Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Okei kiitos tiedosta, täytyy etsiä tuuraaja.Ite en noihi harkkoihi kerkee enkä kisaaMelbournes sitte mukana.
Noniin hyvä sekin tuli selvitettyäTuossa oli vähän epävarmuutta pääsenkö koko sarjaan, mut kyl siihen tulen.
Ehdotan, että harjoittelussa saa olla kaikki mahdolliset avut päällä, mutta kisassa ei mitään. Kukin reenatkoon siten miten parhaakseen näkee![]()
Joo voidaan, Pipix:kin laittoi että pääsee vasta 20.20 tulemaan.Joo, pietää vaa ajolinja päällä, kyllä mä sen sun ajolinjas siitä pöllin, kuten Saksassakin
Mutta olisiko mahdollista siirtää vähintään vartilla harjoituksia, olen tulossa, mutta myöhästyn varmaan sen verran muulloin, kun pitää tytöt pistää nukkumaankin...
Joo, pietää vaa ajolinja päällä, kyllä mä sen sun ajolinjas siitä pöllin, kuten Saksassakin![]()
Edelleen olen sillä kannalla että ajolinja mukaan. Edes mutkiin.
Postatkaas tähän listaan parhaat aikanne:
1.56.387
Meillä ei ollut renkaiden kulumista ollenkaan, joten sekin auttoi asiaa.Joo ei todellakaan ajolinjoja jos tommosia aikoja vedät, ite päässy koskaan alta 1.57 ja siihen 1.57 aikaankin vissiin kahdesti, muuten mennyt sinne 1.58-2.02 aikoihin.
Ratoja en osaa monacoa ja brasiliaa lukuunottamatta, mut jos nyt jo ajolinjoitta vedät 1.56 niin ei kyl puhettakaan linjoista ite kisas, muuten kyl lopetan koko sarjan :s