Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online (Pääsarja Eau Rouge)

Nyt on paljon parempi.

Tulee muuten kiireistä kun pitäisi tämän ohella nhl 11 sarjaakin vääntää:D. Ei kyllä viitti gt5 sarjaan ilmottautua ku muuten pitäisi kokoajan istua pleikkarin ääressä...

Nyt on paljon parempi.

Tulee muuten kiireistä kun pitäisi tämän ohella nhl 11 sarjaakin vääntää:D. Ei kyllä viitti gt5 sarjaan ilmottautua ku muuten pitäisi kokoajan istua pleikkarin ääressä...
Joo itse taas jätän aluksi kaikki nhl 11 sarjat väliin koska näissä menee sen verran aikaa, että pitää sitä muutakin ehtiä tehdä :rolleyes:

Pistetään tähänkin sarjaan kun kerta tämmöistä pientä yhteisöä ollaan :p
Kysellään nyt yleisesti hieman tasosta ja muutenkin sääntömieltymyksistä. Ajoapuja ilmeisesti saa käyttää, mutta mitä ajoapuja aiotte käyttää? Ja ajatteko ratilla vai padilla? Itsehän haluisin pitää menon mahdollisimman hooceena, damaget ja penaltyt täysillä ym. :)
Varmasti täällä on kuskeja eri tasoilla, mutta olisi silti mukavaa jos olisi samat säädöt/ajoavut kaikilla. Ei sillä että rupeen valittamaan jos näin ei käy, kunhan kyselen ja esitän mielipiteeni. Tarkoitushan on kuitenkin pitää hauskaa ajamalla hyvässä porukassa.
Itse ajan ratilla DFGT, ajo-avuista en ole vielä varma mutta todennäköisesti kaikki muut minimillä paitsi ABS:n pidän aluksi päällä. Damaget ja penaltyt ovat täysillä kaikissa sarjoissa.

Riippuen pelin vaikeudesta niin kaik muut ajoavut pois paitsi ABS ainakin niin kauan kunnes saa uudet polkimet joskus, noi on niin tunnottomat etten osaa säädellä jarrua vaan menee on/offille vaan :D mut jos peli on semmone et onnistuuhelposti ilman absia niin toki pidän pois päältä

Ajan DFGT ratilla kaikki ajoavut poissa (ehkä abs) ja varikon rajotin manuaalinen.

Jos tohon rajottimeen saa jotenkin vaikutettua myös moninpelissä ni oon vakaasti sitämieltä et se ois sit kaikil manuaalinen, samoin kaasutus, koska jos niist tulee läpiajorangaistuksia niin ei oo ihan tasapuolista jos toisil ei oo vaaraa sille, tuo sekin oman suolansa kisaan

Jos tohon rajottimeen saa jotenkin vaikutettua myös moninpelissä ni oon vakaasti sitämieltä et se ois sit kaikil manuaalinen, samoin kaasutus, koska jos niist tulee läpiajorangaistuksia niin ei oo ihan tasapuolista jos toisil ei oo vaaraa sille, tuo sekin oman suolansa kisaan

Ilman muuta kaikki laittaa manuaaliks ;)

Tuo sopivaa jännitystä jos joku unohtaa tai jotain sinne päin:p

Niin mitkäs olisivat hyvät dynaamisen sään kisat, jos se on onlinessa? Ajattelin, että niitä voisi olla 3.

No jos porukkaa on, etten oo yksin, ni mikäettei, voishan sitä pistää pleikkarin tulille reilun 2viikon jälkeen :D
Joo voin kysyä paria CM foorumin tyyppiä, jos he tulisivat myös. Laitan sulle pleikalla sitten viestiä huomenna :p

Noniin siellä on kahdessa muussa sarjassa jo melkein saatu kaikkiin talleihin nimet joten täälläkin nämä 3 voisivat keksiä jonkun :p

^^ No nimeä tässä on huumeisesti keksitty jo piedmmän aikaa... mutta ei oo tullu mitää sensuroimatonta nimeä mieleen :D

Nii, oon koneella tossa vasta illalla, kuha kersat käy nukkumaan, muutoin en pysty keksittäytymään :p

Vaikeata tämän ketjun seurailu nykyään, kun aina on joku F1 viimeksi kirjoitetussa ketjussa. G25:lla ajelen ja kaikki ajoavut lähtisin kytkeemään näin aluksi pois päältä. ABS on myöhemmin sitten asia erikseen. Damaget täysille ja varikko manuaaliksi.

Spata ehdottelisin minäkin tuohon dynaamiseen ehdottomasti.

Ainiin unohdin koko homman :o nyt voisi kyllä vielä tulla muutaman rundin vetämään

no mä katon, että missä peli ja mihin pistän ratin kiinni, ku mun rattipöytä otettii pois ja vietii tyttären huoneesee :D

Ylös Bottom