Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Siis tarkoitin että oli helpon näköistä ajo, mutta ei painanut kaasua paljoa.
Ajan laitoin ihan malliksi kun tossa Part 7:ssa 1.17 ja tässä 1.22 , eli sateella se ero n. 5sekkaa.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Onkos kellään tietoa että voiko tossa esim. Rengas irrota jostaa autosta ja sitten kolahtaa sua "päin" ja sitten etusiipi rikki siitä?

Ihan kun olisin jossain videossa nähny että renkaaseen osuminen ainakin lennätti autosta paljo hiilikuituosia irti, joten eiköhä se jotain damagea aiheuta. Vaikkapa etusiiven menetys tai jtn. F1CEssäkin irtorengas aiheutti meikäläiselle muutaman keskeytyksen kun satuin sellaisiin osumaan, tosin sillon irtos rengas multaki :)

Mua muuten kiinnostas tietää että millä nimellä porukka aikoo careeria vetää. Pelaatteko omalla nimellänne (Pekka sejase) vai keksittekö jonku mielikuvitus hahmon?

Itse olen aina kaikissa uratiloissa ja hahmon nimeämisissä käyttänyt samaa nimeä, joka ei siis ole omani. Mielikuvituksella olen aina miettinyt sopivan taustatarinan hahmolle ja "elän sitä elämää" sitten vahvasti. Tämmöinen onnistuu multa aika hyvin kun oon sen verra mielikuvitusrikas ihminen. ;) Ainoastaan hahmon kansallisuus vaihtelee aika ajoin..
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Mua muuten kiinnostas tietää että millä nimellä porukka aikoo careeria vetää. Pelaatteko omalla nimellänne (Pekka sejase) vai keksittekö jonku mielikuvitus hahmon?

Mielenkiintoinen kysymys.:D Taidan ottaa "taiteilijanimeni" taas käyttöön.:)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Ite vedän oikealla nimellä. Kuvittelen asian juuri siten miten oikeasti se olisi, jos fykkösissä ajaisin : D
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Tossa taas eräs video, Monacoa sateella, nyt kyllä yllättävän helppoa ajaa sateessa, mutta ajoikin aika hitaasti, 1.22 oli kierrosaika.
Hänhän sanoi tuossa part 7 videossa, että hänellä oli vahingossa TC päällä, joka kuulemma helpottaa huomattavasti sateella ajamista.

Edit. Ja hänellä oli myös sadekelin säädöt, kun taas siinä Suzuka videossa oli kuivankelin.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Spa

[video=youtube;cniwTDrlbw4]http://www.youtube.com/watch?v=cniwTDrlbw4[/video]

Brasilia

[video=youtube;NtePT-xNcys]http://www.youtube.com/watch?v=NtePT-xNcys[/video]
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Nyt on pakko hehkuttaa Discshoppi pistäny paketin tuleen tänään.... sori mutta en voinu vastustaa :D

Tossa Spa videossa mennään kyllä aikamoista kyytiä vesisateella. Pitoo tuntuu löytyvän.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Nyt on pakko hehkuttaa Discshoppi pistäny paketin tuleen tänään.... sori mutta en voinu vastustaa :D
Joo anteeksi nyt kauheesti, mutta sama homma :p

Tässä vielä tuo launch trailer youtubesta

[video=youtube;ghVEvGD0Jmc]http://www.youtube.com/watch?v=ghVEvGD0Jmc[/video]
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Discshop!<3

Mieki vähä ihmettelen tota sateessa ajoa, kun näyttää että pitoa on älyttömästi. Vaan jos yhtää vanhat merkit pitää paikkansa nii sateella meikäläine ei pääse ikinä maaliin :D Iha älytön käsi aina joka pelissä sateella.. Ja varsinki nyt ku ratilla ajelen.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Ei ainakaan ole näkyvyydellä pilattu, kun ajaa toisen auton takana sateella. :D

Onneks äitini on töissä citymarketis, niin pääsee perjantaina hakee varatun pelin suoraan heti töiden jälkeen.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Kellään tietoa Verkkokaupan tilanteesta. Ei tekis mieli jäädä perjantaina tyhjin käsin :confused: . Ennakkotilattu ois peli jo viime viikon alusta.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Kellään tietoa Verkkokaupan tilanteesta. Ei tekis mieli jäädä perjantaina tyhjin käsin :confused: . Ennakkotilattu ois peli jo viime viikon alusta.

Meitsi tilannu kanssa tuolta, ahvenanmaalta vain. Luulin että tänään ois lähtenyt postiin mutta ei? :confused: Oon tilannut tuolta monta peliä jo ennakkoon ja aina tullut julkaisupäivänä postiluukusta sisään. Luotan kyllä palveluun, kyllä siellä osataan! I hope so :D
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Mua muuten kiinnostas tietää että millä nimellä porukka aikoo careeria vetää. Pelaatteko omalla nimellänne (Pekka sejase) vai keksittekö jonku mielikuvitus hahmon?

Itse olen aina kaikissa uratiloissa ja hahmon nimeämisissä käyttänyt samaa nimeä, joka ei siis ole omani. Mielikuvituksella olen aina miettinyt sopivan taustatarinan
hahmolle ja "elän sitä elämää" sitten vahvasti. Tämmöinen onnistuu multa aika hyvin kun oon sen verra mielikuvitusrikas ihminen. ;) Ainoastaan hahmon kansallisuus vaihtelee aika ajoin..

Tangonimeä tietysti, ai mikä se on, no se on omasta nimestä toinen nimi ja äidin oma sukunimi eli tyttö nimi :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Näissä uusimmissa videoissa minusta ainakin näkee ettei kyseessä ole mikään pikku rahalla tehty.

En ole youtubessa kiukun takia käynyt (itävaltalaiset saanut perkele sen pelin jo eilen), mutta ettikääs sieltä pari hyvää videota.

Gigantissa kävin tänää kyselee niin kuulemma kaupan hyllyltä torstai-perjantai löytyy (myyjä perkele ei edes tiennyt pelin julkasupäivää) Mutta joo.

Haluan videon jossa ajellaan slikseillä kisaa - sade alkaa kesken kisan - menee varikolel vaihtaa renkaat - ajaa maaliin.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Monaco sateella

[video=youtube;MOLpIt0fS3s]http://www.youtube.com/watch?v=MOLpIt0fS3s[/video]
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Kummasti jää Vetteli kolme sekunttia ensimmäisellä sektorilla, vaikka expertti on.

Muutenkin pitoo näyttää löytyvän, vaikka ajoapuja ei ole ja on sadesää :/
 
Ylös Bottom