Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Online ketjusta jatkan keskustelua tänne.

Eli miten lisenssijuttuihin voi liittyä 12pelaajan moninpeliin? Lisenssi kuitenkin antaa pelata kisoja 24 kuskin voimin.

Muistan kyl et mainittiin lisenssin rajoittavan sen, ettei kuskit voi kausien edetessä vaihtaa talleja, mut miten se voi rajoittaa moninpelin 12:sta ihmispelaajaan

Mun mielest ne CM vetos siihen koko ajan että tämä on heidän ensimmäinen f1-peli ja että peliin oli laitettu ja paljon muuta kuten tämä Live the live ja se uus Sää juttuu en ole ihan varma asiasta ;D
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Mun mielest ne CM vetos siihen koko ajan että tämä on heidän ensimmäinen f1-peli ja että peliin oli laitettu ja paljon muuta kuten tämä Live the live ja se uus Sää juttuu en ole ihan varma asiasta ;D
Voi olla näinkin, mutta olin joskus kuulevinani myös sellaisen selityksen, että se liittyisi jotenkin lisenssiin. Pitää katsoa se Steve Hoodin haastattelu uudestaa, koska siinä oli muistaakseni puhetta siitä.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

F1 2010 on mennyt 'kultaan' Xbox 360 ja PC:n osalta, PS3 pitäisi mennä myös lähiaikoina.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Hyvä että tuli tuo alasarjaki. Meinasin just ehdottaa eilen tuota kun varmasti noita halukkaita on ajelemaan Suomi-porukalla : ) .. Itse en viitsi lähteä mukaan kun tosiaan ei ole tuota takuuta a) netistä ja b) säännöllisestä pelaamisesta .. kun on tuota ohjelmoo sen verra päivittäin .. : ) Ehkä muutaman kerran käyn netissä veteleen ja testaileen että miten toimii mut muuten varmaan enimmäkseen pelaan offlinessa. Ainaki aluks.

Hirvee reeni on kyllä päällä tuolla ratilla. Tympäsee jos pitää sitten tän pelin aikana opetella rattia käyttämään, eikä pääse heti nauttimaan itse pelistä :p
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Outoa, ettei PS3 versiota ole näytetty noissa gameplay videoissa, vaan on aina ollut kyse Xboxin versiosta. Onkohan kyse jälleen kerran siitä, että PS3 version grafiikka on sen verran huonompi, ettei sitä kehdata esitellä etukäteen? :confused:
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Outoa, ettei PS3 versiota ole näytetty noissa gameplay videoissa, vaan on aina ollut kyse Xboxin versiosta. Onkohan kyse jälleen kerran siitä, että PS3 version grafiikka on sen verran huonompi, ettei sitä kehdata esitellä etukäteen? :confused:
Itse olen veikkaillut samaa. Tosin codemasterssin pelit ovat aikaisemmin taipuneet kyllä aika hyvin pleikkarillekkin, niin sen suhteen toivo elää.

Joka tapauksessa tämä olisi hyvin harmillista kun boxi versio ei huonosta rattituesta johtuen tule missään tapauksessa (itselläni) kysymykseen.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Itse olen veikkaillut samaa. Tosin codemasterssin pelit ovat aikaisemmin taipuneet kyllä aika hyvin pleikkarillekkin, niin sen suhteen toivo elää.

Joka tapauksessa tämä olisi hyvin harmillista kun boxi versio ei huonosta rattituesta johtuen tule missään tapauksessa (itselläni) kysymykseen.

Katsokaapas tämä video uudestaaaan siinä on käytössä ps3 :D
yhtä hyvät grafiikat ;D


YouTube - Formula 1: 2010 - Anteprima Gameplay GamesCom 2010
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Taitaa olla mainos, vähän huono kuva mutta laitan nyt silti.

[video=youtube;belWu7RGE0I]http://www.youtube.com/watch?v=belWu7RGE0I[/video]
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Eipä millään malttas enää oottaa, tuli jo alasarjaankin ilmoittauduttua :). Ei vielä vuosi sitte ois uskonu että tästä voisi tulla näin hyvä miltä kuvamateriaali näyttää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Ilmoittautuminen epäviralliseen PS3 F1 SM-sarjaan on avattu. Kotisivut.

http://www.konsolifin.net/bbs/plays...en-playstation-3-f1-sm-sarja.html#post1143293

Kannattaa liittyä. Kaikki saa tulla mukaan, mutta toivotaan erityisesti semmosia kuskeja, jotka ovat jumittaneet viimeiset vuodet konsoleilla odottaen nettiajopeliä, jossa voisi todella näyttää kykynsä. Tietenkin pelihuumori täytyy pitää yllä. Liian tosissaan ei saa ottaa. Eikä voikaan ottaa, kun ei mitään saa palkinnoksi, kuin mainetta (ja kunniaa). Hauskaa on tarkoitus pitää. Voice chatia yritetään pitää yllä, joko pelin omaa tai pc:n kautta.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Ei vielä vuosi sitte ois uskonu että tästä voisi tulla näin hyvä miltä kuvamateriaali näyttää.

Kuvamateriaali on kyllä jees, mutta yhtään arvostelua en ole vielä nähnyt. Jos metascore on alle 80, niin harkitsen kyllä pitkään ennen ostoa.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Kuvamateriaali on kyllä jees, mutta yhtään arvostelua en ole vielä nähnyt. Jos metascore on alle 80, niin harkitsen kyllä pitkään ennen ostoa.
Onhan OPM ja OXM tämän pelin jo arvostellut. OPM antoi 9/10 ja OXM 8/10
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Eipä millään malttas enää oottaa, tuli jo alasarjaankin ilmoittauduttua :). Ei vielä vuosi sitte ois uskonu että tästä voisi tulla näin hyvä miltä kuvamateriaali näyttää.

Samaa mieltä vaikka olinkin aina sitä mieltä, että ``hyvä siitä tulee`` kun muut puhuivat että codemasters mokaa sen. :D
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Tässä vielä HD:na aiemmin laittamani TV-mainos

[video=youtube;Puo0wIGjMaQ]http://www.youtube.com/watch?v=Puo0wIGjMaQ[/video]
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Jaime Alguersuarikin pelannut peliä :p

58609151880691507477149.jpg
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

OIiks tässä nettipelissä mahdollista keskeyttää tekniseen vikaan?
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

F1 2010 Codemasters - Gamescom 2010 Interview-Simraceway
alkaa kohdasta 13:04
[video=youtube;HnK6YrcqJg4]http://www.youtube.com/watch?v=HnK6YrcqJg4&feature=sub[/video]
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Tietääkseni ei. Vain AI voi keskeyttää engine failureen. Lähteenä toimii Codemastersin luotettava foorumi. ;)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Joo mechanical failureita ei voi tulla ihmispelaajille eli siis ei voi keskeyttää tekniseen vikaan :rolleyes:
 
Ylös Bottom