Higuain#20
Member
Vastaus: F1 2010 Online-sarja
Itse Ehdoittaisin 30 mut jos kaikki muut haluu se 40 kai sekin käy.
Itse Ehdoittaisin 30 mut jos kaikki muut haluu se 40 kai sekin käy.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo itsellekkin se on ihan sama kummalla vedetään. Bahrainissa se tarkoittaisi joko 15 tai 20 kierrostaItse Ehdoittaisin 30 mut jos kaikki muut haluu se 40 kai sekin käy.
Joo itsellekkin se on ihan sama kummalla vedetään. Bahrainissa se tarkoittaisi joko 15 tai 20 kierrosta
Siis 30% on 15 kierrosta ja 40% 20 kierrostaAi 40? vai 30?
Ihan sama mun mielestä toi pituus ja kesto, meinaa emmä kuitenka kovin monessa kisassa selviydy maaliin asti, hyvä jos ekasta mutkasta kauemmas
Joo niin Muuten vaa myöhemmin voitat kaikki kisat
Silloin kuuluisi radiosta, että leejuhlee IS faster than YOU, can you confirm you understood that messageJoo näin on, lähdössä pääsen ykköseks ja sitte onkin vuorossa Timppa-juna
Olen sitä mieltä F1 ce:tä testaillessa tullut et 15 on hieman liian lyhyt, et 20-25 kierrost on paras
Olen sitä mieltä F1 ce:tä testaillessa tullut et 15 on hieman liian lyhyt, et 20-25 kierrost on paras
Silloin kuuluisi radiosta, että leejuhlee IS faster than YOU, can you confirm you understood that message
Aika-ajojen pituutta sai muistaakseni säädettyä. Onko tuo 10 minuuttia hyvä, vai laitetaanko vaikka 15 minuuttia?
Joo siinä ajassa varmaan ehtii tehdä sen nopean kierroksen ja käydä vaihtamassa vielä renkaatkinEiköhän tuo 10 minuuttia ole ok.