Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 -peliseura

Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Niin, ja tulkee mielellään irkkin pyörimään niin saa paremmin sovittua ja rupateltua asioista. :)
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Joo tossa tuli pari kisaa vedettyä äsken, niin pakko pitää vähän taukoa :D Mutta vähän myöhemmin voitaisiin ottaa 12 tyypin kilpailu.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Hei. olin pelailees tos säbä pelejä niin nyt oon himas niin voisin tulla kans mukaan pelailee..koska lisää? PSN: Martti93 lisäilkää jos tarvitaan pelaajia.olen valmis tulemaan.:)
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Hei. olin pelailees tos säbä pelejä niin nyt oon himas niin voisin tulla kans mukaan pelailee..koska lisää? PSN: Martti93 lisäilkää jos tarvitaan pelaajia.olen valmis tulemaan.:)
Tässä keräilen juuri porukkaa, ja sen jälkeen käyn syömässä. Laitan viestiä sitten kun ollaan menossa
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Joo olit mun peräs tulos lujaa:D no katoin vipalla kierroksella vipassa mutkassa että mitä ku oli 2 pelaajaa pellolla niin jotenki meni sekaasi ja jarrutus meni pitkäksi ja tuli osumaa ja 5 sija:D iha jees kisa..joku vaa ajo kylkee ekal kierroksella niin ei voinu enää taistella voitosta. kuuden mais sit uutta ja toivoisin monacoa:D tykkään siitä paljon :D vaikka se on aika ahdas ja suurin osa vihaa sitä:D mut toivotaan toivotaan..
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Joo olit mun peräs tulos lujaa:D no katoin vipalla kierroksella vipassa mutkassa että mitä ku oli 2 pelaajaa pellolla niin jotenki meni sekaasi ja jarrutus meni pitkäksi ja tuli osumaa ja 5 sija:D iha jees kisa..joku vaa ajo kylkee ekal kierroksella niin ei voinu enää taistella voitosta. kuuden mais sit uutta ja toivoisin monacoa:D tykkään siitä paljon :D vaikka se on aika ahdas ja suurin osa vihaa sitä:D mut toivotaan toivotaan..

Ite voisin jatkaa siinä 18.20-18.30
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Pelaaja1; sanoi:
Ite voisin jatkaa siinä 18.20-18.30
Joono kaveriki tulis siihen aikaan niin jos aloitetaan siinä 19 jälkeen niin olisi paljon porukkaa ja olisi hauskaa:D ajetaan sitten monta ettei vaan yhtä sillä tykkään nettipelistä ja haluaisin ajaa "tuttujen" kanssa että tietää ettei ne aja tahallaan perään.
:mad:
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Täällä ollaan ainakin osallistumassa klo 22 jälkeen alkaviin kisoihin.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

ajetaan sitten monta ettei vaan yhtä sillä tykkään nettipelistä ja haluaisin ajaa "tuttujen" kanssa että tietää ettei ne aja tahallaan perään.
:mad:

Eipä täälä kovin moni varmaan tahallaan toisten perään ajele. Ensimmäinen mutka on aina melko vaikea rasti ja niissä niitä ongelmia saataa olla. Vahinkojahan aina tapahtuu, sen koki Pelaaja1 Monzassa. Meikäläinen veti 350 km/h imusta perään :D
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Joo itse en pääse ihan vielä osallistumaan, kun pikkuveli on kipeänä ja katsoo tuosta mun telkkarista piirrettyjä niin odottelen sen aikaa :D
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Joo itse en pääse ihan vielä osallistumaan, kun pikkuveli on kipeänä ja katsoo tuosta mun telkkarista piirrettyjä niin odottelen sen aikaa :D

Siis mites se oikeesti menikää, sä katot piirrettyjä ja veli on kavereillaan :D
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Ja näin meni kisa päin puuta. Alussa heti joku tulee perään ja sen jälkeen ei enää luonnistunut ollenkaan.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

"F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Eli täällä voi sopia yksittäisiä kisoja ja keskustella niihin littyvistä asetuksista.

Pieni käytöskirja

-Älä törmäile tahallasi. Vahinkoja sattuu ja jos pahasti käy, niin kohteliasta on jäädä odottamaan että hiekalle pukkaamasi kilpakumppani pääsee edellesi."

Tässä pieni pätkä käytöskirjasta. Tätä rikkomusta alkaa pikku hiljaa näkyä yhä useammin joten ketkä ei osaa/halua/kiinnosta ajaa kunnolla niin älkää sitten tulko.Muitten kisat menee pilalle jos muut alkaa kolaroimaan..Jos ajatte seinään niin pysähtykää vaikka sivuun siksi aikaan että takana tuleva pääsee ohi..Viime kisassa monacossa tietty henkilö ajoi kolarinsa jälkeen suoraan keskelle tietä ja ajoi kylkeeni joten en haluaisi nähdä tämmöisiä tapahtumia enää uudelleen..KIITOS!
 
Ylös Bottom