Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Rakkaat ketjuun kirjoittavat formulastarat huomio.
Pidetään hankintahypehöpöstely poissa ketjusta sen lukuarvon ylläpitämiseksi.
Nämä keskustelut voidaan käydä vierailijaviestein, yksityisviestein tai Yhteiset-alueelta löytyvissä hankintahekumointi-ketjuissa.

Myös F1 2010-peliin liittymättömät Formula-pelikeskustelut on suotavaa käydä muualla.

Emmehän halua, että ketju keskeytyy huonoihin säätöihin tai spinnaukseen shikaanissa?
Turva-auton perässä ei kuitenkaan ajella, mutta koitetaan pysyä kierroksella.

Terveisin
Jacques Vinnieneuve, KonsoliFINin oma paalupaikkamies.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

F1 2010 näyttää olevan Gamescom:ssa Saksassa joka järjestetään 18.8-22.8. Saadaan varmaan silloin viimeistään uutta gameplay-kuvaa.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Toivottavasti edes tässä on wheel to wheel efekti. Missään muussa pelissä ku tocassa ja gp4:ssa en ole nähny.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Mikäs se semmonen wheel to wheel efekti on?

Siis se kun open wheeleissähän on se vaara että jos renkaat koskettaa vähä rajummi nii toine auto saattaa hypähtää ja pahimmillaa vetää voltit
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

[video=youtube;bWwMR-0JYdw]http://www.youtube.com/watch?v=bWwMR-0JYdw[/video]
ton perusteel ois ylikääntyvät renkaat ja se et vaik ratti on tapissa ni renkaat viel kääntyy ongelmat korjattu..


ps. vihdoin laittoivat vpd:ssä ålandin ennakkovarauksiin tuon kun laitoin asiasta mailia, joten nyt on tämäkin ennakkotilattuna :)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Uusia kuvia.
C.jpg

B.jpg

53062790.jpg
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

[video=youtube;bWwMR-0JYdw]http://www.youtube.com/watch?v=bWwMR-0JYdw[/video]
ton perusteel ois ylikääntyvät renkaat ja se et vaik ratti on tapissa ni renkaat viel kääntyy ongelmat korjattu..

Pakko kyl kysyy et missä kohtaa renkaat "ylikääntyy" tai ratti ja renkaat kääntyy eritavoin? Yritin meinaa ite kattoa videon monta kertaa putkeen, eikä moinen "hypänny" silmille.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Tossa videossa nimenomaan näkyy että se on korjattu :D

tässä näkyy kun ratti on kääntynyt maximiin niin renkaat jatkaa kääntymistä, lisäksi renkaat kääntyy luonnottoman paljon, kuten ne on kääntyneet kaikissa ps2:n f1 peleissä jo.

[video=youtube;g1rxPGJwyUo]http://www.youtube.com/watch?v=g1rxPGJwyUo[/video]
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Aivan joo. Silmät ristissä puoliunessa ei kannata näemmä tulla mitään kattomaan :D. Selvästihän kirjoitit jo aiemmin et ne on korjattu. Katoin meinaa et vieläkö ne korjattais :D Pahoitteluni!
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Onkohan peli niin realistinen, että ohituksia ei saa aikaiseksi radalla vaikka mitä yrittää? Ohitukset onnistuu vaan varikkokäyntien aikana :)

Anyway... Hyvältähän toi näyttää. Pystyyköhän tolla padilla pelaamaan vai onkohan se ratti pakkohankinta? Kun ei oo oikein mitään mihin tota rattia olkkarissa virittelis kiinni.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Pystyyköhän tolla padilla pelaamaan vai onkohan se ratti pakkohankinta? Kun ei oo oikein mitään mihin tota rattia olkkarissa virittelis kiinni.
Kyllähän sitä voi padillakin pelata ihan hyvin.

Tällainen löytyi, aika karmea äänenlaatu, mutta näkyy vähän Singaporea ja Abu Dhabia :)

[video=youtube;3RpK7ApqWEM]http://www.youtube.com/watch?v=3RpK7ApqWEM[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Onkohan peli niin realistinen, että ohituksia ei saa aikaiseksi radalla vaikka mitä yrittää? Ohitukset onnistuu vaan varikkokäyntien aikana :)

Nooh, mutta tällä kaudellahan on nähty paljonkin ohituksia ihan ajamalla.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Mun Mielest luin jostain että ei ole mitään eroa jos ajaa Ohjaimella tai Ratilla.
;)

Korjatkaa jos olen väärässä:D
 
Mun Mielest luin jostain että ei ole mitään eroa jos ajaa Ohjaimella tai Ratilla.
;)

Korjatkaa jos olen väärässä:D

Jossain testis oli juttua et ilman ajoapuja ratti lähes välttämätön, niin vaikea se on, ajoavuilla sit pädillä toki myös ajettavassa mallissa. Ja toki on eroa ratilla ja pädillä, ei niitä ny voi ees verrata
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Juu, tuli tossa viikko sitten hommattua tartti, niin kyllä noi autopelit on ollu järestää helpompia nytte ratilla, kun mitä ohjaimella oli... Joten eiköhän se tämäkin ole helpompi ratilla, mieti ny vaikka ohjauksen sädettä mitä on ratilla verrattuna vasemman tatin kääntöpiiriin ;)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

On kyllä itsellä pistäny tän pelin odotus miettimään ratin hankintaa. Ehkä ensin kahtelen millanen toi on padilla ajaa ja jos se suht samalla lailla menee ku F1CE niin saattaapi välttää mulle.

Ja muutenkin siinä olis kauhia käytännön järjestely tonne olokkariin saaja se ratti jotenki järkevästi.. puuttuu pöytä ja tuskin sitä lattiallakaan on kovin kummosta pelata ;)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Mun Mielest luin jostain että ei ole mitään eroa jos ajaa Ohjaimella tai Ratilla.
;)

Korjatkaa jos olen väärässä:D

Twitterissä Steve Hood sanoi ratin hyödyn olevan noin 0.3 sekuntia. Ja eiköhän se peli ihan yhtä pelattava ohjaimella ole kuin kaikki aikaisemmatkin F1-pelit. Itse ainakin tyydyn ohjaimeen kun ei rattiin rahat riitä, löytyy tosin PS2:lta vanha Ferrari Thrustmaster, mutta taidan silti pysyä ohjaimessa. :D
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Kun ei oo oikein mitään mihin tota rattia olkkarissa virittelis kiinni.

Tämmöinen löytyy omasta vaatekaapista ja ajoittain olohuoneesta. Ei tuo tietysti niin vakaa ole kuin kunnon pöytä tai ajokaukalo, mutta mielestäni hintansa väärti. Varsinkin jos on tarve ratkaisulle jonka saa tarvittaessa myös pois tieltä piiloon.
 
Ylös Bottom