Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online-sarja

täydet vauriot vaan... eipähän kukaan puske surutta päälle.

niin ja jos varakuskitkin pääsee reenaamaan, mulle käy ainakin paremmin arkipäivät (ma-to) klo 16 jälkeen

Full juu. Nuo harjotukset vois laittaa vaikka sille torstai illalle?

Tuon Sään Suhteen eli on 3 Kevyttä sadetta ja 3 vähän rankempaa sitten jää kolmetoista kuivaa kisaa jäljelle, miten olis jos pari kertaa ois semmonen odottamaton sää?

Jos semmonen vaihtoehto löytyy?:D

Tuon Sään Suhteen eli on 3 Kevyttä sadetta ja 3 vähän rankempaa sitten jää kolmetoista kuivaa kisaa jäljelle, miten olis jos pari kertaa ois semmonen odottamaton sää?

Jos semmonen vaihtoehto löytyy?:D

Ja onko sadekisat jo arvottu? Mun mielest ne tarttis vähä kattoo semmosii radoil mis yleensä aina sataa muutenkin aika varmasti, esim spa.

Entä onko vaihtoehdois muuttuvaa säätä, et alkais rata kuivuu, tai sit kuiva kisa ja alkais sataa?

Näitä olin ajatellut alustavasti:

Kiina - light rain
Monaco - heavy rain
Britannia - heavy rain
Unkari - light rain
Singapore - light rain
Brasilia - heavy rain

Vielä on mahdollista toi monaco vaihtaa kuivankelin radaksi :D:D

Vaikein kisa sarjassa, full damage päällä, kaatosade :D Tulee 1-2 autoa maaliin :D

Juu itekki oon samaa mieltä, että Monaco ajettaisiin kuivana, on se muutenkin haastava :D

Okei sovitaan, että Monaco ajetaan kuivalla :D. Mutta mikä olisi sitten yksi rankkasade kisa? Spa on niin nähty jo sateella, että joku muu voisi olla hyvä. Olisiko Montreal tai Monza?

Okei sovitaan, että Monaco ajetaan kuivalla :D. Mutta mikä olisi sitten yksi rankkasade kisa? Spa on niin nähty jo sateella, että joku muu voisi olla hyvä. Olisiko Montreal tai Monza?

Täältä ääni Monzalle..ai miksikö? Se kun on sarjan tylsin rata ajaa, ja todella puuduttavaa vetää jotain 20-30kierrosta edes. Sade tois vähän vaihtelua

Ylös Bottom