Vastaus: F1 2010 Online Lohko 2
Kai se pitää tulla tänne avautumaan tosta "hienosta" viimeisestä pistesijasta...
Aika-ajot meni aivan persiilleen... kolme nopeinta kierrostani hylättiin kaikki invalidatetteina, ja ajaks jäi huikea 2.03.615!
Lähtö oli sitten aivan unelma, pystyin väistään kolaroinnit, ja olin hetken jopa kakkonen. Siinä meni ainakin sitten nopeampi Lotus ja joku toinen ohi, mutta näytti siltä et pystyn ajaan sillä neljännellä sijalla, tiukkaa oli kokoajan.
Sitten alkoivat ongelmat... rengas räjähti kolmanneks viimesessä mutkassa, menin selvästi pitkäks, ja takas radalle tullessa joku rysäytti kylkeen. Noh, pari pyörähdystä, ja aattelin että onni kävi kun varikko oli noin lähellä. Varikkostoppi meni ihan mukavasti ja ulostauduin sieltä hienosti, ajoin ykkösmutkan ja pistin kaasun pohjaan. Mitäs muuta siinä sitten tapahtukaan, kun että se SAMA S**T*N*N RENGAS RÄJÄHTI UUDESTAAN

Voin sanoo ettei oo ikinä ennen keittänyt niin pahasti pleikkarin ääressä. Kai tätä on sitten pakko pitää jonkinlaisena torjuntavoittona, kun takana ei oo mikään mun lempirata ja tollaiset tapahtumat, niin pistetili silti avautui.
E: Mun kisan nopein kierros oli 1:57:061