Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 -peliseura

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

No oisko tänää mikillisiä kuskeja tulossa tossa klo: 21:n aikoihin pitää vähän hauskaa :D
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

No oisko tänää mikillisiä kuskeja tulossa tossa klo: 21:n aikoihin pitää vähän hauskaa :D

On muuten nuo mikit todella raivostuttavia tuossa mestaruuskaudessa...meni itelläki kolmesti ainakin mutka pitkäksi kun joku kirkui mikkiin. Tarttis kieltää kokonaan kisan aikana puhuminen..lobbyssä ihan ok varsinkin ku ei chättiä oo, mut kisan aikana...puuh
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

On muuten nuo mikit todella raivostuttavia tuossa mestaruuskaudessa...meni itelläki kolmesti ainakin mutka pitkäksi kun joku kirkui mikkiin. Tarttis kieltää kokonaan kisan aikana puhuminen..lobbyssä ihan ok varsinkin ku ei chättiä oo, mut kisan aikana...puuh

Mute, tosin se pitää tehdä jo lobbyssa. Mutta toisaalta, olisi se ainakin itsestä ollut todella ankeaa ajaa 20 kierrosta ilman Timpan ja Ippen kanssa puhumista. Voihan se toki olla ärsyttävää jos kaikki höpöttävät mikkiin, mutta 3-4 mikkiin puhujaa ei pitäisi olla hirveä rasite ja kuten sanoin, mutella pystyy vaikuttamaan.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

En uskonu et mutelle on tarvetta kun on aina ollut hyvien tapojen mukaista pitää suunsa kiinni kisan aikana ettei muita häiritä, ja täälläkin joka lohkossa asiasta oli puhetta.

Ja kyl se on rasittavaa jos on todella tiukat paikat ja yks kaks joku alkaa lähes kirkumista muistuttavalla tavalla kiroamaan kuulokkeisiin. Yhdessäkin tilanteessa olin saada sydärin ja menin todella pahasti leveäksi mutkan.

Näis normi kisois on ihan yks hailee, mut nois mestaruussarjan kisoissa ainakin itse olen huomattavasti vakavemmin mielin mukana ja siinä kyl häiritsee pahasti, noh, ens kerralla kyl mutelle kaik
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

En uskonu et mutelle on tarvetta kun on aina ollut hyvien tapojen mukaista pitää suunsa kiinni kisan aikana ettei muita häiritä, ja täälläkin joka lohkossa asiasta oli puhetta.

No eikös ne Jean Todtit sun muut huutele pitkin kisaa sinne kuskin korvaan kaikkia hävyyttömyyksiä? Keskity, Mäksä, keskity! :)
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

No eikös ne Jean Todtit sun muut huutele pitkin kisaa sinne kuskin korvaan kaikkia hävyyttömyyksiä? Keskity, Mäksä, keskity! :)

Liostava kommentti MS :D
Mutta niinhän ne tekee, ja jopa kuski huutelee takasin sinne tollopäällikölle... Paitsi ettei Todt tuskin huuda kellekkä kesken kisaa :p
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Liostava kommentti MS :D
Mutta niinhän ne tekee, ja jopa kuski huutelee takasin sinne tollopäällikölle... Paitsi ettei Todt tuskin huuda kellekkä kesken kisaa :p
Mutta ei ne varmaan kilju siellä tai huutele toisille kuskeille :D
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Itse voisin tänään ajaa joskus n.klo 21.15. Ja mikki löytyy.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Joo itseänikin mestaruussarjassa häiritsi juttelut varsinkin jos joku jtn rääkäisi

Räkästä lainaten:
"Don't talk to me in the middle of a corner!"
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Ei mun mielestä se höpöttely ole haitaksi. Yleensä porukat on hiljaa kun keskittyy. Itse laitan napin mutelle siitä syystä ettei omat kiroilut kuulu linjoille kun menee joku mutka pitkäksi jne.

mutta silti en tykkää jos on kauheeta karjumista.

Hyvä on availla mikkiä jos saavuttaa toista ja haluaa ohi niin voi kertoa toiselle vaikka olevansa sisäpuolella, jottei toinen tule päälle jne. Tai tyyliin "varokaa mä spinnasin x kurvassa ja olen radalla poikittain"..
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Olisko tänää mahdollista ajaa jopa pientä kautta??? Ku ei oo ollu vähään áikaan näitä kisoja??
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

mä voisin väännellä ainaski vähäc ku kaverilta tuo f1 lainassa ja jos pelisessio loppuu ennen 2.30 niin hyvä ku alkaa ducksien peli.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

E: Ei näyttänyt pelureita löytyvän.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

oiskos porukalla intoa pelailla tänään vaikka tossa kasin maissa?
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Olisin tekemäs nyt kello 18:00 - 18:15 aikana servua. Jos kiinostaa tulla mukaan niin lisäilkää PSN: Jontsa93 niin pistän inviten! Viimeistään kello 18:15 starttaa formulat liikenteeseen. Pistäkää inviteä sitä ennen jos haluatte mukaan :)
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Toiseen kisaan pääsee vielä mukaan. Se alkaa noin 30-40 min päästä
 
Ylös Bottom