Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Menee offtopic mut: Tääl foorumeil on, F1-pelien konkareita, pelkkiä tunareita joille vain riittää että ekaan mutkaan kaikissa ajopeleissä auto rämäksi, sitten osa tykkää tommosista simulaatioista joiden grafiikat ovat surkeat, ei mitään sisältöä, pelkkää keltasta ruutua ajetaan laatikko autolla, sitten on myös niitä jotka vain saada hyvän pelin, ilman mutinoita.

Sitten asiaa: Tossa Bahrainissa oliko 1.22 tai joku semmone, niin aika pahasti pelästyin mikä vasemmalta osui Heikkiin, eli ainakin realistiset mahdollisuudet. Ei sonyn omissa voinut tulla auto tuhatta ja sata kylkee nniin että osia lentelee. Hieno kuva kun pysäytin sille tietämille.

Osa mollaa tätä peliä vain sen takia että ovat tykästyneet rFactoriin ja nyt tulossa uusi parempi peli. Älkää mollatko peliä huvin vuoksi, jos sen sijaan joku asia mättää mielestäsi niin ota vaikka video missä se näkyy niin sitte tutkitaan.
 
Siis minä sanoin ettei tulis mieleenkään videoiden perusteel pädiltä pelata, vaan ratin vaatii, ja se riittää kertomaan jo sen että täysin arcadea se ei ole, vaan semisimu kuten isr:n pojat hyvin pistetäyttikin, 5/10 simulaatiosta. Toki sitä voi pädillä pelata ja on jopa sanottu ettei pitäisi kierrosajoissa juurikaan näkyä ratin ja hyvän pädikuskin välillä.

Ohjaustahan on nimenomaan kaikkialla kehuttu, niin messutestaajat kuin arvostelijat.

Ja gt4 oli myös näitä "semisimuja" ja kyllähän siinä tuntuma oli tehty lähes puhtaasti kuitenkin pädiä silmälläpitäen..


Mut siis wtf, miksi tätä verrataan esim gt4:een. Ainut vertailukohta kun on F1 CE...ps3:lle kun ei muita Formuloita ole tarjolla
 
kyseessä ei ole mikään tusinapeli.

Mä olen kyllä varsin skeptinen tän suhteen. Codemastersin suht paskaa Toca-sarjaa ja Gridiä pelanneena on vaikea usko, että tässä olis tosi helmi kyseessä. Aion kyllä tän ostaa, mutta epäilen sen kanssa käyvän samoin kuin gridin kanssa. Tuntui aluksi tosi hyvältä, mutta alkoi loppujen lopuksi ärsyttää ja kyllästyttää todella paljon niin että vaihdoin pois, mikä on mulle todella harvinaista. Säästän yleensä pelit, vaikka en niitä enää pelaa.

Totta, miksi ihmeessä ?

Koska Bernie Ecclestone, eli kaveri joka omistaa Fykkösten kaikki oikeudet, on ilmeisesti pyytänyt liikaa fyrkkaa lisenssioikeuksista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Jar. Mitä meinaat tolla sun kommentilla ja miten se liittyy jontsan kommenttiin?
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Chandhok on a charge - F1 2010 PS3
Using a control pad. Difficulty setting is intermediate.
[video=youtube;5eRIpmQgV4w]http://www.youtube.com/watch?v=5eRIpmQgV4w[/video]

Youtube tuntuu nyt jökittävän eikä videot tykkää latautua.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Oikeasahan täsäs ollaan, CE ainoa vertailu kohta.

CE vs. F1 2010

CE= Ihan peruskiva peli, hieman liian helpohko, startissa voi nousta kärkeen vimposta ruuudusta, damage ehkä vähän liika herkkää, ei mitään herkku ominaisuuksia, sää mielestäni surkeaa.

F1 2010 = Haastava peli, hyvä sääominaisuus, uramodi paras koskaan, grafiikat ihan parhaita, damage pien kompastuskivi, pelissä muutakin kuin arcade mättöä ajamisen lisäksi, rangaistukset aidompia ei mitään 3sekuntia jarruttelua.

CE:lle antaisin 1-100 asteikolla 70, ihan kivahan se oli.

F1 2010:lle odotusten mukaan tulisi semmonen 85-90, oletan kuitenkin nousevan 95 mulla.


Mutta, kaikilla oma mielipide, jos tykkää ajaa laatikko autolla ympyrää 50kiekkaa niin selvä, se ei oo mun homma.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Joo ei itteekään 50 kierroksen kisat innosta, mutta ei kyllä mikkään 5 kierroksenkaan. Mutta toivottavasti urassa saa sellaset sopivat 15-20 valittua.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Itse en lähtisi sanomaan vielä juuta, enkä jaata tästä pelistä. Kun puhutaan Codemastersista (en lähtisi kutsumaan kyllä Crapmasteriksi), niin henk. kohtaisesti en odota/odottanut tästä pelistä mitään rFactorin suuntaan vastaavaa peliä. Jontsan, formulamiehen ja Mäksän kommentit vastaavat täysin mietteitäni. Semisimu, kuskit, autot, pelit ja pensselit, nuo asiat vievät osan unistani, koska mietin mitä teen, kun laitan pelin ensimmäistä kertaa koneeseen.

Hyvä peli tulossa, ei täydellinen. Tuota enempää en lähtisi siis vielä sanomaan.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Onko kukaan perustanut esim. irkkikanavaa satunnaisten kisojen ajueluun? Vahvasti epäilyttää, että perus nettipelit ovat täynnä oikojia ja muuten likaisenpelin miehiä. :eek:
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Chandhok on a charge - F1 2010 PS3
Using a control pad. Difficulty setting is intermediate.


Youtube tuntuu nyt jökittävän eikä videot tykkää latautua.

No eipä näyttäny järisyttävän vaikeelta toivottavasti intermediaten ja expertin välillä ei ole mitään kamalaa harppausta. Eihän täs ole kuin 3 vaikeusastetta niinkuin CE:ssä
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Jar. Mitä meinaat tolla sun kommentilla ja miten se liittyy jontsan kommenttiin?

Ööh, hups. Ymmärsin väärin ton jontsan kommentin. Luulin kaverin kysyvän miksi F1 pelejä ei ole tehty viime aikoina enempää. Pitäis ymmärtää lukemaansa hieman paremmin, sori.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Mclaren Button Catalunya:D

[video=youtube;2okM6l_66T0]http://www.youtube.com/watch?v=2okM6l_66T0&feature=player_embedded[/video]
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

No eipä näyttäny järisyttävän vaikeelta toivottavasti intermediaten ja expertin välillä ei ole mitään kamalaa harppausta. Eihän täs ole kuin 3 vaikeusastetta niinkuin CE:ssä
Tässä on neljä vaikeusastetta AI:lle: Amateur, Intermediate, Professional ja Legend
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Miten mä tunnun tänään häviävän aina Higuainille näissä videoissa :D

Expert on se vaikeustaso, joka laittaa kaikki ajoavut pois, ja ai:n vaikeimmalle.

Muut vaikeustasot ovat sitten Easy, Medium ja Hard.
 
Ylös Bottom