Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei paranekkaan pistää kuvia ajopenkistä kunhan se kokee uuden modauksen :D voi vakoilulla toiset hyötyä lotuksen innovaatioista :D

Mut jos sit itse asiaan. Kisassahan on vain 12 kuskia joten saako kuskit pisteitä aidon taulukon mukaan vai onko 6 parasta ja 10->1 pistettä parempi tasasuuden kannalta?

Vastaus: F1 2010 Online-sarja

no nyt on tämä varakuski valmiina kauteen, kun posti toi eilen DFGT:n ja silityslauta kaivettiin kaapista kojelaudaksi ;)

Itsellä pitäisi se rattiteline hankkia vielä niin sitten ollaan täälläkin valmiita :)

Heeeetkonen! Noista harjotuksista että eikö säännöissä ollu että kaikki ajaa samoilla säädöillä? Kuten etusivulla sanotaan, olis kaikilla tasavertaset mahikset ja ite en ainakaa käsitä noista säädöistä yhtään mitään. Ja sitten vielä että voisiko olla muulloin kuin lauantaina? Itselle ei lauantai kelpaa nimittäin

Juu itekkään en säädöistä mitään tajua...ainakin Dirtissä sai valittua et onko säädöt päällä vai ei, joten kaippa tässäkin.

Mut noi "harjoitukset" on mun mielestä rataan tutustumista, ja nähdään onko esim paikkoja joissa voi oikoa, jotta tiedetään karsia ne. Samoin saadaan varakuskeja radalle (jos vaikkapa on kaks servua et osa kisakuskeista ajaa toises osan varakuskien kanssa, ja toises sit loput samal taval tms)

Ja lauantait ei tosiaan käy kyl missään nimes, itse ehdotan edelleen torstai iltaa

Eli siis tuleeko tähän nyt omat säädöt sallittu vai ei? Torstai kelpaa itsellekkin

Eli siis tuleeko tähän nyt omat säädöt sallittu vai ei? Torstai kelpaa itsellekkin

Itse en tuohon ollut edes kiinnittänyt huomiota, mutta säännöissä tosiaan lukee et ei omia säätöjä, eli ei niitä sillon tule :D Toivon ainakin itse, ettei tuota päätöstä pyörretä, koska Dirtissä jäin jalkoihin monesti säätöjen takia vielä pahemmin kuin muuten.

Tuolla omilla säädöillä hain vaan sitä, kun kesken kisaahan pystyy säätämään moottorin tehoja ja siipeä niin voi hakea niitä sopivia "kisasäätöjä" :)

Tuolla omilla säädöillä hain vaan sitä, kun kesken kisaahan pystyy säätämään moottorin tehoja ja siipeä niin voi hakea niitä sopivia "kisasäätöjä" :)

Pahoitteluni minunkin "epäaktiivisesta" ketjun seurailusta, laitan Uu kakkosen piikkiin. Kyllä tuon omien säätöjen mahdollisuuden voisi kisoihin laittaa. Torstain harjoituksissa ajattelin itse säätää ne sitten kuntoon. Niin, en minäkään mikään insinööri ole, mutta kyllä noita nyt sen verran säätää osaa ettei sitä siipeä laiteta aivan tappiin huippunopeuksia pois rokottaen Monzan kaltaisella nopealla radalla.

Kyl varsinkin formuloissa on huikeet suoranopeuserot jos säätää hiukanki eritavalla

Kun katsoin kun auto oli varikolla niin kun meni säätöihin nii siellä oli semmoset että enemmän suoranpeutta vähemmän downforcea sun muita juttujua tai silleen et on saman verran oli joku kolmas mikä liitty tähän.

todella epäselvää tekstiä toivottavasti joku edes jotain ymmärsi ;D

Enkä näkisi kyllä mitää pahaa jos saisi säätä =)

Be the Driver .......

Jos kerran autot ovat tasavertaisia niin oma henkilökohtainen taito tulisi säädöissä esille :D

T4RG4 (Steve Hood) laittoi vähän aikaa sitten Twitterissä, että damagessa on kolme tasoa: off, cosmetic ja full."

Käytetäänkö sarjassa sitten Cosmeticcia fai fullia?:D

Ois parempi cosmetic :p

Enkä näkisi kyllä mitää pahaa jos saisi säätä =)

Be the Driver .......

Jos kerran autot ovat tasavertaisia niin oma henkilökohtainen taito tulisi säädöissä esille :D

Ja sit on näitä meikäläisiä jotka ei tajua oikeasti mitään siitä niin ollaan heti hännillä, jos autot on tasaväkisiä ni eikö ois parempi et kuskin taito radalla ratkasee, eikä taito varikolla

T4RG4 (Steve Hood) laittoi vähän aikaa sitten Twitterissä, että damagessa on kolme tasoa: off, cosmetic ja full."

Käytetäänkö sarjassa sitten Cosmeticcia fai fullia?:D

Ois parempi cosmetic :p

Kai me nyt fullilla vedetään et tulee keskeytyksiäkin ja porukka o vähä varovaisempia

Ylös Bottom