Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Lopetan kanssa ajamiseni tähän, jos ei laiteta damageja cosmeticille. Neljä rengasrikkoa kolmessa kisassa, joissa kahdessa aiheutti ylimääräisen stopin. Päivityksen jälkeen voidaan kokeilla full damageja.
Täysin samaa mieltä. Tänään olisin ollut 4. ilman takarenkaan puhkeamista. Itellä on joka kisassa missä olen ollut niin rikkoutunut rengas ja siitä tullut ainakin +2-3 sijaa.

Joo, cosmeticille päivitykseen asti.. Parin sekan päässä suomifiniin ja rengas puhkeaa ekassa mutkassa.. 3-4 sijasta olisin kyllä taistellut muuten. :(

E: Nunnukka_ pitäähän ne pisteet hakea, vaikka miten menisi. Kyllä siinä tuli hammasta vähän purtua yhteen :D

E: Matias pois, kerta ei oo näkynyt.

Laitetaan vaan cosmeticille tästä eteenpäin. Pitäskö tohon matiaksen tilalle ottaa joku toinen vakikuski kun ei ole näkynyt yhdessäkään kisassa vielä? Malesian aika-ajossa kävi mutta quittasi kesken.

SuomiFIN, himmailes vähän sitä kaasujalkaa niissä mutkissa. Röyhkeästi saa tietysi ajaa ja kamppailla tiukasti omasta sijoituksestaan, mutta nyt on turhan usein sattunut haavereita ja muiden ajajien kanssa törmäilyjä. Tänään ajoit varsin tiukkaan mun perässä shanghain kisassa. Muutamassa mutkassa päästelit oikein kunnolla 200:taa pellolle vaikka edessä oli varsin tiukka neulansilmä. Onneksi tällä kertaa olin itse ulkolinjalla ja sinä päästelit tuhatta ja sataa sisäkurvista pellolle. Jos siinä kuitenkin olis ollu sisämutkas auto, et olisi kerenny kissaa sanoa ja niin sitä oltais käsikynkkää tienreunas manailemas, että kumpi sen virheen teki. :)

Tää oli sit Suomi ihan palautetta ettei mikään saarna tai palopuhe. Kunhan oot vaan jatkos vähän tarkkaavaisempi mutkissa ja jarruttelisit hyvissä ajoin ;)

Ekassa mutkassa oli pakko mennä ulkolinjalta, koska ei sisälinjalla ei ollut tilaa ja spinni syntyi siinä.

Ja Jontsa, mikä se tilanne pitkällä takasuoralla kun ohi yritän mennä niin yrität tuuppia pois radalta?

Pistetaulukko, tulokset ja seuraavan kilpailun tiedot päivitetty etusivulle.

Onkos meillä kaikki tulossa? Vielä kertaakaan ei oo ollut. :rolleyes:

Ihan muuten mielenkiinnosta kysyn, että ketkä kaikki tässä lohkossa ajavat käyttäen mitä tahansa ajoapua? :eek:
Itse en mitään käytä. :cool:

E: Tänään kisa full damageilla, kerta tuo päivitys tuli?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onkos meillä kaikki tulossa? Vielä kertaakaan ei oo ollut. :rolleyes:

Ihan muuten mielenkiinnosta kysyn, että ketkä kaikki tässä lohkossa ajavat käyttäen mitä tahansa ajoapua? :eek:
Itse en mitään käytä. :cool:

E: Tänään kisa full damageilla, kerta tuo päivitys tuli?

Voidaanhan tuo vetää Full Damagellakin, mikäli tuo päivitys toimii, tuleehan sekin testattua. Ite vedän pelkkä ABS päällä ja manuaalilla. Servua taas siinä kuuden jälkeen ja muistakaa kääntää kellot.

Voidaanhan tuo vetää Full Damagellakin, mikäli tuo päivitys toimii, tuleehan sekin testattua. Ite vedän pelkkä ABS päällä ja manuaalilla. Servua taas siinä kuuden jälkeen ja muistakaa kääntää kellot.

Tuo päivitys pahensi vaan asiaa ainakin noissa ajanottimissa tnää aamulla oli kisa Malesiassa niin näytti että yks kierros oli 7min just:D

En ehkä pääse tnään tulemaan tuli menoo neljältä enkä tiedä ehdinkö kisaa:(

Tuo päivitys pahensi vaan asiaa ainakin noissa ajanottimissa tnää aamulla oli kisa Malesiassa niin näytti että yks kierros oli 7min just:D

En ehkä pääse tnään tulemaan tuli menoo neljältä enkä tiedä ehdinkö kisaa:(

Eiei! Se kato näyttää yhteisajan.. Eli eka kierros vaikka se 1:25, toka 2:50, kolmas 4:15 ja niin edelleen. :p

Mut voi poistaa sarjasta. Ei voi sanoin kuvailla kuinka perseestä tää peli on! Tällä kertaa ei enään ole rengas ongelmaa, mutta edellä oleva spinnas niin väistin ja sain varikon läpiajorangaistuksen!

http://img534.imageshack.us/img534/6990/aikaajo1.jpg
http://img530.imageshack.us/img530/8770/aikaajo2.jpg
http://img163.imageshack.us/img163/4118/kisa1.jpg
http://img207.imageshack.us/img207/8861/kisa2.jpg

"Välikelillä" koko aika-ajo + kisa.:(

E: Ekassa mutkassa Nunnukan kanssa vääntöä, molemmat pitkäksi. // Muutama spinni silloin tällöin, kun iski ykkösen vahingossa silmään. // Puolessa välissä kisaa mutka pitkäksi, eikä saanut autoa hallintaan ollenkaan > suoraan ajolinjalle ja nunnukka osuu vähän ja etusiipeni irtoaa. Varikolla käydessä jarrutin liian myöhään (olevinaan) ja ajoin pojat nurin. Pysähdykseen meni semmoiset 18 sekuntia + huriselu. Siitä sitten koko kilpailun loppu yksin huristelua. :o

Eikös kaiken järjen mukaan tuo keli olisi ollut nopeampaa ajaa välikelinrenkailla eikä ihan WET:llä?

Mut voi poistaa sarjasta. Ei voi sanoin kuvailla kuinka perseestä tää peli on! Tällä kertaa ei enään ole rengas ongelmaa, mutta edellä oleva spinnas niin väistin ja sain varikon läpiajorangaistuksen!
Se tais tulla siinä, kun spinnasin siinä vipassa shikaanissa ja sä menit mun ohi oikasten sen shikaanin, niin peli ei sitä tiedä spinnasinko mä vai en ja se vaan "näki" sen, että sä menit mun ohi oikasten sen shikaanin, niin se sakotti siitä. Aika kakka, mutta peli tää vaan on niin ei se voi kaikkea tietää, kun se on koodattu silleen :/

Pistetilanne:

Kuljettajat

1. Simo911 | 93
2. Olvi- | 80
3. Nunnukka | 76
4. CT-FighterFIN | 61
5. SuomiFIN | 50
6. klonkku666 | 28
7. civilixi | 20
8. SizeFIN | 20
9. adamdam1 | 20
10. Jontsa93 | 18
11. Joshua900 | 12
12. slex | 10
13. skog80 | 2
14. Martti93 | 0

Tallit

1. K.O. Racing | 128
2. PC-Racing | 103
3. Mario Karting | 76
4. Turun Vauhtiveikot | 65
5. VS-Racing | 61
5. JM Motorsport | 40

Vähän harmittaa kun nyt olis voinu Simoakin ehkä hieman haastaa ihan ajamalla, kisaan lähtiessä muuttelin vähä säätöjä enkä kattonu renkaita ollenkaan, ni heitti sitte automaationa alle välikelin pyörät ja pito oli tosi huono, yli 2 sekkaa per kierros tuli niiden takia takkiin, koitin ajella muutaman kierroksen niiden kans ja site kierroksella 6 tulin hakee ihan kunnon sadepyörät alle ja heti kierrosajat parani 2,5 sekkaa. Mutta sitte pitiki kituutella niillä maaliin eli sit ku Simo ja muut kärkityypit oli käyny varikolla ja olin kakkosena ni renkaat oli jo keltasella ja piti koittaa niitä säästellä, siltiki viimeset about 7 kierrosta kaikki renkaat punasella ja lopussa oli jo 4-5 sekkaa tippunu kierrosaika :P

Nii ja aikasemmin kyseltyihin ajoapuihin ni itellä ei oo mitään käytössä

Se tais tulla siinä, kun spinnasin siinä vipassa shikaanissa ja sä menit mun ohi oikasten sen shikaanin, niin peli ei sitä tiedä spinnasinko mä vai en ja se vaan "näki" sen, että sä menit mun ohi oikasten sen shikaanin, niin se sakotti siitä. Aika kakka, mutta peli tää vaan on niin ei se voi kaikkea tietää, kun se on koodattu silleen :/

Joo siitä se tuli. Ei vaan enään itseä nappaa pelata tällästä kakkaa, kun tottunut parempaan. Ei oo ikinä näin huonoa onlineä tullut pelattua, muuten ihan hyvää ajanvietettä mutta rengasrikot ja väärät rangaistukset vie fiiliksen ajamisesta.

Ylös Bottom