Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 -peliseura

Vastaus: F1 2010 -peliseura

Jos menee yli 12 niin otetaan vaan mukaan, jos vaikka tulee poisjääntejä.

Itse olen lomalla tällä hetkellä kiekosta ja työtkin alkavat vasta elokuun lopussa, eli mulle käy periaatteessa mikä päivä vaan. Joten kertokaahan omia mietteitä ajankohdasta.
 
Vastaus: F1 2010 -peliseura

1. Player9 - karppane
2. Olvi- - Olvi-
3. Jabajaba - Jaba82
4. Martti93 - Martti93
5. Tompson - Tomperton
6. Patasydän - qolazor
7. Juhohfin - Juhohfin
8. teppoil - teppoil
9. Tuohinnen - kiekkoleijona
10. Hernerokka - Suomi-Rampa
11.
12.
 
Vastaus: F1 2010 -peliseura

1. Player9 - karppane
2. Olvi- - Olvi-
3. Jabajaba - Jaba82
4. Martti93 - Martti93
5. Tompson - Tomperton
6. Patasydän - qolazor
7. Juhohfin - Juhohfin
8. teppoil - teppoil
9. Tuohinnen - kiekkoleijona
10. Hernerokka - Suomi-Rampa
11.leejuhlee - leejuhlee
12.
 
Vastaus: F1 2010 -peliseura

Mulla alkaa loma perjantaina, joten sen jälkeen esim. ensi viikolla käy hyvin miten vaan. Mieluiten kuitenkin ma-to...
 
Vastaus: F1 2010 -peliseura

Mulle käy oikeastaan mikä päivä tahansa tällä hetkellä, kunhan ennen ensi viikon perjantaita.
 
Vastaus: F1 2010 -peliseura

1. Player9 - karppane
2. Olvi- - Olvi-
3. Jabajaba - Jaba82
4. Martti93 - Martti93
5. Tompson - Tomperton
6. Patasydän - qolazor
7. Juhohfin - Juhohfin
8. teppoil - teppoil
9. Tuohinnen - kiekkoleijona
10. Hernerokka - Suomi-Rampa
11. leejuhlee - leejuhlee
12. Jontsa - jontsa93
 
Vastaus: F1 2010 -peliseura

Vois puhaltaa pölyt F1:n kotelosta ja tulla mukaan jos poisjääntejä tulee. Itelle sopii parhaiten su-to illat.

1. Player9 - karppane
2. Olvi- - Olvi-
3. Jabajaba - Jaba82
4. Martti93 - Martti93
5. Tompson - Tomperton
6. Patasydän - qolazor
7. Juhohfin - Juhohfin
8. teppoil - teppoil
9. Tuohinnen - kiekkoleijona
10. Hernerokka - Suomi-Rampa
11. leejuhlee - leejuhlee
12. Jontsa - jontsa93
13. Lappe - Lap_pe
 
Vastaus: F1 2010 -peliseura

Nyt sitten vaan miettimään ensimmäisen kisan asetuksia. Olisiko ihan 15 min aika-ajot ja 40% kilpailu? Equal vai 2010-autot?

Ja jos nyt joku on linjoilla, niin Olvin kanssa ollaan juuri ajelemassa eli tere tulemast.
 
Vastaus: F1 2010 -peliseura

Nyt sitten vaan miettimään ensimmäisen kisan asetuksia. Olisiko ihan 15 min aika-ajot ja 40% kilpailu? Equal vai 2010-autot?

Ja jos nyt joku on linjoilla, niin Olvin kanssa ollaan juuri ajelemassa eli tere tulemast.

Hmm, täällä olis yks linjoilla oleva, mutta mites me sitten liitytään, kun pitää mun tietääkseni lisätä kaverilistalle henkilö, jolle haluaa lähettää inviten.

E: Mulle käy noi asetukset, ja Equal-autot.
 
Vastaus: F1 2010 -peliseura

Nyt sitten vaan miettimään ensimmäisen kisan asetuksia. Olisiko ihan 15 min aika-ajot ja 40% kilpailu? Equal vai 2010-autot?

Olisko kaikki avut pois? ja toi kisan pituus on hyvä. Equal autot olis hyvä ku ei tiedä kaikkien tasoo niin on sit kaikilla yhtä hyvä auto.

Ja mulle käy mieluiten iltaisin ja ke - su päivinä
 
Vastaus: F1 2010 -peliseura

Tarkotin niitä ajoapuja. Eli sais olla automaattivaihteet ja sit kuvakulma kuinka haluaa, mutta kaikki ajolinjat ja nää muut pois.
Käyhän tuo ja radan voisi valita ihan randomina, niin kukaan ei saa etulyöntiasemaa harjoittelemalla :p
 
Vastaus: F1 2010 -peliseura

Tällä viikolla minulle ei käy perjantaina kun osallistun xbox-puolen bfbc2 papat vs juniorit-peliin joka alkaa klo 22.00 ja lauantai-ilta on vielä auki. Sunnuntaina en pysty osalistumaan ennen klo 21.00, f1-sarjassa mukana olleet tietää miksi. Ensi viikolla sopii mikä päivä tahansa kunhan ajetaan illalla. Mitä myöhempään sen parempi.

Asetuksista sen verran että niistä ei ole väliä mitkä ne ovat kunhan kuvakulma on vapaasti valittavissa, muuten määrätyllä kuvakulmalla ennenkin pelanneet saavat turhan paljon etu muiden joutuessa muuttamaan omia tottumuksiaan.
 
Vastaus: F1 2010 -peliseura

Ehdotan/kannatan asetuksiksi, että automaattivaihteet on sallittu ja kuvakulma vapaa, mutta muut ajoavut kielletty.

Olisiko mielummin 40 % kisan sijaan parempi ajaa kaksi 20 % kisaa + 15 min aika-ajot? Ei tarvitsisi tauon jälkeen tahkota samaa rataa liian pitkään.

tai

- Ajetaan kalenterin kaikki 19 kisaa läpi.
- 3 kierroksen kisat ilman aika-ajoja.
- Lähtöjärjestys edellisen kisan käännetty.
- Equal-autot.
- Ajolinja ja automaattivaihteet sallittu. Muut ajoavut kielletty.
- Dynaaminen sää.

Ainakin viimeksi tämä jälkimmäinen oli lystiä ja pääsisi verestämään kaikkia ratoja! Aikaa taisi mennä 2,5h.
 
Vastaus: F1 2010 -peliseura

- Ajetaan kalenterin kaikki 19 kisaa läpi.
- 3 kierroksen kisat ilman aika-ajoja.
- Lähtöjärjestys edellisen kisan käännetty.
- Equal-autot.
- Ajolinja ja automaattivaihteet sallittu. Muut ajoavut kielletty.
- Dynaaminen sää.

Kannatan.
 
Vastaus: F1 2010 -peliseura

Olisiko mielummin 40 % kisan sijaan parempi ajaa kaksi 20 % kisaa + 15 min aika-ajot? Ei tarvitsisi tauon jälkeen tahkota samaa rataa liian pitkään.

tai

- Ajetaan kalenterin kaikki 19 kisaa läpi.
- 3 kierroksen kisat ilman aika-ajoja.
- Lähtöjärjestys edellisen kisan käännetty.
- Equal-autot.
- Ajolinja ja automaattivaihteet sallittu. Muut ajoavut kielletty.
- Dynaaminen sää.
Kannatan kumpaakin, ensimmäisellä ajokerralla voisi ajaa tuon kalenterin läpi ja sitten seuraavalla kerralla kaksi 20% kilpailua aika-ajojen kera eri radoilla.
 
Vastaus: F1 2010 -peliseura

- Ajetaan kalenterin kaikki 19 kisaa läpi.
- 3 kierroksen kisat ilman aika-ajoja.
- Lähtöjärjestys edellisen kisan käännetty.
- Equal-autot.
- Ajolinja ja automaattivaihteet sallittu. Muut ajoavut kielletty.
- Dynaaminen sää.
Joo tuota kannatan, jos parissa kisassa vähä epäonnistuu niin on silti vielä hyvät mahdollisuudet "koko sarjassa".(Ellei joku aja ku Vettel:D)
 
Ylös Bottom