Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 -peliseura

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Oisit vaa leija ajanut loppuun. Siellä oli monenlaista kohellusta Melbournessa (ainakin mulla) kahella viimesellä kierroksella. Tipuin toisesta viimeiseksi :D

Huomattavaa oli noissa kahdessa kisassa, että saksassa pysyin jotenkin vauhdissa mukana mutta melbournessa en sitten ollenkaan. Joko kuskissa vikaa tai pitää vähän etsiä itselle sopivammat säädöt..ja treenata lisää.

Tiukkaa vääntöä oli vaikka ei puskuripuskurissa ajettukkaan. Joka kierros piti ajaa niin kovaa kun saa itsestä irti ja siksi tulikin muutama spinni. Saksassa puhkesi kumi siinä suht alussa joten siinä vierähti aikaa ja vaikka pitstop oli automaatilla ajoi mun lotus kuski sen boxin pitkäksi joten meni aikaa kun ne mekaanikot työnsi sen auton siihen ruutuun.

Melbournessa ei vauhti riittänyt mutta ajattelin ajaa kisan kiltisti loppuun niin sieltähän se Olvi tuli perä edellä vastaan ja sijoitus parani hieman.

Pitäisi saada enempi porukkaa serverille, voisi ottaa ehkäpä 10% kisoja ja sopia varikkokäynnistä tms, koska jos jollain leviää pelit ekojen kierrosten aikana se 20% kisa on pitkä aika odotella.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Opit ei ainakaan potki. Sun yhteys pissii jos tolleen pätkii. Käytätkö selainta vai erillistä clienttiä irkkaamiseen?

selainta :o Siitä on apauttiarallaa 12 vuotta kun olen kunnon irkkiä käyttänyt, niin ei vanha enää osaa...
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei oikein saa tuosta pelistä muuta iloa kuin online-ajojen kautta. Haussa reilua peliseuraa, saa lisätä vapaasti: MythicSpirit
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Pelaakos kukaan enää 11 aikaan tai sen jälkeen. Vois itekki ajella suomalaisten kans vaikka paska oonki. :D
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Mite saa mikin äänet kuulumaa paremmi? Ikinä saa mitää selvää
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Täällä ois pelit pystyssä, 4 pelaajaa tällä hetkellä :) Ei mitään tosikko ajelua, mutta hauskaa tosin on :D
 
Ylös Bottom