Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Älä vertaa, se oli joku hikinen änäri joka on tullu viimiset 20v jokavuosi, rattipelaajalle ei konsolille oo formulapelejä tullu viiteen vuoteen

Toi on kyllä totta että itsekkin olisin ennemmin F1:n ottanut julkkari päivänä kuin änärin.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Mutta jos peli ei tule perjantaina, ja ostan sen esim. sittarista sitten ja maanantaina palautan sen ahvenanmaalta tulleen sinne sittariin :cool:

mites meinasit hinnan ja viivakoodin saada siihen?
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Pakko kommentoida hieman näihin pelien myöhästymisiin postimyynti asiakkaille.

Älkää turhaan dissatko VPD:tä, Verkkokauppa.com:a tai ketään muutakaan jälleenmyyjää myöhästyneistä pelilähetyksistä.

Hyvin monesti on syy näissä siinä, että tukkuri saa tuotteet todella myöhään valmistajalta ja näin ollen toimitukset hieman myöhästyy.

Jälleenmyyjät laittaa pelit ne saatuaan kyllä hetimiten liikenteeseen.

Toinen huonompi trendi tänä päivänä on ollut se, että ennakkotilaukset peleille tulee todella myöhään, jolloin joissain tapauksissa tavara on yksinkertaisesti loppunut kesken.

Summa summarum, tilasitte siis mistä tahansa, niin pelien myöhästymiset todella harvoin johtuvat jälleenmyyjistä. :)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Vähän nettipeliä

[video=youtube;-S_AEDgckp8]http://www.youtube.com/watch?v=-S_AEDgckp8&feature=player_embedded [/video]
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Peruin itse kans verkkokaupan(ahvenanmaa) tilauksen, nimittäin,
Kun kysyin iltapäivällä asiasta, sieltä vastattiin että Valitettavasti menee alkuviikkoon.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Onko kellään tietoa että onko Helsingin varastolle tullu jo pelit? Ku tuolla VPD:n sivuilla lukee et varastossa 0.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Ai että, huomenna tätä pääsee todennäköisesti jo pelaamaan... ja sitten muistin että voi sun perkele perjantaiksi pitäisi tehdä äikän kirjaesittely, ja ensi viikolla alkaa koeviikko ja oon ihan kusessa fysiikan, matikan ja kemian kanssa.. MIKSI NYT PITÄÄ KÄYDÄ NÄIN???:(
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Peruin itse kans verkkokaupan(ahvenanmaa) tilauksen, nimittäin,
Kun kysyin iltapäivällä asiasta, sieltä vastattiin että Valitettavasti menee alkuviikkoon.

Näinhän se menee, kun ei tänään ole lähetetty niin väkisinkin menee maanantaille vaikka huomenna lähettäisivätkin. Tiistaina sanottiin vielä että pitäisi ehtiä julkkari päiväksi, mutta ei ilmeisesti ole tullut varastoon tavaraa niin kuin on oletettu.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Hitto mikä pommi VPD:lle.

Olis tiskishopitin mukaan sinne laittanut esim: Eniten ennakkoon varattu pelimme, huomenna : Ei edes TOP-tenissä.

Varmin keino on kyll Perjantaina hakea kaupasta, olen Prisman, Gigantin, Anttilan ja Cittarin varmistanut ja kaikissa se tulee perjantaina hyllylle, Gigantti aukee myöhimpään ja on varmasti halvinkin joten sinne klo 11 -> Cittari -> Anttila -> Soitto Prismaan -> sinne meno jos peliä on.


Huominen ilta on hikistä puuhaa. Yöllä näkee varmasti unta formuloista.

Pliis mun toive: Jos joku on saanut sen pelin niin laittakaas pelinne kannet kuvina tänne.
Olis ainakin illalla jtn tekemistä - hahmotan paperille sen pelin kannen.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Tod. näkösesti omani saan huomenna ja illalla voin heitellä tarkenpaa analyysiä pelistä.. jos nyt pelaamiseltani joudan ;)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Ei toi netti pätkä kyl kovin hyvältä näyttäny, varsinkaan noiden penaltien suhteen, edes ajava perseili ja jarrutti tahalleen niin toi tyyppi ajoi perään ja sai siitä 10sec penaltyn:eek:
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Onko jollekin jo tullut viesti että peli lähetetty?:confused:

Ite tilasin vpd:ltä ja ei oo vielä ainakaa ilmestyny s-postiin mitää!!!!:(
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Discshop ei muistaakseni ole pettänyt kertaakaan, peli on melko takuuvarmasti huomenna hyppysissä. Leffatkin tulevat aina seuraavaksi päiväksi, kunhan tekee tilauksen ennen klo 15 iltapäivällä. Tavallisesti tilaan aina briteistä halvemmalla, mutta nyt on pakko päästä testimään peliä ajoissa ennen online-kauden alkua, tulee kuiteskin viikonloppu oltua reissussa...
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

No ainaki mulle ja jolleki toiselle täälä.

NO P******!! jos ei perjantaina oo laatikos niin...:mad::eek:

Saattaa toki olla että viestit tulee myöhäs!!

About 400€ tuli tilattua pelejä:eek::D
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Zavvista tuli tilattua ja muutama tunti sitten tuli viesti että peli on lähetetty.
Ens viikon lopulla vasta siis pääsee pelailemaan.. mutta ei ollu paha hinta, ainakaan omasta mielestä. 28,76 puntaa eli ~34€
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Tää peli on muuten huippurealistinen, Alonso ajo mun perään Ferrarillaan ja mä sain Sauberissani 5 ruudun lähtöruuturangaistuksen :D :D Eli Ferrareiden kanssa ei ole leikkiminen tässäkään :)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Tuleekos Discshopista ilmoitus kun peli lähtee mailiin tai kännyyn?
Itse tilasin pelin eilen tiistaina illalla. Eli kaikenjärjen mukaan sen olisi tänään pitänyt lähteä matkaan, jos toi ennen klo 15 tilattu lähtee matkaan pitää paikkansa.
 
Ylös Bottom