Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Sitten kun sarja alkaa, niin jos menee pieleen ja jää vaikka hännille, ni ei sit aleta harrastaa sitä et quitataan pelistä heti pois, vaan yritetään loppuun asti..täytyy kuitenkin muistaa et vain 2 kuljettajaa jää ilman pisteitä, kaikki muut niitä saa...

Sit viel semmone kans et varmaan täytyy tuloksista sitte ottaa aina kuva joidenkin, varmaan meidän "tuomareiden", ja sama juttu muissa lohkoissa, koska ei niit kerkii esim kirjottelee ylös et sais esim erot kärkeen talteen tms..

Samaten on huono juttu et kerralla ruudulla näkyy vaan 8 parhaan tulokset, eli niit kuvia joutuu ottamaan kaksinkappalein..

Samaten korostaisin et koitetaan ottaa iisisti se eka mutka, koska vaikka suomiporukassa ajetaan niin rytisee. Nyt on huomattu et esim äsken lähdin sijalta 10, ja otin ihan iisisti koko kisan ja olin kolmas, eli porukka kuitenkin tekee niin paljon virheitä, ettei kannata pilata puolen porukan kisaa ekassa mutkassa, ennemmin jättäytyy vaikka 1-2sijaa..

Alotetaan nyt ensinnäkin siinä, et tässä nyt suomiporukallakin ajettuna niin edelleen ei ekaan mutkaan tulla mitenkään järkevästi vaan aina kolisee...katsokaa edessä olevia autoja ja jarruttakaa hyvissä ajoin, nyt tullaan omien jarrumerkkien mukaan niskaan...

Sit se itse avautuminen tähän:

Olen hyvinkin vakaasti sitä mieltä et unohdetaan normi kisoissa dynaaminen sää...

LR ja HR kisoja tietty määrä kaudella, sit joku tietty määrä dynaamisella säällä, ja loput kuivana.

Syystä? No siitä syystä, et ensinnäkin koko dynaaminen sää on täysin samanlainen aina, tietää etukäteen kierroksen koska se loppuu, ja siten voi varikkopysähdyksen ajoittaa aina oikein...

Toinen syy on se, että ajaa sit uralla, gp viikonloppua tai onlinea, niin vaikka ois bahrain, niin lähes varmasti jossain sessiossa sataa, monestikko formuloissa sataa koko kauden ajan joka kisassa vähintään yhdessä sessiossa?

Kun ei tässä aivan kaikkien suoritusta ole vielä nähnyt niin pelottaa aikalailla että tallipisteissä omppu ja player vetää kärkee. Kummiski ovat sen verra aktiivisesti pelailleet tuolla :D

Kun ei tässä aivan kaikkien suoritusta ole vielä nähnyt niin pelottaa aikalailla että tallipisteissä omppu ja player vetää kärkee. Kummiski ovat sen verra aktiivisesti pelailleet tuolla :D

Tuo voi pitää kyllä hyvinkin paikkansa. Kaksoisvoitto joka kisaan, niinkuin Brawnilla aikoinaan :D

No player tulee kyllä viemeen kisassa kuin kisassa, mutta että minä? hah.

Bahrain, monaco, brasilia, valencia. Noissa uskon et olen siellä top 5:ssä, mut muissa kyl jään sen ulkopuolelle :D Freqqe uutena tässä sarjassa, kyllä on myös kova, veikkaan sarjan kakkossijoitusta sinne. Myffe kyllä itsekkin vetää törkeän kovaa jos ei kolaroi ekassa mutkassa

Joo jos vaan ruoholta pysyn poissa ekalla kiekalla nii tulee lopputulos olemaa iha hyvä

Tosin minun ajosta ei tule mitään jos se ajolinja sitten päätetään kieltää.

Noniin huomenna se sitten alkaa, kuinka moni olisi halukas osallistumaan niihin "harjoituksiin"?

Pakkohan se on tulla, kerta se ajonuolihjärpäke on sallittu silloin siinä tiässä :D

tyhmää kun ei saa kuin harjoituskisaa....

tarttisko tehdä esim 100% kisa ja porukka ajelee miten lystää ja käy vaihtelee renkaita jne? Ja sit porukka lähtee sit pois ku tuntuu silt...

vai otetaanko monta 3kierroksen kisaa vai miten halutaan

tyhmää kun ei saa kuin harjoituskisaa....

tarttisko tehdä esim 100% kisa ja porukka ajelee miten lystää ja käy vaihtelee renkaita jne? Ja sit porukka lähtee sit pois ku tuntuu silt...

vai otetaanko monta 3kierroksen kisaa vai miten halutaan
Niin tätä juuri ajattelin, että miten porukka haluaa.

Itse tykkäisin enemmän juuri tuosta että millä keinoin tahansa yritetään saada mahd pitkä sessio, vaikka tuo 100% kisa. Mutta ihan sama. En ole varma pääsenkö huomenna paikalle, yritän ainaki.

Ja player sanos ny tuleeko tähä ajolinja vai ei.

Ehdotan, että harjoittelussa saa olla kaikki mahdolliset avut päällä, mutta kisassa ei mitään. Kukin reenatkoon siten miten parhaakseen näkee ;)

Itse ainakin haluaisin harjoittelussa opetella pääasiassa rataa eli pitäisin varmaan ajolinjan päällä, mutta muuten kaikki avut poissa. Ehkä loppuvaiheessa ilman linjaakin.

Ylös Bottom