toiset autot menee, näin tietää varoa.

Itse en oo ikinä koittanu CE:tä netissä :S Yksinpelinä tulee tahkottua, mut enpä kyl mikään nopea olekkaan

Juu kyllä täytyy tarkkana kaikkien olla, mutta 2010 versiossa on todella hyvää se, että näkyy se valkoinen nuoli aina missä toiset autot menee, näin tietää varoa.

Itse en oo ikinä koittanu CE:tä netissä :S Yksinpelinä tulee tahkottua, mut enpä kyl mikään nopea olekkaan
Joo niin oon. Aluksi ihmettelin, että mikä se nuoli on, mutta sitte älysin että se näyttää missä takana tuleva on.

Tuu ihmeessä joku päivä kokeilemaan, ja muutenkin voitaisiin täälläkin pitää pieniä kisoja niitten kesken joilta löytyy F1CE :)

Itse lähden huomenna vanhempieni taloon pariks viikkoo asustelee koira ja kissa vahdiksi, et ajopenkki jää kotiin vaikka pleikka tuleekiin mukaan, eikä pädillä pärjää, et itellä jää väliin kyl.

Itekki voisin yrittää miten pitkälle taidot riittää, jos sarjassa vaan on tilaa ? Onkos sarjalle asetettu jotain erityisiä sääntöjä? Onko mahdollista esimerkiksi pelata pädillä, automaattisilla vaihteilla ja yms ns "normaali" asetuksilla ?

Itekki voisin yrittää miten pitkälle taidot riittää, jos sarjassa vaan on tilaa ? Onkos sarjalle asetettu jotain erityisiä sääntöjä? Onko mahdollista esimerkiksi pelata pädillä, automaattisilla vaihteilla ja yms ns "normaali" asetuksilla ?
Sarja on valitettavasti täynnä. Mutta kaikille mukana oleville tiedoksi, että kaikki edellä mainitut asetukset ovat mahdollisia, eli ei ole mitään rajoitteita. Ainakaan näillä näkymin.

Edit. Jos vielä kiinnostusta riittää tämän sarjan jälkeen, niin järjestän kyllä mielelläni toisen. Sillä ehdolla, että tämä saadaan kunnialla loppuun :)

Halukkaita tuntuu olevan suht paljon niin oisko ideaa pistää peräti alasarja käyntiin johon vaikkapa varakuskit osallistuisi ja loput muut halukkaat? Sit sarjan kolme huonointa tippuu seuraavaksi kaudeksi suoraan alempaan ja kolme parasta nousee ylös jos niin pitkäl päästään.

Toinen kisa voitaisi pitää vaikka viikolla ni sillon toimeis varakuskit ristiin sarjassa?

Tämä ny on vaan heitto ja jos halukkaita on ajamaan sarjaan? Sit täytyy olla halukkaita hostaajiakin.

Mites muuten tulokset saadaan ylös, ssv8 sarjas käytettiin kameroita ja otettiin valokuva josta muunsin ne Exceliin ja sielt nettii

Halukkaita tuntuu olevan suht paljon niin oisko ideaa pistää peräti alasarja käyntiin johon vaikkapa varakuskit osallistuisi ja loput muut halukkaat? Sit sarjan kolme huonointa tippuu seuraavaksi kaudeksi suoraan alempaan ja kolme parasta nousee ylös jos niin pitkäl päästään.

Toinen kisa voitaisi pitää vaikka viikolla ni sillon toimeis varakuskit ristiin sarjassa?

Tämä ny on vaan heitto ja jos halukkaita on ajamaan sarjaan? Sit täytyy olla halukkaita hostaajiakin.

Mites muuten tulokset saadaan ylös, ssv8 sarjas käytettiin kameroita ja otettiin valokuva josta muunsin ne Exceliin ja sielt nettii
Tätä olin ajatellut, mutta en vaan ikinä uskaltanut sanoa mitään :p mutta tuossa on kyllä ideaa. Varakuskitkin pääsisivät ajamaan, ja halukkaat ulkopuoliset. Voisin toimia myös sen perustajana, mutta en tietenkään ajaisi itse vaan päivittäisin vain ketjua ym.

Ja tuota, että miten saadaan tulokset otettua ylös niin pitää vähän katsoa kun peli on ilmestynyt. Voihan olla, että ne näkee 'aulasta' kun kisa on ohi. Ja sitä kautta saadaan ne sitten tänne.

Edit. Ja tuo Mäksän idea siitä, että 3 huonointa tippuu alempaan ja sieltä 3 parasta nousee on hyvä.

Edit: Onko tuo 10 min nyt lyöty jo lukkoon siis aika-ajo aika?
Joillain radoilla tekee tiukkaa ja kun on vielä 12 auto radalla samaan aikaan.... .tuli nyt vaa mielee :D

Kyllä se varmaan 10 minuuttiin onnistuu. Väistetään vaikka nurmelle jos tarve vaatii. Niin, sehän on muuten kaikille sama ;)

Los Bomberos voisi olla kyllä minun ja aleksizin tallin nimi.

Los Bomberos voisi olla kyllä minun ja aleksizin tallin nimi.

Mulle sopii.

Ylös Bottom