Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 -peliseura

Player9

Active Member
Eli täällä voi sopia yksittäisiä kisoja ja keskustella niihin littyvistä asetuksista.

Pieni käytöskirja

-Älä törmäile tahallasi. Vahinkoja sattuu ja jos pahasti käy, niin kohteliasta on jäädä odottamaan että hiekalle pukkaamasi kilpakumppani pääsee edellesi.
-Älä oikaise shikaaneja. Kanttareiden päältä saa ajaa, mutta törkeitä oikomisia ei hyvällä katsota. Jos esim. shikaani menee liian myöhäisen jarrutuksen takia suoraksi ja hyödyt siitä ohittamalla, niin päästä ohittamasi kilpakumppanit takaisin edellesi.
-Peittelystä. Ohituslinjan saa peittää, mutta toivottavaa on, että suoralla ei ajeta sik-sakia, vaan sitä ajolinjaa muutetaan kerran ja sen jälkeen jos kaveri vaihtaakin toiselle puolelle, sitä ei enää peitetä. Kunnon kuski osaa sitten jättää jarrun myöhäiselle pitääkseen sijoituksensa.
-Älä lähde kisasta kesken pois, vaikka et pärjäisikään.
-Olkaa kärsivällisiä uusien kuskien kanssa. Kaikki eivät ole Räikkösiä ekoissa kisoissa.
-Älkääkä missään nimessä kostako, jos joku on tönäissyt. Hyvin tuomittavaa.


Nämä ovat vain ohjeita, mutta odotamme että näitä pääpiirteiltään noudatetaan. Voi olla nimittäin kutsut kisoihin tiukassa, mikäli sikailua esiintyy

Tänään illalla olisin ainakin järjestämässä pelisessiota tuossa klo 18 jälkeen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Hieno homma. Täältä löytyy ainakin yksi osallistuja.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Minä myös mukana tosiaan, ja ehdotan et radaksi bahrainia vaikka siitä en itse tykkää, mutta jokainen saisi "ilmaista" treeniä mestaruussarjan avaukseen.

Kisan pituudeksi ehdotan 50% koska tuo 20" tuntuu liian lyhyeltä (vai olikos siellä välimuotoja 30 tai 40...jos on niin 30 vois olla jees)

Kaikki säännöt päälle, varikko jutut pakotetusti manuaaliksi ja ajo apuina sallittais vain automaattivaihteet ja abs jarrut pädikuskeille
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Mites tuo online nyt toimii, et miten löydän oikeeseen peliin?
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Ei ehkä liity aiheeseen, mutta olisko huomenna kisaa myös?
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Tulkaapas nyt pelaamaan..PSN: Martti93 lisäkkää kaveriks jos haluatte pelaamaan nettiin kisoja!! täälä on jo pari tyyppii mukana eli mukaan vaan!
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Ei ehkä liity aiheeseen, mutta olisko huomenna kisaa myös?
Tämä nimenomaan liittyy aiheeseen :D eli en minä ole ainoa joka näitä kisoja voi järjestää, kuka vaan voi :)

Ja vastaus kysymykseesi, niin joo näillä näkymin järjestän huomennakin pelisession.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

huomenna oon koko päivän pois kotoa, eli ei tuu yliannostusta pelaamisesta...tulen ajamaan itsekkin siis illalla
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Mö voisin tulla ajeleen, kun sai tommosen uuden ratinkin hommattua, jos ei niin pahasti jäis teistä :)

PSN: civilixi
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Mä tuun sitte heti mukaan iltakissoihin, kun toi per**leen auto pysyis radalla eikä sen vieressä... :D
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Pistäkääs minullekkin kutsua sitten kun menette ajelemaan. Koko päivä aikaa ajella.
 
Ylös Bottom