Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Tänää sitten harkat klo 20.00 yrittäkää mahdollisimman moni päästä paikalle, niin saadan porukka ensimmäistä kertaa kasaan :)

Ehdotan, että harjoittelussa saa olla kaikki mahdolliset avut päällä, mutta kisassa ei mitään. Kukin reenatkoon siten miten parhaakseen näkee ;)

Joo, pietää vaa ajolinja päällä, kyllä mä sen sun ajolinjas siitä pöllin, kuten Saksassakin :p

Mutta olisiko mahdollista siirtää vähintään vartilla harjoituksia, olen tulossa, mutta myöhästyn varmaan sen verran muulloin, kun pitää tytöt pistää nukkumaankin...

Joo, pietää vaa ajolinja päällä, kyllä mä sen sun ajolinjas siitä pöllin, kuten Saksassakin :p

Mutta olisiko mahdollista siirtää vähintään vartilla harjoituksia, olen tulossa, mutta myöhästyn varmaan sen verran muulloin, kun pitää tytöt pistää nukkumaankin...
Joo voidaan, Pipix:kin laittoi että pääsee vasta 20.20 tulemaan.

Pitäisiköhän tuonne ykkösviestiin laittaa "viralliset ajoavut" kohta. Tuo sopii hyvin, että ajolinja löytyy vielä harjoituksissa, mutta kisassa on sitten kaikki poissa. Harmittaa jos joku vetää kanttareiden yli tuhatta ja sataa traction controlli päällä spinnaamatta, puhumattakaan sadekisoista.

Ny ku Mäksä jättää harkat välii, ni oisko mahdollista saada harjoituksiin tuuraaja, niin olisi se ruudukko "täynnä" ;)

Noniin nyt menen tekemään servun, eli kaikki kynnelle kykenevät paikalle! :p

Jaa ei ehtinyt laittaa settejä ja vauhti tuli selväksi. Edelleen olen sillä kannalla että ajolinja mukaan. Edes mutkiin.

Postatkaas tähän listaan parhaat aikanne:
1.56.387

Leija_Speden kanssa oli hauskaa vääntöä noin 10 kierrosta :D taisin ajaa 21 kierrosta yhteensä

Paras aikani oli 1.56.459 kisabensat tankissa mutta ei ollut renkaiden kulumista. Ja vain 5 osallistui harjoituksiin :/ No toivottavasti kisaan pääsevät kaikki.

Edelleen olen sillä kannalla että ajolinja mukaan. Edes mutkiin.

Postatkaas tähän listaan parhaat aikanne:
1.56.387

Joo ei todellakaan ajolinjoja jos tommosia aikoja vedät, ite päässy koskaan alta 1.57 ja siihen 1.57 aikaankin vissiin kahdesti, muuten mennyt sinne 1.58-2.02 aikoihin.

Ratoja en osaa monacoa ja brasiliaa lukuunottamatta, mut jos nyt jo ajolinjoitta vedät 1.56 niin ei kyl puhettakaan linjoista ite kisas, muuten kyl lopetan koko sarjan :s

Joo ei todellakaan ajolinjoja jos tommosia aikoja vedät, ite päässy koskaan alta 1.57 ja siihen 1.57 aikaankin vissiin kahdesti, muuten mennyt sinne 1.58-2.02 aikoihin.

Ratoja en osaa monacoa ja brasiliaa lukuunottamatta, mut jos nyt jo ajolinjoitta vedät 1.56 niin ei kyl puhettakaan linjoista ite kisas, muuten kyl lopetan koko sarjan :s
Meillä ei ollut renkaiden kulumista ollenkaan, joten sekin auttoi asiaa.

Hyvin joo huomaa, että jotkut on pelannu "vähän" enemmän... no pitää alkaa vetää Time Trialia tolla radalla sunnuntaihin asti :D

Kokeilin muutaman kiekan ilman linjoja ja eihän siitä tullut yhtään mitään. Tosiaan renkaat ei kulunu ja engine oli fastilla kun tuon tein. Jos oli standardilla niin tuli noita 1.57 aikoja. Joten en mie nyt paljoa nopeempi ole.

Ylös Bottom